2024-06-06, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Stackars barn. Psyksjuk kärring till morsa. Ge henne häften av cashen och försök säkra ungarna, Emil.
Btw är det friidrottaren som är hans nya flamma?
Japp det är SM-guld vinnaren i tresteg som han verkar vara tillsammans med nu.

Ser att Fannys vän svarat på lite kommentarer i Shangas kommentarsfält. Hon svarar bland annat på en kommentar: "hade du tyckt det var kul att någon hängde ut dig om det inte var sant? Bara för att ett förhållande tar slut och den ena hittar en ny lite senare så ska väl inte Fanny straffas för det? Hon har inte gjort något fel i detta det kan jag lova."

Jag tror helt enkelt att Shanga fått reda på att Emil skaffat en ny tjej (Fanny) och så drar hon till med att hon tror att de gått bakom hennes rygg när hon var gravid med andra barnet men att det inte stämmer, iaf inte med denna tjej. Vad han gjort och inte gjort med nån annan tjej låter jag vara osagt.
Citera
2024-06-06, 12:55
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
HON gör bort sig? Det märks att det är mycket ensamma män här.

Återigen: DET ENDA SÄTTET HON FICK KONTAKT MED HONOM VAR VIA INSTAGRAM. Hon hade provat allt. Hans familj hade provat allt. Han ghostade alla. Han har inte velat prata med sina barn på månader. Men det är HON som gör bort sig?

Hade Emil hetat Ali hade det varit andra tongångar här inne må jag lova.

Hoppas hon kan få allt. Han förtjänar inte ett piss. En skam för svenska män.

Känner du dem?
Jag tror inte det och du sprider bara hennes saker vidare.

Att hon outar en oskyldig person i sitt inlägg visar vilken nivå hon är på. Vem gör något sådant och hon måste vara extremt självcentrerad. Känns som en tonåring som blir lämnad och ska hämnas.

Jag tror inte att hon förstår hur illa hon gör den andra tjejen som absolut inte har något med deras förhållande och skilsmässa att göra. Att namnge henne är så dåligt och att starta näthat mot henne.

Vilken elak person hon måste vara.
Senast redigerad av Krickedixan 2024-06-06 kl. 13:53.
Citera
2024-06-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Vadå lämnar ansvaret för sina barn? Han är med dem just nu.

Jag vet inte om du är medveten om att han bor i New York och spelar fotboll med en klubb där. Dvs - han bor på en annan kontinent.

Vi kanske har olika syn på föräldraskap, men att träffa sina barn lite när det passar - över en helg - är inte att ta hand om sina barn. Det fattar du, va?
Citera
2024-06-06, 14:07
Medlem
Av någon anledning tänker jag på uttrycket ur askan in i elden...Han Emil gör det inte lätt för sig.
Citera
2024-06-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sufend
Tycker synd om barnen. Hon gör bort sig. Vad är hennes problem? Om det är som hon säger ja det är ju riktigt sorgligt och tråkigt för henne men livet går vidare och i slutändan behöver hon ändå ha bra kontakt med pappan till sina barn.

HON gör bort sig? Känns väl mest som det är hennes patetiska make som gjort bort sig!
Verkar ju i ärlighetens namn inte som att han har så mycket kontakt med sina barn då dom bor på två olika kontinenter… visst kontakt med sina barns pappa behöver man ha, men känns inte som det kommer behövas så överdrivet mycket kontakt då han verkar vara intresserad av att göra massa annat i första hand, springa efter bollar i annan världsdel samt hitta nya småtjejer, mer än sin egen familj.
Citera
2024-06-06, 15:06
Medlem
Jag sa ju det att han måste ha varit otrogen, det kändes som enda förklaringen.

Till honom: man använder inte sin fru som backup och ljuger och bedrar mamman till sina barn, samt väntar med att lämna tills man hittat nån ny. Vill man leta nån ny så gör man slut först. Allt annat är fegt, svinaktigt beteende.

