Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag har har aldrig ifrågasatt själva lagen, utan jag har ifrågasatt hur socialtjänsten tolkar lagen och att de inte ifrågasätts mer i domstol. Hade det varit brottmål hade soc extremt undermåliga utredningar underkänts på en gång.
Det kan vara så "gap och skrik-sekten" utvecklat psykisk ohälsa pga socialtjänsten och då är gap och skrik ett av symtomen på det.
Du svarar inte på något. Inte ens när du får perfekta förhållanden passar det.
Kort och gott är du bara här för att raljera och vara någon som går mot strömmen.
Om du har vänner och bekanta med omhändertagna barn beror det antagligen till 99% på att dom har lika konstiga värderingar och är lika konstiga som du. Då är det inte konstigt att barnen ryker.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrFilip
Jo, normala får sina barn tagna bara sådär, bara det att just du är faktaresistent.
Jo, det är just det, väldigt många bryr sig, men den här pyttelilla klicken soc-dyrkare i tråde lever i förnekelse och inbillar sig att vi lever i en demokrati.
Nej normala får inte sina barn tagna bara sådär. Är alltid något bakomliggande 😊
Den pyttelilla klicken du pratar om är ni barnförstörare som tror ni ska få upprättelse genom att skapa kaos.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Problemet är att ni som gör er lustiga över föräldrar med psykisk ohälsa som de kan ha fått genom att blivit illa behandlade av svenska myndigheter, inte vill förstå att gapa och skrika är ett symtom på psykisk ohälsa. Det behöver inte ha med deras tidigare föräldraskap att göra.
Bara en person med psykopatiska drag finner det underhållande att hänga på TikTok hela dagarna och följa "gap och skriksekten". Har ni ingen TV hemma eller?
Nejdå. Psykisk ohälsa kan mycket väl funnits där redan innan. Riktigt efterblivet att mena att det är soc fel.
Mycket möjligt att det har en negativ inverkan på måendet att bli av med barn. Men stöd finns för vuxna med dåligt mående och det är ju dessutom någon soc försöker få föräldern att söka hjälp för. Istället för att gå runt och mentalkollapsa på TT med massa andra konspirationsteoretiker.
Det är för mycket ”kan” och annat tyckande med dig. Tillbaka till soctråden med dig. Ingen här är intresserad och du håller dig inte det minsta till trådämnet.
Det som är onormalt är att använda en plattform som TT vilken är gjord för underhållning där det mest är barn och tycka de är en bra ide att skrika sig hesa om soc. Barn, till skillnad från oss vuxna har svårt att avgöra lögner från sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrFilip
Du och ni andra soc-avgudare tillhör "det kring dessa", så ni hör definitivt till trådämnet. Ni gör hat-tiktoklives, ni stalkar dem, skriver om dem. Ni skriver hora och andra hemska ord till kreatörerrna, samt ljuger er blåa om dem. Ni tillhör svansen, hatarna, såklart hör ni till ämnet och bör skrivas om.
Haha wää wää stackars mig. Eznela kola inte på min lajv 😢😢😢😢
Jag gör inget sånt. Kollar på lives gör jag dock, dom är fritt tillgängliga på TT. Vill ni vara privata kan ni gå till Skype eller liknande.
Däremot stalkar ni soc-kontor, soc-arbetare, ljuger, blir dömda osv. Som vanligt är det lite det omvända som gäller. Och om det är någon som skriker fula ord och skällsord så är det väl för fan ni 😂😂 finns hur många inspelade lives som helst på TT där Sofia skriker det ena och det andra om socanställda.
Du är i en psykos.