2021-12-24, 19:16
Medlem
bralesss avatar
Har hon pundat sig till så dåliga tänder? Om någon undrar ungefär hur hennes tandrad ser ut är det så här jag gillar hennes personlighet men kan tyvärr inte följa henne längre p gr av blir så illa till mods när jag ser hennes tänder.

Edit: jag googlade bilder på henne och uppenbart att hon inte alltid haft så dåliga tänder. Tragiskt. Sköt er munhygien folket.
Senast redigerad av braless 2021-12-24 kl. 19:21.
Citera
2021-12-24, 19:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanheda
Såg att hon lagt på sig jäkligt många kilon

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hon har blivit en tjockis, kan ju vara alkoholen och pillren som gjort henne fet.

Såg också detta. Jösses vad fläskig hon blivit! Bergis +60 KG sedan jag såg henne sist.
Kan nog ligga en hel del i Jojjes kommentar.
Alkohol och piller kan rasera en kropp väldigt fort.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-12-26, 02:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Såg också detta. Jösses vad fläskig hon blivit! Bergis +60 KG sedan jag såg henne sist.

MVH/Gnomegirl.

Hon har ju problem med missbruket och alkoholen och pillren har ju den förmågan att göra en till en tjockis. Var länge sedan också som hon vek ut sig.
Citera
2021-12-29, 10:11
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

MVH/Gnomegirl.

Vart hittar du bilder på henne med 60 kg övervikt? Hittar bara när hon är så där lite piller och fyllesvullen
Citera
2021-12-31, 18:00
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Vart hittar du bilder på henne med 60 kg övervikt? Hittar bara när hon är så där lite piller och fyllesvullen

Du har rätt, 60 pannor var väl lite överdrivet. Men fy vad svullen hon blivit, skulle behöva byta ut flöddret mot tjack ett tag.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2022-01-01, 01:28
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Du har rätt, 60 pannor var väl lite överdrivet. Men fy vad svullen hon blivit, skulle behöva byta ut flöddret mot tjack ett tag.

MVH/Gnomegirl.

Ja, för då blir det ju bättre 😉
Citera
2024-03-16, 21:20
Medlem
Är det någon som har någonting från kåtslynans onlyfans? Är
Den värd att betala för?
Citera
2024-06-01, 16:17
Medlem
bellesbluess avatar
Då har Jackie hunnit på bara några dagar att separera från Ola och hittat en ny pojkvän som visas upp på sociala medier utan någon som helst hänsyn mot ex mannen som försörjt henne och stått ut med hennes psykbeteende och alkoholmissbruk i så många år. Rätt så iskallt. Ola kan inte må bra just nu, han kan ha som tröst att han framöver kommer må mycket bättre utan att behöva bära hennes bördor på sina axlar.
Citera
2024-06-02, 16:41
Var det hon som gjorde slut eller han?
Hur, var och när träffade hon nya killen?
Citera
2024-06-02, 16:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Då har Jackie hunnit på bara några dagar att separera från Ola och hittat en ny pojkvän som visas upp på sociala medier utan någon som helst hänsyn mot ex mannen som försörjt henne och stått ut med hennes psykbeteende och alkoholmissbruk i så många år. Rätt så iskallt. Ola kan inte må bra just nu, han kan ha som tröst att han framöver kommer må mycket bättre utan att behöva bära hennes bördor på sina axlar.

Allt med deras uppbrott verkar extremt rörigt. Ola och en vän till honom som enligt Jackie sagt att Ola tagit livet av sig, genom att hoppa från fönstret. Det hade bara varit ett "skämt" från deras sida och den här nya luffarn nu som kommit till undsättning och tagit reda på att det just var ett "skämt" Allt medan Jackie låg förtvivlad hemma. Vilken tur att den nya "älsklingen" kom.
Citera
2024-06-02, 17:18
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Allt med deras uppbrott verkar extremt rörigt. Ola och en vän till honom som enligt Jackie sagt att Ola tagit livet av sig, genom att hoppa från fönstret. Det hade bara varit ett "skämt" från deras sida och den här nya luffarn nu som kommit till undsättning och tagit reda på att det just var ett "skämt" Allt medan Jackie låg förtvivlad hemma. Vilken tur att den nya "älsklingen" kom.

Såg det jag med. Jag har svårt att tro på allt Jackie säger. Ja det är väldigt lägligt att den nya luffaren finns där för henne. Undrar hur länge han kommer orka med hennes bipoläritet och missbruk? Vad är han ute efter? Stackars Ola. Kan inte kännas kul att ha slösat sina bästa år på ett vandrande kaos som sedan drar med första bästa parkbänkssnubbe.
Citera
2024-06-02, 17:20
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Var det hon som gjorde slut eller han?
Hur, var och när träffade hon nya killen?

Det framgår inte men om vi gissar så träffade hon honom förmodligen på fyllan. Den biten kan vi iallafall vara säkra på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in