Citat:
Ursprungligen postat av
Alex P. Keaton
Alldeles för sen till diskussionen, men hela mitt tv-paket, inklusive alla Viaplay Total kostar för tillfället 799:-. Även om jag just nu har halva priset. Ser ut som om det "normala" priset ligger på 899:- när bindningstid gått ut. Tills de höjer det igen vill säga. Men Då ingår ju mer än bara sport. Så om man bara vill se fotboll är det ett väldigt surt pris att behöva betala.
Bra/kul val tycker jag då det ryktats om en del annat.
Satan vad dyrt.. Jag kör andra sätt vilket kostar mig 220kr/året. Lovade mig själv att aldrig mer skaffa viaplay efter att dom fuckade mig och min bror genom att helt plötsligt avbryta vårat livslånga avtal på 199kr/månaden efter ca. 7 år.
Hur dom har råd att få ihop till CL förstår jag inte riktigt då det ryktats om en rejäl kris väldigt länge nu och dom har bl.a. fått sälja rättigheter till serier och nu senast 38 matcher till Amazon. Och dom måste ju förlora fler prenumeranter med fler och fler höjningar? Jag avskyr Amazon som företag samt ägaren, men deras streamingtjänst går inte att förneka att den är bra och förhoppningsvis kan dom köpa PL till 2029 och hålla nere priset.
Skönt att se att han inte går till Chelsea, påminner om när Olise tackade nej till Chelsea häromåret och istället signade nytt kontrakt med C Palace. Ang. McKenna så förstår jag att han stannar kvar, vilken resa han gjort med Ipswich. Även om dom misslyckas i PL denna säsong, vilket chansen är stor att dom gör, så kommer han få chansen i ett vettigt PL-lag så småningom.