Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Sluta läsa som en autist.

Så när jag skriver dagens sanning, då är det enligt dig missvisande.
Men när du ljuger om vad andra sagt, då är dom andra autister.
Återigen, det säger allt om dig och inget om mig! Jösses vad tragisk du är!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Att bara skriva det utan att ta upp att hon faktiskt dömdes till 1 år och 6 månaders fängelse, och enbart blev "försatt på fri fot" för att hon redan avtjänat tiden som häktad, är missvisande.
Det finns inget missvisande i det jag skrev. Allt är helt sant och korrekt. Det är du som ser spöken!
Men det som verkligen är missvisande, alla lögner, hat och förtal som sprids i tråden, det har du inget att säga om! Och själv tillåter du dig att lägga dina egna ord i andras mun, snacka om missvisande, rent av lögn, och till och med sätter du dig på så höga hästar att du dikterar vad andra ska skriva.
Maja friades av hovrätten från mordet på Tove. Det finns ingenting missvisande i det. Det är helt och fullt korrekt. Hon släpptes av hovrätten omedelbart efter huvudförhandlingen. Det är också helt och fullt korrekt. Ingenting är missvisande med detta. Majas telefon låstes inte upp vid den angivna tidpunkten, att påstå något annat är i sanning "missvisande" och de som gör det ljuger rakt ut!
Åklagaren bad såväl rätten som Maja om ursäkt för den falska anklagelse han hade framfört i domstolen. Så är det.
Till skillnad från ditt trams, så är det jag skriver sant och korrekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Går inte att föra en vettig konversation med dig om ämnet Maja, heh. Du är så känslig på området att man ta mig tusan skulle ha trott att du är kär i henne, om det inte vore för att Maja är så fruktansvärt drängful att hon skrämmer sin egen morsa.
Ja, som sagt, dina inlägg säger allt om dig och inget om mig. Drängful var ordet, sa Bill, drängful var ordet, sa Bull.