2024-06-02, 01:22
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna har idag förlorat än mer följare och är nu nere på 68.8

Hon förlorar i snitt 210 följare i veckan nu så bara alla vet att går det helt plötsligt upp med följarantalet så är de garanterat köpta.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-06-02 kl. 01:25.
Citera
2024-06-02, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag vet att iaf en av de du nämnde är här inne och läser. Och hon tar åt sig av all kritik/inputs även om det inte klagas på henne.
Därför jag hoppas att dessa "mindre" influenser tar över stafettpinnen från de gamla ointressanta aka Hanna och FD (som helt verkar ha gett upp influensandet)

Vem är här inne och läser?
Citera
2024-06-02, 01:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Även Fanni tappade massor av följare denna vecka. Hon är snart nere under 60 k och har således förlorat dryga 7000 följare sen Linuxhärvan.

Hoppas Fanni lever gott på sin sjukpenning och att hon haft råd att köpa ut Linlus från villan.
Citera
2024-06-02, 01:48
Medlem
68,8k nu för H , kanske förlorade massa följare igen då hon postade i flödet 😄
Senast redigerad av tussi14 2024-06-02 kl. 01:52.
Citera
2024-06-02, 08:16
Medlem
Sammanfattning av Hannas resevlogg:

Det första 10 sekunderna i videon blir vi informerade om ett förarbyte? Väldigt oklart.
På flygplatsen ska Hanna gå på taxfree.
Sen är de framme i Turkiet, dag 2.
Hanna smörjer in ansiktet i ungefär 1 min av vloggens totala 13 min.
Förklarar varför de bor på hotell = lägenheten är för liten för 4 vuxna och 1 barn.
Brun videon av brun mat på hotellfrukosten. Nån minut senare har jag tröttnat och snabbspolar och hamnar på samma hotellfrukosten men då tror jag de äter lunch?

Sen mot slutet kommer en Haul från dagens shopping, verkar va från turkiska gekås eller nåt?
Sen avslutas det med prat med Lars på en brusig balkong.

Klarade tyvärr inte av många minuter av detta. Var inte fint filmat eller bra klippt. Och dåligt ljud!
Vad är det för skitkamera hon skaffat?
Senast redigerad av Krypmyr 2024-06-02 kl. 08:19.
Citera
2024-06-02, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Det första 10 sekunderna i videon blir vi informerade om ett förarbyte? Väldigt oklart.
Förklarar varför de bor på hotell = lägenheten är för liten för 4 vuxna och 1 barn.
Brun videon av brun mat på hotellfrukosten. Nån minut senare har jag tröttnat och snabbspolar och hamnar på samma hotellfrukosten men då tror jag de äter lunch?

Sen mot slutet kommer en Haul från dagens shopping, verkar va från turkiska gekås eller nåt?

Klarade tyvärr inte av många minuter av detta. Var inte fint filmat eller bra klippt. Och dåligt ljud!
Störde mig första sekunden på att Lars sitter i bärsele i solen utan något på huvudet. Barn ska ha keps/solhatt eller liknande på skallen när de är i solen och är sådär små.
Men ska ändå ge vloggen en ärlig chans.
Citera
2024-06-02, 08:35
Medlem
Alltså snälla Hanna, du behöver inte vara influenser!! Lägg ned det bara, du är uppenbart obekväm med det och ingen blir inspirerad.
Citera
2024-06-02, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Hör och häpna så köpte de INGENTING på den turkiska gekås. Det var ingen Haul utan en visning på vad de tyckte var bäst på kläder och saker de tagit med hemifrån. Så det var lite info till alla som ska åka utomlands med småbarn.
Jag orkade mig igenom hela videon och jag blev väl inte jätteimponerad precis. Den visade väl inget av värde om man vill se något vackert i turklandet. Såg mest grått och smutsigt ut på gatorna och stranden imponerade inte ett dugg. Man fick bara se Hanna skynda sig fram till lågprisbutiken. Buffématen slängdes bara upp på tallriken i en röra och det ser ju sällan aptitligt ut. Vet inte varför de inte kunde filma från en riktig restaurang där det var lite trevlig atmosfär. Sen var det bara hotellrum och såklart, shopping på flygplatsen.
Citera
2024-06-02, 09:54
Medlem
Gotyourbacks avatar
Jag tittade på vloggen tillsammans med min make och nu förstår han vad vi i den här tråden menar.
Eftersom Hanna har stängt av möjligheten att kommentera på youtube så kommer mina tankar här istället.

