2024-06-01, 10:16
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.Seagal
Daniel Nyhlén njuter när alla diskuterar om hans fake news, dag in och dag ut.
Stoppa Pressarna är 💯 % sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Oj
I det lugnaste vattnet simmar de fulaste fiskarna (torskarna).

Ingenting förvånar mig när det gäller offentliga personer.
Håller med. Ingenting förvånar en längre. Den goda Edward satt väl och åt gåslever medans det transsexuella fnasket smekte hans lilla manslem.
Citera
2024-06-01, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Stoppa Pressarna är 💯 % sanning.

Håller med. Ingenting förvånar en längre. Den goda Edward satt väl och åt gåslever medans det transsexuella fnasket smekte hans lilla manslem.

Så bör det ha varit.
Citera
2024-06-01, 10:18
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupos
Släpp det här nu, det finns inga belägg för att någonting hänt och Stoppa Pressarna har samma trovärdighet som Dagens Svenskbladet, det är en skämtidning.

Något har hänt, annars hade inte Farbro Blå ringt säljaren av släpvagnen för att bekräfta. Exakt vad som har hänt är däremot lite luddig. Mest troligt har det förekommit ett försök till sexköp från en transsexuell.
Citera
2024-06-01, 10:19
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Nu viskas det om att det tydligen handlar om Edward Blom.

Nja, i så fall är artikel som tråden grundar sig på och trådrubrik inkorrekta.

"Han är en av Sveriges största artister."

"Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av 'helylle' och en dom för sexköp hotar karriären."

Mängder av länkar om Benjamin Ingrossos nya flickvän och annat gulligt om honom sen denna tråd startade, så tvingas jag gissa hamnar han högt på listan. En Wahlgren också...

-
Edit: Eller var det Blom som sålde sex, kan du förstås ha rätt.
Senast redigerad av ankademiker 2024-06-01 kl. 10:23.
Citera
2024-06-01, 10:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Något har hänt, annars hade inte Farbro Blå ringt säljaren av släpvagnen för att bekräfta. Exakt vad som har hänt är däremot lite luddig. Mest troligt har det förekommit ett försök till sexköp från en transsexuell.
Jag börjar misstänka att det är Daniel själv som är sexköpare. Han håller på med damage control nu.
Citera
2024-06-01, 10:20
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Men en fråga som följer det påståendet är varför skulle han smyga med sina bögerier? Det skulle ju bli hyllningsartiklar och hjältestatus om han bara hade kommit ut ur garderoben. Finns ytterst lite om inte omvänt stigma kring bögeri idag. Speciellt i den branschen. Lite fult att vara cisman, fint och bra att bara megabög. Upplever jag det utifrån åtminstone.

En relevant fråga. Har B.I. och/eller M.Z. många kvinnliga fans som de är rädda att förlora om det kommer ut att de rider korv, eller försöker betala för umgänge?
Citera
2024-06-01, 10:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Nja, i så fall är artikel som tråden grundar sig på och trådrubrik inkorrekta.

"Han är en av Sveriges största artister."

"Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av 'helylle' och en dom för sexköp hotar karriären."

Mängder av länkar om Benjamin Ingrossos nya flickvän och annat gulligt om honom sen denna tråd startade, så tvingas jag gissa hamnar han högt på listan. En Wahlgren också...
Edward är ju framgångsrik och har medverkat i flera stora tv produktioner. Han har dessutom en sång karriär i bakfickan.
Citera
2024-06-01, 10:24
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Begreppet ”transsexuell kvinna” är högst oklart för alla över 40. Jag fattar inte detta.

Vad är en ”transsexuell kvinna” för nåt? Är det en riktig kvinna som klätt ut sig till man. Är hon opererad också och har fått nån sorts konstgjord kuk? Eller är det tvärtom, en gammaldags vanlig transvestit, dvs en man som försöker likna en kvinna med peruk, högklackat och låtsasbröst (alternativt bröst som växt med hjälp av hormoner).

Förr i tiden var transor alltid män, nu verkar allting vara jävligt rörigt med alla kön och nya begrepp och skit.

Om det var en fyllegrej där popstjärnan bara 'ville prova något nytt', så rör det sig sannolikt om en individ med kvinnobröst och manligt könsorgan. Vad man i övrigt kallar det eller vad om föredras kan vara irrelevant såvida man inte interagerar med personen i fråga.
Citera
2024-06-01, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.Seagal
Daniel Nyhlén njuter när alla diskuterar om hans fake news, dag in och dag ut.

Ja han är utan tvekan duktig på att skapa nyheter ur ingenting också. Vem kommer inte ihåg att Victoria och Daniel skulle skilja sig? Massa journalister stod till och med utanför tingsrätten i Solna på morgonen och bara väntade på att få ta del av skilsmässoansökan.

Daniel Nyhléns främsta uppgift är att generera pengar och uppmärksamhet åt företaget (i längden sig själv). Där gör han ett utmärkt jobb.
Citera
2024-06-01, 10:33
Medlem
Nils Tomtes avatar
Citat:
Nu viskas det om att det tydligen handlar om Edward Blom.

Lustigt; när det stod ”popstjärna” var han den första jag tänkte på.
Citera
2024-06-01, 10:33
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Babsan är dragqueen. Hur Wilhelmsson är till vardags är jag inte insatt i. Han känns dock väldigt feminin även som Lars-Åke.

Ett exempel på en transexuell kändis är Elliot Page. Elliot identifierar sig som en man men föddes som Ellen Page. De som är transexuella har ofta tagit hormoner och genomgått operationer för att se ut som det kön som de identifierar sig som.

I det här fallet är det år andra hållet än i Elliots fall. Här handlar det om en biologisk man som känner sig som en kvinna. Om personen i det här fallet genomfört operationer för att skaffa sig bröst och vagina vet jag dock inte

Babsan är ingen riktig transexuell. Han är en ytterst sympatisk gammal bögfarbror som har en lång karriär som drag queen / designer / skräddare bakom sig. Har hållit på sedan 70-talet om jag inte missminner mig.

En trevlig karl. Men han stickar strumpor snarare än säljer sex.
Citera
2024-06-01, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Babsan är ingen riktig transexuell. Han är en ytterst sympatisk gammal bögfarbror som har en lång karriär som drag queen / designer / skräddare bakom sig. Har hållit på sedan 70-talet om jag inte missminner mig.

En trevlig karl. Men han stickar strumpor snarare än säljer sex.

Det är skillnad på transsexuell och transvestit..

Den ena gillar kvinno-kläder, den andra opererar sig.

Sjukligt hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in