2024-05-29, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det står i Stoppa Pressarna att han uppträtt med symfoniorkester vilket Benjamin gjort. Artikeln var jag nu läste den stod det att Benjamin var kär i någon från England och att dom synts hålla varandra i handen och sett glada ut.
Har läst artiklarna och hittar inget om nån symfoniorkester.
Citera
2024-05-29, 22:54
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Han har inte sagt att det inte är han. Han har sagt att han inte har köpt sex vilket också verkar stämma. Det förändrar dock inte att otrohet med en transa bidrar till att det blir struligt på hemmnaplan.

Han har uttryckligen sagt att det är någon annan! Se aftonbladets artikel!
Citera
2024-05-29, 22:54
Medlem
Jag är så nyfiken att jag nästan spricker! Hoppas det kommer fram snart vem det är. Tycker väldigt synd om MZ ifall det inte är han. D
Citera
2024-05-29, 22:55
Medlem
P*tt*r Al*xis eller c*sp*r j*n*brink?
Citera
2024-05-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Måns säger till Aftonbladet att det är någon annan som är gripen.

Nu är det väl ingen som är gripen (eller?), men det var väl bara en felsägning. I vilket fall som helst så är det tydligt att Måns inte bara kör med någon dimridå att han inte "köpt" sex, utan han säger i klartext att det är någon annan.

Så vi kan nog avskriva Måns från alla misstankar. Inte heller äger han någon släpkärra, enligt Ratsit

- Han säger att han inte har köpt sex - det verkar det också vara bevisat vid det här laget att det inte heller så skett.

- Om man äger en släpkärra eller inte säger inte heller det speciellet mycket efter som A. Bara för man tänkt köpa någon så innebär ju inte det att köpet blir av när man väl kommer fram till säljare och får kolla på grejerna. B. Grips man för sexköp innan man kommer till köp så kan det ju hända att ens dagsplaner förändrats något.
Citera
2024-05-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Han har uttryckligen sagt att det är någon annan! Se aftonbladets artikel!

Han har uttrycklingen sagt att han inte har köpt sex! Han har inte uttryckligen sagt att han inte skulle ha vart otrogen med en transa vad jag kan se.
Citera
Medlem
Vikt@r Fr/sk?
Citera
Bannlyst
Så artisten träffar en transa på en klubb runt Stureplan.
Tycke uppstår och dom går iväg till ett känt tillhåll på Östermalm.
I samband med det tar artisten ut 6000kr på bankomaten, något som polisen anser vara bevis för sexköp.
Men artisten kan bevisa att pengarna han tagit ut var för inköp av en släpvagn från blocket tidigt nästa morgon.
Tillåt mig att tvivla på denna historia.
Citera
2024-05-29, 22:58
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Har läst artiklarna och hittar inget om nån symfoniorkester.

Om du bläddrar på dom bilderna som är satt i en artikel hos stoppa pressarna så står det det.
Citera
2024-05-29, 22:58
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
- Han säger att han inte har köpt sex - det verkar det också vara bevisat vid det här laget att det inte heller så skett.

- Om man äger en släpkärra eller inte säger inte heller det speciellet mycket efter som A. Bara för man tänkt köpa någon så innebär ju inte det att köpet blir av när man väl kommer fram till säljare och får kolla på grejerna. B. Grips man för sexköp innan man kommer till köp så kan det ju hända att ens dagsplaner förändrats något.

Men är du helt analfabet eller? Han säger uttryckligen att det är någon annan.
Citera
2024-05-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfoder
Jag är så nyfiken att jag nästan spricker! Hoppas det kommer fram snart vem det är. Tycker väldigt synd om MZ ifall det inte är han. D

Jag med. Och sen när vi får svaret kommer vi säga, är han ens en artist? Jag trodde han var nagellackerare eller murare.
Citera
2024-05-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Uggla är väl ändå inte direkt "helylle" på samma vis som de andra.

Sant ! Men nämn 1 skandal uggla legat bakom? jag kommer inte ihåg någon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in