Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Jag förstår att du blev synnerligen besviken att det inte blev någon tvångsförsäljning. Den seriositet ni ser på denna monstruösa styggelse till rättsfall som förskräcker större delen av det juridiska etablissemanget tillsammans med alla företag i fastighetsbranschen i NY som närsomhelst riskerar bli bankrutta om Letitia James skulle känna för det är ju en väldigt bra åskådliggörande av erat låga omdöme och obefintliga känsla för rätt och fel.
Jag tror i vanlig ordning att ni kommer få era förhoppningar grusade och slagna i spillror.
För vilken gång i ordningen är det nu Palm?
450m blev 175m. 175m kommer slutligen bli betydligt mindre. Det kommer sluta med en Letitia James förvisad från all meningsfullt arbete i offentlig tjänst och en bot för Trump som kommer bli en fnysning för en miljardär.
Ja, det hade varit hysteriskt roligt.
Och vi vet redan denna lägre summa är allt annat än en fnysning för donalds, då vi nu har insett att donalds har inga likvida medel och fastigheterna är mestadels överbelånade vet vi också.
Det är väljaren som väljer platsen, och det är rätt normalt det snurrar runt, så vad du argumenterar för där är en gåta.
Kanske du inbilla dig att vi inte visste om detta redan.
Allt vi väntar på nu är att domstolen för överklagandet får tid.
Men vad de ska åberopa där för detta är en gåta, för summan är uträknad av en oberoende ekonom/revisor som räknat på vad som blivit undanhållit.
Och det var därför summan blev högre än de initiala $250 miljonerna och pga de hittade mer.
Rättegångsfel, nä, vad skulle det varit.
Ingen jury, nja, det kan de bara skylla på sig själva och genom inte kryssat i rutan för att det skulle vara en jury.
Enda jag kan se ändras är just bötesbeloppet och att annan uträkning kan påvisa en mindre summa än du.