2024-06-05, 12:37
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Ja Maja är lika jäkla skyldig till mord som Johanna kan inte fatta att jurryn köpte dessa skitdåliga bortförklaringarna man undrar ju om dom är korrupta ( vi har ju hört om åklagare som hjälper gängkriminella så inte omöjligt. )

Helt jäkla otroligt Att dom köpte förklaringen att "Telefonen ska ha låst upp av sig själv i sömnen" Man undrar ju vad är nästa som dom kommer tro på. Kanske att det inte var dom som mördade henne utan att det var Molgan i Alfons Åberg som mördade Tove. Båda två M och J är usla mördare som skulle fått Livstidsfängelse utan chans att kunna lämna fängelset i förtid och det är en skam att vi i Sverige har så värdelöst rättväsen man skäms ju över er som jobbar med detta

Ja, ni hatare fattar fortfarande ingenting. Bara en sådan sak som att telefonen inte var upplåst har ni fortfarande inte fattat.

Maja är oskyldig till Toves död. Hon hade inget med den att göra. Därför friades hon också i domstol och blev omedelbart försatt på fri fot efter huvudförhandlingen. Precis som jag förutspått.
Citera
2024-06-05, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Det senare backade i alla fall åklagaren på senare i hovrätten, efter att jag med eftertryck påpekat de felaktiga påståendena om att telefonen låsts upp.
När gjorde du det? Under rättegången? Varför var du där i så fall?
Citera
2024-06-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ja, ni hatare fattar fortfarande ingenting. Bara en sådan sak som att telefonen inte var upplåst har ni fortfarande inte fattat.

Maja är oskyldig till Toves död. Hon hade inget med den att göra. Därför friades hon också i domstol och blev omedelbart försatt på fri fot efter huvudförhandlingen. Precis som jag förutspått.

Är du helt bränd din dumma kossa? Hur förklarar du att telefonen låstes upp samma tid som det påstods att hon sov? Hor har ertappats med att ljuga flera gånger under både förhör och rättegång.
Citera
2024-06-05, 12:58
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Är du helt bränd din dumma kossa? Hur förklarar du att telefonen låstes upp samma tid som det påstods att hon sov? Hor har ertappats med att ljuga flera gånger under både förhör och rättegång.

"din dumma kossa" säger idioten som fortfarande inte fattat att telefonen inte var upplåst, trots att det var precis vad jag skrev, och trots att det har framkommit såväl i tråden som i rättegången, att telefonen inte var upplåst vid den tidpunkten.

Maja har inte ertappats med en enda lögn under någon av rättegångarna. Hon har inte ens ertappats med en enda lögn efter att hon började berätta sanningen. De som sprider lögner är Majahatare som du!

Maja har berättat sanningen. Så är det. Hon hade inget med Toves död att göra. Hon friades dessutom från alla misstankar om inblandning i mordet, och försattes omedelbart på fri fot efter rättegången i hovrätten.
Citera
2024-06-05, 13:03
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:

Maja blev dömd till 1 år och 6 månaders fängelse. Att hon blev "omedelbart försatt på fri fot" var för att hon redan suttit häktad så länge, vad jag har förstått.

Så som du skriver så låter det som att hon frikändes helt, vilket är väldigt missvisande.
Citera
2024-06-05, 13:10
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Maja blev dömd till 1 år och 6 månaders fängelse. Att hon blev "omedelbart försatt på fri fot" var för att hon redan suttit häktad så länge, vad jag har förstått.

Så som du skriver så låter det som att hon frikändes helt, vilket är väldigt missvisande.

Inget av det jag skrivit är missvisande. Tvärtom! Det är ännu en gång precis så som jag skrev, att Maja är friad från alla misstankar om inblandning i mordet på Tove. Hennes telefon var inte upplåst vid den aktuella tidpunkten. Det hade åklagaren felaktigt påstått, men tvingades korrigera sig och bad rätten och Maja om ursäkt! Hovrätten försatte henne på fri fot omedelbart efter rättegången.

Det är tragiskt att se hur du ger dig på någon som skriver helt korrekt och sant, men kategoriskt blundar för alla som sprider lögner, hat och förtal. Det säger allt om dig och inget om mig.
Citera
2024-06-05, 13:13
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Inget av det jag skrivit är missvisande. Tvärtom! Det är ännu en gång precis så som jag skrev, att Maja är friad från alla misstankar om inblandning i mordet på Tove. Hennes telefon var inte upplåst vid den aktuella tidpunkten. Det hade åklagaren felaktigt påstått, men tvingades korrigera sig och bad rätten och Maja om ursäkt! Hovrätten försatte henne på fri fot omedelbart efter rättegången.
Jag sade inte att du ljög. Jag sade att det du skrev var missvisande, då du fick det att låta som om Maja frikändes helt, när hon faktiskt dömdes till 1 år och 6 månaders fängelse.

Citat:
Det är tragiskt att se hur du ger dig på någon som skriver helt korrekt och sant, men kategoriskt blundar för alla som sprider lögner, hat och förtal. Det säger allt om dig och inget om mig.
Hahaha, lägg ner tramset! "Det säger allt om dig och inget om mig," har vi fått en amatörpsykolog i tråden helt plötsligt?
Senast redigerad av Kallebrogen 2024-06-05 kl. 13:19.
Citera
2024-06-05, 13:22
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Jag sade inte att du ljög. Jag sade att det du skrev var missvisande, då det fick det att låta som om Maja frikändes helt, när hon faktiskt dömdes till 1 år och 6 månaders fängelse.

