2024-06-06, 16:15
Medlem
Jag fattar inte varför dessa fotbollsspelare inte bara är öppna mot sina partners att de vill träffa andra? England ska tydligen hindra Kyle Walkers ”ex” (som han skaffat barn med bakom ryggen på sin fru samtidigt som han fått fyra barn med frun) från att gå på EM och störa honom.

Det finns ju gott om kvinnor som accepterar detta med rika och framgångsrika män. Tar det hellre för vad det är och får ut det de själva vill ha ur relationen, istället för att gå och hoppas på evig trohet från nån som inte är intresserad av det. Folk kallar Neymar för svin men han hade i alla fall sagt till sin tjej i förväg att han ville ligga runt. Lagt korten på bordet liksom så hon visste vad hon fick, istället för att ljuga och bedra.
Senast redigerad av Trues245 2024-06-06 kl. 16:16. Anledning: Och
Citera
2024-06-06, 16:18
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Tro gör man i kyrkan. Shanga och Emil har varit ihop i 19 år och fick barn för knappt ett år sen. Karln har alltså hållt på med denna brud sedan hon var höggravid med yngsta dottern. Hon visste vad hon gav sig in på men blev väl betuttad i tanken av att få bli WAG i NYC.

Ska jag gissa att du inte varit med så mycket i livet utan mest suttit hemma bakom din skärm och skrivit precis som nu vad folk ska göra och inte ska göra
Livet följer inte någon bok eller några regler och inte heller dina regler och uppfattningar

Ingen äger den andra personen och alla människor har rätt att göra som de vill så länge man inte bryter mot Sveriges lagar.

Du kommer lära dig allteftersom livet går och du träffar på olika människor.
Det blir inte alltid som man tänkt sig och inget är rätt eller fel.
Citera
2024-06-06, 17:37
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Ska jag gissa att du inte varit med så mycket i livet utan mest suttit hemma bakom din skärm och skrivit precis som nu vad folk ska göra och inte ska göra
Livet följer inte någon bok eller några regler och inte heller dina regler och uppfattningar

Ingen äger den andra personen och alla människor har rätt att göra som de vill så länge man inte bryter mot Sveriges lagar.

Du kommer lära dig allteftersom livet går och du träffar på olika människor.
Det blir inte alltid som man tänkt sig och inget är rätt eller fel.

Det finns absolut rätt eller fel. Har man ingen moralisk kompass är man ju en psykopat. Men det kanske du är?
Citera
2024-06-06, 19:32
Medlem
Undrar om yngsta barnet ens minns sin far? Han flyttade till en annan kontinent när hon var 6 månader och sedan dess kan han ju inte ha varit särskilt närvarande i hennes liv. De kan inte ha någon vidare anknytning.
Sorgligt och patetiskt.
Citera
2024-06-06, 19:50
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Det finns absolut rätt eller fel. Har man ingen moralisk kompass är man ju en psykopat. Men det kanske du är?

Hur många människor idag har moraliska kompasser? Det jag har lärt mig är att folk gör mycket konstigt själva och då är det ok men har väldiga åsikter om vad andra gör rätt eller inte rätt.
Många idag som vill tillrättavisa andra människor och tar ut sitt hat mot andra på nätet och på sidor som denna.

Nej jag är inte psykopat !
Citera
2024-06-06, 20:41
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jag förstår Shangas ilska och frustration. Men att hänga ut tjejen med namn måste väl ändå räknas som förtal? Jag tänker på dom rättsliga följder som kan uppstå. Varken hon eller barnen behöver mer turbulens.

Kan väl inte förtal när ingen är anklagad för något brott.

Otrohet slutade var ett brott i Sverige 1937.
Citera
2024-06-06, 22:04
Medlem
Förtal omfattar informationsspridning där en person beskrivs som klandervärd.
Citera
2024-06-06, 22:15
Medlem
Oavsett hur mycket eller lite Emil knullat snett så har Shanga visat på grova karaktärsbrister under den här soppan. Hon har velat maximera skadan och släppt bomber två gånger på matchdag. Sadistiskt och obehagligt. Tro fan att Emil behövde dra från häxan
Citera
2024-06-06, 22:21
Medlem
Jag blir förundrad över att folk ens kommenterar deras liv utan att ens veta hur deras liv varit utanför deras sociala medier.
Vad Shanga skriver på instagram behöver inte ens vara sant. Kanske Emil känt att han vill vidare i sitt liv länge, men inte vågat pga hans fd fru skriver att "livet är fantastiskt" hela tiden.
Jag är kvinna och skulle aldrig vilja att någon partner stannade vid min sida om min denne inte skulle vilja det. Vare sig vi skulle ha barn eller inte...
Ingen ska behöva känna sig tvingad att leva ett liv man inte vill ha!!
Är själv skilsmässobarn och både min mamma och pappa lyckades komma vidare i sina liv. Det har delvis varit tufft för mig och min bror. Men i slutändan har vi fattat att detta var det bästa för alla parter.

Jag hoppas att Shanga och Emil till slut kommer fram till en lösning som passar dem båda och deras barn.
Citera
2024-06-07, 01:43
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spywitheye
Jag vet inte om du är medveten om att han bor i New York och spelar fotboll med en klubb där. Dvs - han bor på en annan kontinent.

Vi kanske har olika syn på föräldraskap, men att träffa sina barn lite när det passar - över en helg - är inte att ta hand om sina barn. Det fattar du, va?
Har du hört talats om flygplan eller?

Han jobbar in 500.000 SEK i veckan till sina barn, mer eller mindre. Vad gör morsan? Hänger på Instagram och skämmer ut sina egna barn. Kul skolgång.
Citera
2024-06-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Har man en råtoxisk fru så är det fritt fram.

Jasså du känner dom båda personligen?
Citera
2024-06-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Har du hört talats om flygplan eller?

Han jobbar in 500.000 SEK i veckan till sina barn, mer eller mindre. Vad gör morsan? Hänger på Instagram och skämmer ut sina egna barn. Kul skolgång.

Ja vad gör morsan? Hon tar hand om barnen på heltid medan pappan stuckit iväg och uppenbarligen jobbar på att bli en främling för dem. Hur många flygplan det än finns i världen så är det omöjligt att upprätthålla en föräldrarelation till en bebis som man bara träffar då och då. Fråga vilket barn som helst om de helst önskar sig en närvarande förälder eller ett stort arv. Svaret är uppenbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in