Jag tittade på vloggen tillsammans med min make och nu förstår han vad vi i den här tråden menar.
Eftersom Hanna har stängt av möjligheten att kommentera på youtube så kommer mina tankar här istället.
Jag hade velat se mer av hotellrummet som ni bodde i. En liten house tour.
Visa när ni är ute och äter på restaurang och vad ni tog in (det gör inget om du redan visat det i story). Hotellmaten såg inte aptitlig ut och här reagerade min man på att ni inte visade vad det fanns för utbud (tex filma vad som finns innan ni börjar plocka, och när ni har satt er för att äta kan ni visa vad ni tog).
Ta med oss på era aktiviteter såsom att vara på stranden, visa när Lara leker på stranden eller vad som helst. Nu fick vi bara vara med när ni var påväg till dessa saker.
Vloggarka får gärna vara längre och försök skapa en röd tråd i det du vill berätta eller visa för oss. Det kändes väldigt spretigt och inte så genomtänkt.
Jag älskar att titta på vloggar och jag såg genuint fram emot att följa med er på er resa. Men jag måste erkänna att jag blev besviken. Jag tittar bland annat på Kenza, Zoe Sugg och Pewdiepies vloggar, ta gärna inspiration från större kreatörer och se hur de gör så kommer du få till bättre vloggar i framtiden.