Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-05, 22:20
Bannlyst
Nu har hans fru lr ex gått ut med nytt meddelande på sin insta.
Här är Emils nya tjej..
https://www.instagram.com/fannyernestam?
Citera
2024-06-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Här är Emils nya tjej..
Måste ha fått en hel del meddelanden direkt, satte privat konto illa kvickt. Inget av relevans ändå, tomt sen i julas.
Citera
2024-06-05, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Måste ha fått en hel del meddelanden direkt, satte privat konto illa kvickt. Inget av relevans ändå, tomt sen i julas.
Jag hann adda ✌️
https://ibb.co/QMtJMny
Citera
2024-06-05, 22:39
Medlem
engladsmileys avatar
Att han har mage att gå ut i media och leka dum och säga att inget stämmer när han vetat om sanningen hela tiden. Fy vilken läskig typ. Emil dra åt helvete
Citera
2024-06-05, 22:40
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Hon förtjänar hälften, återigen, uppfattar att hon och barnen verkligen stöttat Emil och nu har han fått en strok Oxhagen great helt märkligt. Han verkar feg som satan, jag ser ingen anledning för henne att ljuga på sitt instagram. Bara hitta på rena lögner. Hon har inte direkt varit ngn som sökt uppmärksamhet i deras äktenskap.

Han har gjort bort sig.
Hon gör helt rätt. Har de inga äktenskapsförord får hon hälften. Hon har supportar i 20 år. Då ska man ha betalt.

Håller med, de har varit tillsammans sedan de var tonåringar och när de var yngre var t om hon större förmåga än honom på fotboll men fick sluta pgr av skada. Att skriva om henne som patetisk golddigger berättar bara hur dålig insyn man har.
Citera
2024-06-05, 23:05
Medlem
Fattar ni vilken jävla idioti Emil är? Hur i helvete kan man gå bakom sin gravida fru? Säger även rätt mkt om tjejen han träffat samtidigt som hans fru är gravid. Det är skrämmande. Jag känner varken Shanga eller Emil men känner med Shanga, vilket helvete! Hoppas dock Shangha får fint stöd & att Emils familj står upp i vad som är fel i det här. Många som har synpunkter om att Shanga hänger ut, vad är det i jämnförelse med vad Emil gjort mot sin fru och sina barn. Fyfan.
Citera
2024-06-05, 23:23
Medlem
Citat:
Här är Emils nya tjej..
Herregud vilken shitshow.

Vet inte vad som stör mig mest, att hon tar detta publikt när det är barn inblandat eller fårskocken i kommentarsfältet som bara köper hennes version rakt av som om det vore sanning. För tänk om han velat skiljas och hon vägrat och sen har hon startat den här skiten av ren hämnd. Kan vara så eller så stämmer hennes version, men ingen vet och jag blir fan mörkrädd hur fort ett drev kan få fart.
Så jag hoppas hon har på fötter om denna tjej som nu hängs ut.
Citera
2024-06-05, 23:37
Medlem
Citat:
Här är Emils nya tjej..

Tycker synd om barnen. Hon gör bort sig. Vad är hennes problem? Om det är som hon säger ja det är ju riktigt sorgligt och tråkigt för henne men livet går vidare och i slutändan behöver hon ändå ha bra kontakt med pappan till sina barn.
Citera
2024-06-06, 01:09
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufend
Tycker synd om barnen. Hon gör bort sig. Vad är hennes problem? Om det är som hon säger ja det är ju riktigt sorgligt och tråkigt för henne men livet går vidare och i slutändan behöver hon ändå ha bra kontakt med pappan till sina barn.

HON gör bort sig? Det märks att det är mycket ensamma män här.

Återigen: DET ENDA SÄTTET HON FICK KONTAKT MED HONOM VAR VIA INSTAGRAM. Hon hade provat allt. Hans familj hade provat allt. Han ghostade alla. Han har inte velat prata med sina barn på månader. Men det är HON som gör bort sig?

Hade Emil hetat Ali hade det varit andra tongångar här inne må jag lova.

Hoppas hon kan få allt. Han förtjänar inte ett piss. En skam för svenska män.
Citera
2024-06-06, 01:40
Medlem
rikastistorstans avatar
Stackars barn. Psyksjuk kärring till morsa. Ge henne häften av cashen och försök säkra ungarna, Emil.
Btw är det friidrottaren som är hans nya flamma?
Citera
2024-06-06, 02:06
Medlem
Jag förstår Shangas ilska och frustration. Men att hänga ut tjejen med namn måste väl ändå räknas som förtal? Jag tänker på dom rättsliga följder som kan uppstå. Varken hon eller barnen behöver mer turbulens.
Citera
2024-06-06, 03:40
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
HON gör bort sig? Det märks att det är mycket ensamma män här.

Återigen: DET ENDA SÄTTET HON FICK KONTAKT MED HONOM VAR VIA INSTAGRAM. Hon hade provat allt. Hans familj hade provat allt. Han ghostade alla. Han har inte velat prata med sina barn på månader. Men det är HON som gör bort sig?

Hade Emil hetat Ali hade det varit andra tongångar här inne må jag lova.

Hoppas hon kan få allt. Han förtjänar inte ett piss. En skam för svenska män.
Hade båda haft utländska namn hade förmodligen inte fallet fått så mycket uppmärksamhet på Flashback, då de flesta på forumet tycks vara uppväxta i svensk kultur. Men i dagsläget identifierar sig nog de flesta med Emil eftersom han agerar såsom de flesta svenska män skulle göra om frugan hade agerat såsom den här tjejen gjort (det spelar ingen roll om Emil eller hans tjej har mest skuld i frågan).. De flesta svenska män har ingen erfarenhet av att kvinnor beter sig som Emils tjej och har således svårt att förstå henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in