Och jag skrev inte att du "sade" att jag ljög. Det hittar du på nu. Snacka om att vara missvisande!

Inget av det jag skrev är missvisande, till skillnad från ditt trams. Maja är friad från alla misstankar kring mordet på Tove och hon försattes på fri fot direkt efter rättegången i hovrätten. Precis som jag förutspått.

Citat:
Hahaha, lägg ner tramset! "Det säger allt om dig och inget om mig," har vi fått en amatörpsykolog i tråden helt plötsligt?

Oj då, blev lilla Kallebrogen kränkt nu? Träffade jag en öm tå? Tack för bekräftelsen!

Du ifrågasätter det som är helt sant och korrekt och kallar det missvisande. Men har inget att säga om alla lögner, hat och förtal som sprids i tråden. Ja, det säger allt om dig och inget om mig!

Maja hade inget med mordet på Tove att göra. Så enkelt är det!
Citera
2024-06-05, 13:51
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Och jag skrev inte att du "sade" att jag ljög. Det hittar du på nu. Snacka om att vara missvisande!
Sluta läsa som en autist.

Citat:
Inget av det jag skrev är missvisande, till skillnad från ditt trams. Maja är friad från alla misstankar kring mordet på Tove och hon försattes på fri fot direkt efter rättegången i hovrätten. Precis som jag förutspått.
Att bara skriva det utan att ta upp att hon faktiskt dömdes till 1 år och 6 månaders fängelse, och enbart blev "försatt på fri fot" för att hon redan avtjänat tiden som häktad, är missvisande.

Citat:
Oj då, blev lilla Kallebrogen kränkt nu? Träffade jag en öm tå? Tack för bekräftelsen!

Du ifrågasätter det som är helt sant och korrekt och kallar det missvisande. Men har inget att säga om alla lögner, hat och förtal som sprids i tråden. Ja, det säger allt om dig och inget om mig!

Maja hade inget med mordet på Tove att göra. Så enkelt är det!
Ja, oj vad du sårade mig.

Går inte att föra en vettig konversation med dig om ämnet Maja, heh. Du är så känslig på området att man ta mig tusan skulle ha trott att du är kär i henne, om det inte vore för att Maja är så fruktansvärt drängful att hon skrämmer sin egen morsa.
Citera
2024-06-05, 14:02
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Sluta läsa som en autist.

Så när jag skriver dagens sanning, då är det enligt dig missvisande.
Men när du ljuger om vad andra sagt, då är dom andra autister.
Återigen, det säger allt om dig och inget om mig! Jösses vad tragisk du är!

Citat:
Att bara skriva det utan att ta upp att hon faktiskt dömdes till 1 år och 6 månaders fängelse, och enbart blev "försatt på fri fot" för att hon redan avtjänat tiden som häktad, är missvisande.

Det finns inget missvisande i det jag skrev. Allt är helt sant och korrekt. Det är du som ser spöken!
Men det som verkligen är missvisande, alla lögner, hat och förtal som sprids i tråden, det har du inget att säga om! Och själv tillåter du dig att lägga dina egna ord i andras mun, snacka om missvisande, rent av lögn, och till och med sätter du dig på så höga hästar att du dikterar vad andra ska skriva.

Maja friades av hovrätten från mordet på Tove. Det finns ingenting missvisande i det. Det är helt och fullt korrekt. Hon släpptes av hovrätten omedelbart efter huvudförhandlingen. Det är också helt och fullt korrekt. Ingenting är missvisande med detta. Majas telefon låstes inte upp vid den angivna tidpunkten, att påstå något annat är i sanning "missvisande" och de som gör det ljuger rakt ut!
Åklagaren bad såväl rätten som Maja om ursäkt för den falska anklagelse han hade framfört i domstolen. Så är det.

Till skillnad från ditt trams, så är det jag skriver sant och korrekt.

Citat:
Går inte att föra en vettig konversation med dig om ämnet Maja, heh. Du är så känslig på området att man ta mig tusan skulle ha trott att du är kär i henne, om det inte vore för att Maja är så fruktansvärt drängful att hon skrämmer sin egen morsa.

Ja, som sagt, dina inlägg säger allt om dig och inget om mig. Drängful var ordet, sa Bill, drängful var ordet, sa Bull.
Citera
2024-06-05, 14:12
Medlem
Att Majamördaren är fri är så vedervärdigt. hoppas du inte får ett jobb o alla känner igen dig
Citera
2024-06-05, 14:24
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Att Majamördaren är fri är så vedervärdigt. hoppas du inte får ett jobb o alla känner igen dig

Maja är inte mördad, hon är vid liv och fri och lever säkert ett bättre liv än de flesta hatarna på den här sidan.

Tove däremot är tyvärr död, och Tovemördaren Johanna sitter som sig bör bakom lås och bom. Risken är dock att även hon lever ett bättre liv bakom galler, än de flesta hatarna på den här sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in