Jag hade velat se mer av hotellrummet som ni bodde i. En liten house tour.

Visa när ni är ute och äter på restaurang och vad ni tog in (det gör inget om du redan visat det i story). Hotellmaten såg inte aptitlig ut och här reagerade min man på att ni inte visade vad det fanns för utbud (tex filma vad som finns innan ni börjar plocka, och när ni har satt er för att äta kan ni visa vad ni tog).

Ta med oss på era aktiviteter såsom att vara på stranden, visa när Lara leker på stranden eller vad som helst. Nu fick vi bara vara med när ni var påväg till dessa saker.

Vloggarka får gärna vara längre och försök skapa en röd tråd i det du vill berätta eller visa för oss. Det kändes väldigt spretigt och inte så genomtänkt.

Jag älskar att titta på vloggar och jag såg genuint fram emot att följa med er på er resa. Men jag måste erkänna att jag blev besviken. Jag tittar bland annat på Kenza, Zoe Sugg och Pewdiepies vloggar, ta gärna inspiration från större kreatörer och se hur de gör så kommer du få till bättre vloggar i framtiden.
Citera
2024-06-02, 10:34
Medlem
Värsta jag sett. Hanna skulle behövt antingen skriva ett ”manus” innan vad hon vill filma eller kolla igenom alla klipp och därefter göra ett manus. Nu känns det som de filmat lite här och där, korta, hattiga klipp utan en röd tråd. Hade varit bättre med längre filmklipp, avhandla ett eller två ämnen t.ex resan och hotellet, lägenheten med omgivningar. Känns ändå som Kebaben försöker - ”filma utsikten”.
Citera
2024-06-02, 10:36
Avslutad
Stundtals dåligt ljud och bild. Tråkigt och innehållslöst. Är man influenser så måste man leverera mycket bättre än så här. Tänk så bra det hade kunnat bli om det hade gjorts med bättre innehåll . Får ingen inspiration alls. Orkade knappt se hela. Gääsp. Ska hon fortsätta som influenser så gäller det att steppa upp rejält.
Citera
2024-06-02, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Jag tittade på vloggen tillsammans med min make och nu förstår han vad vi i den här tråden menar.
Eftersom Hanna har stängt av möjligheten att kommentera på youtube så kommer mina tankar här istället.

Jag hade velat se mer av hotellrummet som ni bodde i. En liten house tour.

Visa när ni är ute och äter på restaurang och vad ni tog in (det gör inget om du redan visat det i story). Hotellmaten såg inte aptitlig ut och här reagerade min man på att ni inte visade vad det fanns för utbud (tex filma vad som finns innan ni börjar plocka, och när ni har satt er för att äta kan ni visa vad ni tog).

Ta med oss på era aktiviteter såsom att vara på stranden, visa när Lara leker på stranden eller vad som helst. Nu fick vi bara vara med när ni var påväg till dessa saker.

Vloggarka får gärna vara längre och försök skapa en röd tråd i det du vill berätta eller visa för oss. Det kändes väldigt spretigt och inte så genomtänkt.

Jag älskar att titta på vloggar och jag såg genuint fram emot att följa med er på er resa. Men jag måste erkänna att jag blev besviken. Jag tittar bland annat på Kenza, Zoe Sugg och Pewdiepies vloggar, ta gärna inspiration från större kreatörer och se hur de gör så kommer du få till bättre vloggar i framtiden.
Håller helt med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in