2024-03-19, 21:05
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Undrar vad Edward Blom tycker om Christer Lindarw ? Christer skrev nämligen "tjockast vinner" "jag flyr på sitt Instagramkonto.

Jag såg det, men jag tror inte att Blom bryr sig alls.
Citera
2024-03-30, 14:12
Avslutad
Edward Blom sätter ned foten: Julmat är inte påskmat.
Maten på jul, påsk och midsommar har blivit en enda röra, enligt Edward.
Påskens fokus bör vara ägg, lamm och en herrans massa godis.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wAyOnL/edward-blom-om-paskmat-och-julmat
Citera
2024-03-30, 17:52
Medlem
Orbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Varför pratar han så bögigt?

För många år sedan såg jag ett tv-program om en engelsman som hade sjuklig fetma av samma kaliber som Edward Blom. Han och hans thaifru ville skaffa barn, men han hade blivit steril då testiklarna varit för varma för länge, så de hade lagt av. Anledningen man har pungkulorna i en liten påse utanpå kroppen är att de producerar mycket värme i samband med att sperma och testosteron produceras, och om de inte är utanpå kroppen så slutar de fungera. Edward Bloms testiklar har i årtionden befunnit sig under en groteskt stort fettvalk utanpå hans mage. Denna fettvalk har fungerat som en ugn, och har säkerligen gjort att all testosteronproduktion lagt av, varpå han fått denna ljusa stämma. Edward hävdar att han och hans fru har biologiska barn, men jag tror de använt sig av en spermadonator, kanske inom hans egen släkt så att barnet ska likna honom i alla fall lite grann.
Citera
2024-05-18, 18:02
Medlem
olasvenssons avatar
Edward Blom måste vara en av Sveriges absolut största människor. Då menar jag inte att han är en bodybuilder. Tvärtom, han är gigantisk fet. Hur mycket väger han? Jag skulle tippa på cirka 200 kilo barfota. Kanske mer? 300? 400?

Tittade på ett video med Captain Food och Edward Blom. Edward var tre gånger så stor som Captain Food. Edward är ett monster.

19:50 in i programmet:
https://www.youtube.com/watch?v=QtnttIIoxdE
Senast redigerad av olasvensson 2024-05-18 kl. 18:09.
Citera
2024-05-18, 20:00
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Edward Blom måste vara en av Sveriges absolut största människor. Då menar jag inte att han är en bodybuilder. Tvärtom, han är gigantisk fet. Hur mycket väger han? Jag skulle tippa på cirka 200 kilo barfota. Kanske mer? 300? 400?

Tittade på ett video med Captain Food och Edward Blom. Edward var tre gånger så stor som Captain Food. Edward är ett monster.

19:50 in i programmet:
https://www.youtube.com/watch?v=QtnttIIoxdE

Kapten-fjanten är nog under 170cm. Edward är väl minst 185cm.

Längdskillnaden till trots så har onekligen Edward lagt på sig några kilon sen förra året.

Kan han väga runt 160kg månne, med en längd på 185cm blir hans bmi: 46.7

BMI 30.0 och mer: FETMA

Den som lever med fetma kan behöva gå ner i vikt för att undvika sjukdomar som högt blodtryck, förhöjda blodfetter, hjärt-kärlsjukdomar och diabetes typ 2.

Dock ser Edward väldigt glad och frisk ut, så han kan behålla sin trivselvikt.

Fast man tror nästan att han har gömt en kudde under kostymen.

Antar att kostymen är skräddarsydd, var annars köper han sina kläder ?
Senast redigerad av Arne Bajse 2024-05-18 kl. 20:04.
Citera
2024-05-18, 20:56
Medlem
Han har väl redan diabetes.
Citera
2024-05-18, 21:38
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Han har väl redan diabetes.

Han är nog bara kostbehandlad ev. tablettbehandlad diabetiker, dvs han tar inga insulinsprutor.
Citera
2024-05-18, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Han är nog bara kostbehandlad ev. tablettbehandlad diabetiker, dvs han tar inga insulinsprutor.

Med hans mat-och dryckesvanor dröjer det nog inte så länge innan han kommer att behöva insulin. Vissa saker har jag sett att han avstår från att äta men mycket är så fel att äta när man är diabetiker.
Citera
2024-05-31, 22:25
Medlem
BavarianBeetles avatar
Hela Edward Bloms Gästabud ligger uppe på Youtube. Mysig serie där Edward sjunger tyska studentsånger på ett gayigt sätt och umgås med en mossig gubbe på Österlen.
Senast redigerad av BavarianBeetle 2024-05-31 kl. 22:28.
Citera
2024-06-01, 14:39
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Hela Edward Bloms Gästabud ligger uppe på Youtube. Mysig serie där Edward sjunger tyska studentsånger på ett gayigt sätt och umgås med en mossig gubbe på Österlen.
"mossig gubbe"

Jan- Öjvind Swahn är väl en legend. Föregångare till Edward i mycket vad det gäller mat och kulturhistoria, dock ännu vassare på sin tid.
Citera
2024-06-01, 15:10
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
"mossig gubbe"

Jan- Öjvind Swahn är väl en legend. Föregångare till Edward i mycket vad det gäller mat och kulturhistoria, dock ännu vassare på sin tid.
Jag tror det finns något avsnitt där de lagar brunsås ihop. De är ett sånt powercouple. Nästan som en reklamfilm hur det var att vara lite småqueer på 19 hundratalets början.
Citera
2024-06-02, 14:16
Medlem
Lady Tesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle

Även Mellan skål och vägg med Edward Blom la samma användare nyss upp. Var ett bra tag sen man kunde se dessa streamade då viaplay inte har visat något större intresse att ha de hos sig de senaste åren (båda gick på TV8 när de sändes).

https://www.youtube.com/watch?v=ck2plXIpiKw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in