2024-01-29, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
hon är sjuk och behöver vård.hon är inte sjuk någon annanstans förutom i huvudet

nu fick hon en tid på vc men ingen får röra henne, herregud
nån som vet när?
2024-01-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Nu stängde Fia ner sin live akut. Nån som heter M*****s satt och skrev att man skulle strimla socialtjänsten till köttfärs. Sedan skrev nån annan att man skulle steka upp dem till en trerättersmiddag. Då stängde Fia ner. Hon verkar ha svårt att hantera det monster hon själv har skapat då hon samlat alla dårar i galningarnas samfund Family United. Sen påstår dem att barnen är felaktigt omhändertagna….

synd jag missade det ..var uppkopplad mot Dalarna efter lunch
2024-01-29, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Torsdag var det väl?
Ja torsdag är det! Det är jag som blandar ihop dagar!
2024-01-29, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Ja torsdag är det! Det är jag som blandar ihop dagar!

vi kan ju inte missa demonstrationen på Fredag
2024-01-29, 18:36
Medlem
Citat:
synd jag missade det ..var uppkopplad mot Dalarna efter lunch
Ja Dalarna var i gång här också , inte konstigt att det blir problem i huvudet när man går runt i timmar utomhus och skriker
2024-01-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja Dalarna var i gång här också , inte konstigt att det blir problem i huvudet när man går runt i timmar utomhus och skriker

ja i dag var det mycket..trodde polis var på G när man hörde sirener men var nåt annat
2024-01-29, 18:40
Medlem
Citat:
de kan bo hos mig...har ett rum fullt med vassa kaktusar
Kontakta Malin hon går med på att bo hos okända , var ju en okänd man hon träffat någon gång när hon åkte taxi med honom som hon fick att ställa upp och åka till sonens familjehem
2024-01-29, 18:46
Medlem
Citat:
Kontakta Malin hon går med på att bo hos okända , var ju en okänd man hon träffat någon gång när hon åkte taxi med honom som hon fick att ställa upp och åka till sonens familjehem
ojoj..måste bli en upplevelse
2024-01-29, 19:10
Medlem
Raderad dubbelpost
Senast redigerad av Sneccan3 2024-01-29 kl. 19:12.
2024-01-29, 19:10
Medlem
Citat:

Hon är helt galet manipulativ.
2024-01-29, 19:11
Medlem
Skulle inte malin o marlene bo hos pauline når de är i stockholm? Pauline har ju erbjudit sig några gånger.
Såg idag att pauline inte är moderator längre hos marlene.
Pauline sa även häromdagen i nulls live att hon legat inne på psyk i ett par veckor då hon hade självmordstankar så därför man inte sett henne på ett tag.

Sen funderar ja även på varför marlene inte ville filma det riktiga besöket hos doktorn idag kl 17. Det är ju alltid så jäkla viktigt att dokumentera allt och när hon var hos sköterskan besöket innan så sa hon att hon måste filma och dokumentera när de behandlar henne illa.

Var även lite komiskt att hon skrikit att ingen vill hjälpa henne o att alla läkare är rasister osv och efter första vändan hos sköterskan idag så sa hon på utvägen att hon vägrade låta en manlig läkare titta på henne eller röra henne aå då skulle det inte bli någon undersökning isf. Så sååå viktigt var det att få hjälp 😂😂
Jag tror även att hon försöker få läkarintyg på att hon är sjuk så att hon ska slippa åka till stockholm.
2024-01-29, 19:12
Medlem
Från vilken TikTok sänder lejonmamma nu? Jag har lejonmamma12 men vet om jag är blockad eller varför jag inte kan se det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in