Citat:
Ursprungligen postat av
Emoll
Trams. Du är ett prakt exemplar på den godtrogna IQ badboll vänstern. *Donald är dum för det har etablissemanget bestämt. O eftersom Biden är hans främsta motståndare måste han vara perfekt.* fortsätt på det intellektuella spåret.
En sak om pengarna hade gått till enbart politiken och inte donalds fickor.
Nu och donalds är inte på samma sida jordklotet och perfekt och när hen lurar sina fans på pengar i syfte att sko sig själv och pga sin egen dumhet att göra ärekränkning på ärekränkning och begå simpla brott och utan en vettig anledning.
donalds är inte intelligent eller ens nära, dock en mästare på bondfångeri och det är vad vi ser här.
Det är mycket intressant och se hur du svävar ut hela tiden, det berättar för mig du vet jag har rätt och vill styra samtalet till ett annat ställe än sanningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Men dom kanske inte bryr sig om han ljuger. För de som ser ned på de längst ned i samhället och spottar på dem för att de inte är rika, meden de själva slickar röven på världens rikaste, påstår sig stå upp för de förtryckta och ljuger och förvränger saker, slår nog inte an en sträng hos dem. En elitistisk rörelse som hatar alla längst ned i samhället.
Så om du tror att man genom att sprida skit och hat mot dem, kommer att få dem att byta åsikt och sluta rösta på honom, är man förstås en total idiot som inte förstår andra människor, utan tvärtom bara gör dem mer bestämda i sina åsikter att vänstern bara vill dem ont. Vilket väl är sant?
Nu är det mer än halva USA som stöder honom, så att alla skulle vara idioter tror jag inte. Så snarare är det väl de som tror det som är de dummaste här.
Jag tror många av dom inte har intelligensen att ens veta donalds ljuger, och att de inte försöker heller för då gör deras huvud ont pga de måste tänka.
Och inte tänka eller få dom sluta tänka, det är fundamentala och när man ska lura folk.
För det innebär att man kan lura dom igen och igen och åter igen osv...(Som vi också ser sker.)