Till henne: det är förståeligt att hon är sårad. För all del lägg ut folks namn. Men i slutändan måste man inse att man inte kan bestämma över nån annan. Man kan bara påverka sina egna val. Så hon ska fokusera på sig själv. Emil är ingen livspartner längre utan snarare en spermadonator. Med den inställningen får hon svälja stoltheten för sina barns skull och hoppas på att han vill fortsätta vara en bra pappa till sina barn. Men det är inte hennes ansvar att se till det. Hon ska dock inte motverka det heller.
Citera
2024-06-06, 15:25
Medlem
Till män som inte förstår varför inte fler kvinnor vill bli hemmafruar. Shanga Forsberg har gjort precis allt ni vill att kvinnor ska göra. Dvs följt med sin man när han gör karriär, fått barn, varit hemma med barn.

Men när han är otrogen och sen dumpar henne då kallar ni henne för psykopat, bitch, ”ta barnen ifrån henne”, ”kärringen ska inte ha ett öre” osv.

Vad lockande det känns. Man vet att ert godkännande dras in den sekund som mannen allt handlar om kommer på andra tankar.

Hoppas det inte blir mer offentliga bråk nu och att Shanga kan hitta lite lugn och ro. Vill Emil vara ett svin är det inget hon kan påverka, han måste välja själv.
Citera
2024-06-06, 15:39
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Känner du dem?
Jag tror inte det och du sprider bara hennes saker vidare.

Att hon outar en oskyldig person i sitt inlägg visar vilken nivå hon är på. Vem gör något sådant och hon måste vara extremt självcentrerad. Känns som en tonåring som blir lämnad och ska hämnas.

Jag tror inte att hon förstår hur illa hon gör den andra tjejen som absolut inte har något med deras förhållande och skilsmässa att göra. Att namnge henne är så dåligt och att starta näthat mot henne.

Vilken elak person hon måste vara.

Kvinnan gick på en gift man. Jo, hon har nog ganska mycket med deras skilsmässa att göra.
Citera
2024-06-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Vadå lämnar ansvaret för sina barn? Han är med dem just nu.

Ena bilden är från julafton (den med båda flickorna) och den andra är gammal också. Han är inte med barnen just nu. Han postar gamla bilder i ett desperat försök att verka som familjefar fastän han knullat tjejer i NYC sen dag 1.
Citera
2024-06-06, 15:47
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Kvinnan gick på en gift man. Jo, hon har nog ganska mycket med deras skilsmässa att göra.

Du vet inte när de började träffas och vad hon har vetat. Hon har kanske trott att det har varit slut mellan dem.
Att ge sig på den andra tjejen är inte bra och faktiskt lite lågt.
Känns som en tonåring som vill bråka på nätet.
Trodde Shanga var vuxen.

Du som verkar veta att hon har mycket med deras skilsmässa att göra får gärna berätta hur och på vilket sätt?!
Jag har nämligen hört något annat.
Citera
2024-06-06, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Du vet inte när de började träffas och vad hon har vetat. Hon har kanske trott att det har varit slut mellan dem.
Att ge sig på den andra tjejen är inte bra och faktiskt lite lågt.
Känns som en tonåring som vill bråka på nätet.
Trodde Shanga var vuxen.

Du som verkar veta att hon har mycket med deras skilsmässa att göra får gärna berätta hur och på vilket sätt?!
Jag har nämligen hört något annat.

Tro gör man i kyrkan. Shanga och Emil har varit ihop i 19 år och fick barn för knappt ett år sen. Karln har alltså hållt på med denna brud sedan hon var höggravid med yngsta dottern. Hon visste vad hon gav sig in på men blev väl betuttad i tanken av att få bli WAG i NYC.
Citera
2024-06-06, 16:14
Medlem
Ja jösses vilka vuxna barnungar...

Jag gissar att Emil velat avsluta förhållandet med sin inte helt okomplicerade partner ett bra tag men är för konflikträdd för att bete sig som en man och berätta sanningen att han inte längre trivs i deras förhållande. Emil beter sig som en omogen fjant i detta och väljer att lämna sin fru utan ett ord.

Shanga blir upprörd och vill att hela världen ska vara medveten om deras dramatiska förhållande och hur det tar slut. Hon kryddar sin kommunikation med halvsanningar om hur han ignorerar sina barn. Shanga beter sig som en omogen drama queen i detta.

Ingen av dom bryr sig om hur detta påverkar deras barn nu och i framtiden eftersom dom är alldeles för självupptagna för att ta hänsyn till detta.

Jag tycker nog att, barnen undantaget, förtjänar ingen av parterna i denna soppa vår sympati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in