2024-05-30, 18:53
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Han kan få en bättre. Typ en nördig doktorand med tajt och fin fjällräven-kropp.
Sorry, jag tror inte dem skulle välja honom... Och de finns sällan, de är förlovade från när de fyllde 18.
Citera
2024-05-30, 19:24
Medlem
mingtians avatar
Ryktas att Torsten har en riktig pjäs
Citera
2024-05-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Och var har du fått denna informationen ifrån? Detta var det roligaste inlägget på länge eftersom att det var off- och on topic på samma gång. Synd för Anastasia isåfall att de gick skilda vägar, men han ville väl ha mer än en mullig öststatsbrutta gissar jag.
Citera
2024-05-30, 19:37
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Kul för honom, kan han fixa en tjej att stoppa in sin pjäs i?
Citera
2024-05-30, 19:49
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Herregud så ni hackar på tjejernas utseende i denna tråden!! Alla ska få en skopa av sleven... Linnea och Anastasia är tydligen feta tjockisar och Emmy är "ful i profil" och allt möjligt. Den enda som inte fått glåpord är väl Rosanna. Konstigt att det inte fokuseras lika mycket på hur männen ser ut då ingen av dem är någon direkt fotomodell för att uttrycka sig milt.
OM Jimmi stoppat fingrarna i Linnea när hon sov så är han ett megaäckel och förstår heller inte hur vissa härinne verkar tycka att det är ett ok beteende.
Är du förvånad? När ett gäng incels ska tycka något?
Citera
2024-05-30, 19:50
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galena
Du har själv ett rätt nyreggat konto och samtliga inlägg här i tråden är väääldigt jimmi-vänliga....

Vilken stark öppning hörru. In kommer Gösta och vill ha kaffe. Har du också något förtal på hjärtat möjligtvis?
Citera
2024-05-30, 20:03
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Kul för honom, kan han fixa en tjej att stoppa in sin pjäs i?

Hoppas inte. Hans skumma och obehagliga fimpande av Anastasia, som har ett utseende som skönhetsmässigt växer ju mer man betraktar henne, lär i alla fall avskräcka doktorander med tighta fjällrävenkroppar.
Citera
2024-05-30, 20:10
Medlem
Citat:
Jag har en känsla av att han skryter med sin penislängd men att den inte är särskilt grov.
Diabetikern hade lätt kunna knäcka den och göra den permanent sned. Tur att Torsten har självbevarelsedrift och inte likt barn petar på halvdöda valrossar med sin pinne.
Citera
2024-05-30, 20:25
Avslutad
Anastasia är en fin tjej och förtjänade ett bättre öde.

Jag tror de är matchade väl förutom deras fysiska attributer. Han är för smal och överskattar sin egen attraktionskraft. Han vill ha tjejer som är över hans liga? Däremot tror jag att Anastasia hade behövt en kille med lite mer hull på sig. Det hade passat bättre. Personligen gillar jag lite mulligare tjejer.
Citera
2024-05-30, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Anastasia är en fin tjej och förtjänade ett bättre öde.

Jag tror de är matchade väl förutom deras fysiska attributer. Han är för smal och överskattar sin egen attraktionskraft. Han vill ha tjejer som är över hans liga? Däremot tror jag att Anastasia hade behövt en kille med lite mer hull på sig. Det hade passat bättre. Personligen gillar jag lite mulligare tjejer.
För många (inklusive Torsten och inte minst inklusive mig) är fysiska attribut nog viktigare än vad vi egentligen hade önskat att de var. Visst har man fallit för tjejer på grund av personlighet men det faller nästan alltid på utseende. Jag tycker att det är intressant att Emmy och Mattias är med, för de känns så mycket mer nästan högstatus än de andra paren, kanske därför de är mitt favoritpar denna säsong.
Citera
2024-05-30, 20:42
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
Vad Torsten menade får vi väl aldrig veta.

Förvisso sant men han sa väl, under en högre promillehalt, att hon var i lönnfetaste laget och halv lapp med trötta boppisar men att han kunde försöka lära sig stå ut med det framöver.
Citera
2024-05-30, 20:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
hon är snygg för att vara en vanlig svensk tjej på 30+, håller med nu, och framförallt rolig och trevlig.
Håller med nu? (med emfas på nu)

Säg inte att du har gjort dig skyldig till klassiska självbedrägeriet att dra ner snyggheten för att personen råkar bete sig fult

Pröva nu igen, och gör en tankeövning, blunda och se Prins Charles? ser du honom eller Rosanna?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-30 kl. 21:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in