2024-05-30, 15:35
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Tack så mycket!
Jag laddar ner men fup finns inte någonstans! Är det här bara för Apple mobiler? Eller Apple system?
Citera
2024-05-30, 15:42
Medlem
Tortellis avatar
Moderator kan radera. Jag lyckades att packa upp. Tack för länken/FUP.
Citera
2024-05-30, 15:47
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag laddar ner men fup finns inte någonstans! Är det här bara för Apple mobiler? Eller Apple system?
Vsg.. ozippad fil https://easyupload.io/c9nlhw

Zip-filsystemet är ju universal.. PK format
Citera
2024-06-02, 09:04
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Vsg.. ozippad fil https://easyupload.io/c9nlhw

Zip-filsystemet är ju universal.. PK format
Haha. Jag tackar i efterskott.
Citera
2024-06-02, 16:44
Medlem
Bor han kvar istan och vad gör han idag?
Citera
2024-06-02, 17:31
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasnyttnamn
Bor han kvar istan och vad gör han idag?
Jörgen bor i Örebro, och jag får ge honom att han inte gömmer sig på något sätt. Han finns på vanliga sökregister. I det nya jobbet går det bra, men inte ens jag vill outa företaget. Jag tror inte att Jörgen hade några svårigheter att få det nya jobbet, trots allt en framåt person som gillar att jobba.
Citera
2024-06-02, 18:04
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Jörgen bor i Örebro, och jag får ge honom att han inte gömmer sig på något sätt. Han finns på vanliga sökregister. I det nya jobbet går det bra, men inte ens jag vill outa företaget. Jag tror inte att Jörgen hade några svårigheter att få det nya jobbet, trots allt en framåt person som gillar att jobba.
Vad roligt att du känner honom.

jobba. Kan det vara som att skjuta vilt(specifikt mörda), våldföra sig och knarka.
Köra bil onykter (drogpåverkad), känner du till något mer eller har du något att tilläga angående just det ?
Ja just det han tycker om småflickor.
Helt egen väska hade han med sig ?

Så varför du inte outar stället han jobbar på förstår de flesta.
Varför har han en "Särskild postadress" ?
Kanske bör man förstå med tanke på det tidigare nämnda.

Varför gick "Tille" isär med Jörgen.
Fanns det någon speciell orsak, de knarkade ju tillsammans ?
Citera
2024-06-03, 11:49
Medlem
Citat:

Gulligt att du känner honom, själv skulle jag aldrig blanda mig med sånt pack som Jörgen Jansson. Den där narcissisten borde ha fått sparken från polisen redan när han sköt ihjäl killen i Lindesberg, bara det är en skandal i sig att dom hade honom kvar. Finns det nån som tål den där jäveln i hela Örebro vare sig man är kriminell eller inte, förutom möjligtvis du då !? Skulle inte tro det. Klart han gillar att jobba han måste ju ha pengar till att köpa sitt eget knark numera, förut kunde han ju helt enkelt stjäla det genom jobbet !
Senast redigerad av vrag 2024-06-03 kl. 12:00.
Citera
2024-10-07, 21:18
Medlem
Någon som har fungerande fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här