• 1
  • 2
2024-06-05, 19:02
Medlem
SodaFointains avatar
Är en person som gillar att snacka men bor själv och inte har nån att snacka med och snackar dessutom mer på ens jobb ( är inom lss). Där får man inte mycket till respons. Blir galen.....................................Man vet ej om de lyssnar om de ej ger respons tillbaka och man kan fråga om jag sitter och pussar min telefon. Då kan man fråga vem pussar du då och när jag snackar om min crush hela tiden ingen frågar eller vill se hur han ser ut. Han är jättesnygg. Det är inget kul att det är ingen frågar vart du köpt din tröja på ens jobb.

Sa detta bla.

Jättemycket bra på tv i helgen. Inget respons
Sa Benjamin ingrosso ska ut på turne. Ingen respons
Sa 4 julmust 15 kr på lidl. Ingen respons!

Hade praktik. Där snackade ingen med en. Ville endast ha det för at få nya kompisar (man vill ha vönner som bryr sig) men mest kärringar. Det var tex alla hjärtans dag. Då frågade en tant en kille där som inte ens hälsade på mig fast vi åker samma buss vad han skulle göra på alla hjärtans dag. han sa inget för han var singel. men frågade ej mig .taskigt! Jag hade tex klippt mig. Ingen kommentera nått av 15 personer. det var så jätteelakt. En annna när den klippte sig fick 25 kommentarer på sin insta
Senast redigerad av SodaFointain 2024-06-05 kl. 19:10.
Citera
2024-06-05, 19:09
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Är en person som gillar att snacka men bor själv och inte har nån att snacka med och snackar dessutom mer på ens jobb ( är inom lss). Där får man inte mycket till respons. Blir galen.....................................Man vet ej om de lyssnar om de ej ger respons tillbaka och man kan fråga om jag sitter och pussar min telefon. Då kan man fråga vem pussar du då och när jag snackar om min crush hela tiden ingen frågar eller vill se hur han ser ut. Han är jättesnygg. Det är inget kul att det är ingen frågar vart du köpt din tröja på ens jobb.

Sa detta bla.

Jättemycket bra på tv i helgen. Inget respons
Sa Benjamin ingrosso ska ut på turne. Ingen respons
Sa 4 julmust 15 kr på lidl. Ingen respons!
Känner igen mig, men jag ger inte heller respons när någon annan säger något så jag har inte rätt att säga något. Vill inte det ska bli dötyst, men ibland har jag bara inget intressant att komma med.
Citera
2024-06-05, 19:11
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Känner igen mig, men jag ger inte heller respons när någon annan säger något så jag har inte rätt att säga något. Vill inte det ska bli dötyst, men ibland har jag bara inget intressant att komma med.
Nej det är jobbigt när all sitter tyst men ibland känns det som när man säger nått blir det konstig stämning. Sa i förrgår bla att man nu kan handla billig pommes på ica 15 kr. ingen respons. Man får ingen respons för nått.
Citera
2024-06-05, 19:11
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Nej men ge då respons tillbaka så personen fattar att du hört presic
Citera
2024-06-05, 19:13
Medlem
SodaFointains avatar
Ingen har tex frågat om man har kille, ingen fråga hur det gick på praktiken.
Citera
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Nej men ge då respons tillbaka så personen fattar att du hört preesic
Det blir, mmhm, eller ok. Sedan tyst.
Citera
Medlem
SodaFointains avatar
Ingen fråga vad man gjorde på sommarledigheten, i helgen.
Citera
2024-06-05, 19:14
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Det blir, mmhm, eller ok. Sedan tyst.
Hej blir det inget sa bla häromdagen att nu kan man panta böcker och få presentkort. ingen respons
Citera
2024-06-05, 19:15
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Nej det är jobbigt när all sitter tyst men ibland känns det som när man säger nått blir det konstig stämning. Sa i förrgår bla att man nu kan handla billig pommes på ica 15 kr. ingen respons. Man får ingen respons för nått.
Ärligt talat har jag inget att svara på något av exemplena du gav.
15 kr för pommes på ica? Vem bryr sig?
Prova ställ frågor istället, vissa intresse för andra.
Citera
2024-06-05, 19:17
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Hej blir det inget sa bla häromdagen att nu kan man panta böcker och få presentkort. ingen respons
Du verkar vara omringad av stumma personer kanske, eller så ignorerar de dig av någon anledning.
Citera
Medlem
OnkelUnkass avatar
På ISS jobbar det väl mest babbar, att du jobbar där säger en del om din intelligens/bildningsnivå

Antar att de inte gillar lågintelligenta bögar som snarare platsar på samhall.

"Jag har klippt mig, Bejnamin Ingrosso ska ut på turné, bla bla min crush"

Hade jag jobbat med dig hade jag bett om att få bli omplacerad, eller så hade jag gått med hörlurar hela dagen. Maken till lika personlighetslös människa får man nog leta efter. Jag förstår att dina kollegor ignorerar dig.
Citera
Medlem
SodaFointains avatar
Det gjorde jag frågade en vad den gillade för musik. Enya sa den men frågade ej tillbaka!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in