2024-05-29, 15:12
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Jim är bara läskig och har säkerligen någon diagnos som ligger och skvalpar. Även om han vill väl så är det något som inte stämmer och han bör fortsätta gå på samtal.

Vad skulle det vara för diagnos dock? Han är udda, ja, men han verkar hyfsat neutrotypisk i tankegångar och livsstil om du förstår vad jag menar. ADD?
Citera
2024-05-29, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Vad skulle det vara för diagnos dock? Han är udda, ja, men han verkar hyfsat neutrotypisk i tankegångar och livsstil om du förstår vad jag menar. ADD?
Histrionisk personlighetsstörning
Citera
2024-05-29, 15:38
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Histrionisk personlighetsstörning

Nu när du säger det så
Citera
2024-05-29, 15:39
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Kanske Jimmie skulle ha parats ihop med skånskan Rosanna (förvisso inflyttad)? Det hade kanske blivit en bättre matchning. De är ju dessa också som har högst inkomster - lika barn leka bäst som det heter.
Rika barn leka bäst.

Nej, Rosanna behöver minimum en Italiensk prins och tänker bo i slott, som jag redan skrivit i tråden. Att hon råkar bo i Malmö är väldigt förvånande, hon känns mer Lidingö. Hennes lägenhet var f.ö. perfekt vilket hennes nisse inte fattade eftersom han är lantis från Göteborg, men den antyder att hon inte har jättemycket pengar. Malmö är billigt.
Citera
2024-05-29, 15:49
Medlem
Ridnes avatar
Herregud så ni hackar på tjejernas utseende i denna tråden!! Alla ska få en skopa av sleven... Linnea och Anastasia är tydligen feta tjockisar och Emmy är "ful i profil" och allt möjligt. Den enda som inte fått glåpord är väl Rosanna. Konstigt att det inte fokuseras lika mycket på hur männen ser ut då ingen av dem är någon direkt fotomodell för att uttrycka sig milt.
OM Jimmi stoppat fingrarna i Linnea när hon sov så är han ett megaäckel och förstår heller inte hur vissa härinne verkar tycka att det är ett ok beteende.
Senast redigerad av Ridne 2024-05-29 kl. 15:52.
Citera
2024-05-29, 16:01
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Herregud så ni hackar på tjejernas utseende i denna tråden!! Alla ska få en skopa av sleven... Linnea och Anastasia är tydligen feta tjockisar och Emmy är "ful i profil" och allt möjligt. Den enda som inte fått glåpord är väl Rosanna. Konstigt att det inte fokuseras lika mycket på hur männen ser ut då ingen av dem är någon direkt fotomodell för att uttrycka sig milt.
OM Jimmi stoppat fingrarna i Linnea när hon sov så är han ett megaäckel och förstår heller inte hur vissa härinne verkar tycka att det är ett ok beteende.

Men om han bara har slickat henne lite på börstvårtan då, du vet virvelvinden? Under armhålan?
Citera
2024-05-29, 16:07
Medlem
Alla drömmer väl om den stora kärleken? Oddsen är sannolikt höga att den finns hos någon som alla andra ratat? MEN chansen finns, definitivt. Om man är beredd att se mer realistiskt och ödmjukt på livet, och framförallt se det fina i varje person och fatta att ingen är perfekt.

Dessutom:

De flesta äktenskap spricker, åtminstone är det väl ca 50% som slutar i skilsmässa. Och jag är helt övertygad om att ännu fler skulle skilja sig om det var enkelt, men man sitter fast av olika skäl. T.ex. hänsyn till barn, ekonomiska orsaker, praktiska skäl eller helt enkelt för att man inte orkar gå igenom skilsmässan. Ca 10-15% av äktenskapen tror jag är lyckliga all the way.
Senast redigerad av BiggestSnoozer 2024-05-29 kl. 16:21.
Citera
2024-05-29, 16:13
Medlem
fitz-humes avatar
Märkligt hur det par som var som gjorda för varandra är det som misslyckades mest i slutändan. Hur kunde det bli så? Har han drogat och våldtagit henne? Frågan på allas läppar.

Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Rika barn leka bäst.

Nej, Rosanna behöver minimum en Italiensk prins och tänker bo i slott, som jag redan skrivit i tråden. Att hon råkar bo i Malmö är väldigt förvånande, hon känns mer Lidingö. Hennes lägenhet var f.ö. perfekt vilket hennes nisse inte fattade eftersom han är lantis från Göteborg, men den antyder att hon inte har jättemycket pengar. Malmö är billigt.

Även i Malmö finns en hel del av den sorten, eller i alla fall wannabees. Han vet att hon förr eller senare kommer att tröttna och lämna honom för någon som har sommarresidens på Saint Tropez. Han har ju subtilt redan berättat det för henne.
Citera
2024-05-29, 16:46
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Älskar hur alla incels på Flashback samlas och tycker att man givetvis ska få tafsa och pilla som man vill på sin fru.

Torsten är extremt aspig och omogen och bör verkligen tänka om inför framtida kärleksrelationer.

Jim är bara läskig och har säkerligen någon diagnos som ligger och skvalpar. Även om han vill väl så är det något som inte stämmer och han bör fortsätta gå på samtal.

Haha, du har aldrig varit närheten av ett förhållande än mindre gift. Just såna som du som tycker det är att tafsa när man vidrör den man ska vara tillsammans med har noll koll på förhållanden. Du gör det hela till ett manligt problem också. Lika värdelöst för en kvinna att bygga något med en man som förvägrar den andra normal närhet. Men visst Jimmi Boi var en idiot, fast snarare genom att inte be henne att dra om det inte duger. Då hade hon kommit på andra tankar, tro mig.
Senast redigerad av DrComfort 2024-05-29 kl. 16:56.
Citera
2024-05-29, 16:52
Medlem
Jag tror generellt sett att oddsen att hitta någon i GVFÖ är ganska låga. Många har misslyckats med tidigare förhållanden eller inte haft något. Ofta kan det bero på speciella personlighetsdrag. Kanske är man bisexuell eller har dåligt självförtroende som gett upphov till negativa beteendemönster eller manipulerande beteende. När det är problem som har påverkat ens känsloliv så är det svårt att dölja. Men för par som har koll på sina känslor kan det vara ett spel. Man är smart så man förstår att det gäller att visa upp en positiv bild av sig själv med tanke på framtida karriär med mera. Jag tror det kan vara så för killen med städmani. I sista avsnittet så var de plötsligt jättekära utan de problem som man har belyst tidigare. Detta är smarta människor som förstår att det är viktigt för båda att spela upp något som blir positivt i rutan även om man redan dissat varandra.
Citera
2024-05-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix

Kanske, men han har vissa drag som skulle kunna vara gränsfall mot narcissism. Jag tror inte ett dugg på att han har empati, snarare att det är ett inlärt beteende för att få mer bekräftelse. Han uppfattar också sig själv ha rätt till särbehandling och vill bli beundrad. Framför allt att han verkar vilja framstå som god, inte för hennes skull, utan för att alla ska tycka att han är det.

Man ska inte ge sig på att diagnosticera folk på TV, men lite drag tycker jag absolut lyser igenom.
Citera
2024-05-29, 17:05
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Kanske Jimmie skulle ha parats ihop med skånskan Rosanna (förvisso inflyttad)? Det hade kanske blivit en bättre matchning. De är ju dessa också som har högst inkomster - lika barn leka bäst som det heter.

Är du galen, ser du på allvar inte att de spelar i två helt olika ligor utseendemässigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in