Citat:
Ursprungligen postat av
DrFilip
Det är fler och fler människor som tack och liv blir varse om det stora systemfelet angående felaktiga tvångsomhändertaganden och vårdmadstvister i Sverige. Du sitter här och desinformerar att det handlar om några få föräldrar, när det egentligen rör sig om tusentals föräldrar och barn, mor- och farföräldrar, kusiner, fosterhem, socionomer, advokater, psykologer, kvinnojourer, kuratorer och andra sakkunniga. Debatten hålls på flera håll. Men det har du tydligen ingen aning om.
Fantasier är du bra på, snuttjulle.

Bara att kolla när dom har sina rubbade demonstrationer ute bland folk. Max 3 åskådare om dom har tur, och resten tillhör deras egen verklighetsfrånvända klick. "Debatten" som hålls på TikTok består av att samma psykfall sitter och ältar sin skit timme ut timme in, dygnet runt. Samma sjukskrivna, arbetslösa, bidragsberoende galningar cirkulerar runt, runt i de olika chatrummen men aldrig någonsin tillkommer några normala objektiva personer utan bara dessa underkända, misslyckade föräldrar i affekt med olika skit i bagaget som gör att det är helt rätt att rädda barnen från deras skruvade tillvaro.
Palm kommer aldrig att få tillbaka sina söner. Malin kommer aldrig att få tillbaka sin son. Lejonmamma kommer aldrig att få tillbaka sin son. Osv, osv, osv. Gott så. Det enda dom har är låtsasvärlden på TikTok och sina patetiska fantasier om att "nåt håller på att hända".
Citat:
Ursprungligen postat av
DrFilip
Jag känner inte till alla i FU då jag inte har möjlighet att kolla allt, men M*alin förde fram relevant kritik i sin manifestation i Stockholm då hon symboliskt brände ett papper.
Det missade jag men jag minns tydligt när Malin och Marlene "symboliskt" brände en Torah utanför Israels ambassad den 3 januari i år, jag skrattade så jag tjöt åt idioterna.

Absolut INGEN brydde sig.