2024-05-28, 18:24
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Tittar folk på Flashback på sån här skit 🤣😲🤣😲🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Detta, Mello och Masked singer är Flashbackarnas favoriter vettu
Citera
2024-05-28, 18:24
Medlem
Facebacks avatar
Linnéa och Anastasia har båda blivit våldtagna av sina partners, Linnéa fysiskt och Anastasia psykiskt!

Oturligt nog tänkte varken Torsten eller Jimmy heller på att dom sekundärvåldtog Rosanna och Emmy också! Synd bara för Christoffer och Mattias som fick sitta med kuken i näven några dagar efter att deras fruar blir avståndstagande och nedstämda för saker Jimmy och Torsten orsakart!

Linnéa och Anastasia hade nog hoppats på två rejäla Gambianegrer som vet hur man behandlar damer i deras viktklass och mentala tillstånd, då hade parmiddagarna blivit betydligt muntrare! Båda två känns som dom kan bli flitiga Gambia resenärer i framtiden, om inte Linnea nu visar sig vara en flata dvs.
Citera
2024-05-28, 18:37
Medlem
Undringar och ni andra: Aftonbladets podd Ett rent nöje, exakt 10 minuter in, diskuterar Gift vid första ögonkastet och produktionens hantering av vad som hände mellan Linnea och Jimmi. Markus i podden har väldigt klok och sund kritik mot produktionens hantering av vad som hänt. De har känt till det här i ett år, och ändå är de så oförberedda, eller nonchalanta.

https://poddtoppen.se/podcast/1739390070/ett-rent-noje

"Det är väldigt allvarliga anklagelser, man vill väl inte elda på detta, men produktionen vägrar svara på Aftonbladets frågor och lägger locket på hela tiden och ger inga svar", säger Annie i podden.

"Deras krishantering är helt värdelös, det här har de vetat om ett helt år, och man vet ju vilka effekter den här händelsen har. Hela scenen med psykologen och deltagarna är absurd, och medan Linnea berättar om det här svåra så plockar de in en gitarr. Det är så tondövt hela grejen. Hela scenen är så obehaglig på alla olika plan. Och ingen kan säga något, alla vet att något allvarligt har skett, men ingen säger något, psykologen bara hummar", säger Markus i podden.

"Det känns som att SVT inte tar ansvar här".

Citera
2024-05-28, 18:47
Medlem
Jimmy var ju verkligen hemsk med den där handen som hela tiden skulle ta på Anastasia.

Inte mer att skriva om det...
Citera
2024-05-28, 19:05
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag gissar på att han gick in i programmet med rätt inställning, men ändrade sig när han fick se Anastasia.
Menar du att tönten någonsin skulle kunna få något bättre? En betahane av hans kaliber borde skratta sig lycklig.
Citera
2024-05-28, 19:07
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Jimmy var ju verkligen hemsk med den där handen som hela tiden skulle ta på Anastasia.

Inte mer att skriva om det...

Alltså, vem döper sin unge till ”Jimmy”?!?

Och vem vill bli smekt av någon som heter Jimmy…?
Citera
2024-05-28, 19:07
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Tittar folk på Flashback på sån här skit 🤣😲🤣😲🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Kommenterar folk på Flashback i trådar som de enligt egen utsago inte vet något om? Glömde 27 olika emojisar
Citera
2024-05-28, 19:29
Medlem
Zepars avatar
Haha sicket avsnitt.

Skrattmegafonen Torbjörn har kallat Anastasia för ful, kändes dock som hon hade murar uppe. Att han fann henne "elak" är nog närmare sanningen.

Linnea och Jimmy, ja var ska man börja. Han kunde inte hålla fingrarna i styr. Det kanske behövdes en kuddmur "a la" Märta för att hålla honom borta. Jag tror som flera varit inne på att hade det rört sig om ett regelrätt ofredande/våldtäkt så skulle SVT gått in och avbrutit.

HR paret: Kul att de är lika fyrkantiga båda två.

Blondinbellorna: Kul att båda blev kära innan experimentet var slut.
Citera
2024-05-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverryggenn
L symboliserar allt som är fel med den svenska kvinnan.
Ja fy fan för kvinnor som sätter gränser!
Eller?
Citera
2024-05-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Menar du att tönten någonsin skulle kunna få något bättre? En betahane av hans kaliber borde skratta sig lycklig.

Han kan få en bättre. Typ en nördig doktorand med tajt och fin fjällräven-kropp.
Citera
2024-05-28, 20:02
Medlem
Cameltotems avatar
Min analys efter kolla ett par säsonger och några avsnitt in i denna säsong.

Jimmi och Linnea
Jimmi har någon bokstavskombination. Sättet han interagerar med folk är inte naturligt och stundtals skrämmande, speciellt de intensiva stirrningarna. Inte undra på Linnea blir obekväm. Dock måste jag säga han har en otrolig röst och extremt duktig på formulera sig. Ser karriärmöjligheter för honom inom media branschen!

Linnea verkar ju generellt rätt kräsen, hon är ju ingen snygg brud ska sägas. Tror hon borde inse var hon ligger på marknaden.
Oavsett så passar de inte ihop.

Rosanna och Christoffer
Dessa passar bra ihop! Båda är raka och skäms inte för vad de tycker. Kan så klart krascha ibland men Christoffer räddar de med sin charm, hade han inte haft det så hade Rosanna lackat ut i många situationer för han är väldigt på hela tiden med att påpeka saker. Kul och se hur Rosanna öppna upp sig efter första pausen de hade.

Anastasia och Torsten
Torsten är ju väldigt relaterbar som utvecklare. Fyrkantig som en jävla dator. Säger ju som det är men han precis som jag fick lära mig att människor inte är lika raka som en kompilator. Han behöver öva in lite finess i hur han pratar med andra människor, tror han är ny i relationer helt enkelt.
Anastasia tycker jag inte bidrar med så mycket, hon verkar ju rätt tråkig även om hon såklart inte direkt har gjort något fel i programmet.

Emmy och Mattias
Sist men inte minst. Mitt favoritpar. Fy fan va de är härliga och se. Påminner om min egen relation. De är så nyfikna, så kära och blyga. De känns otroligt genuina och det är verkligen kul och se hur de båda försöker sitt bästa hela tiden. Emmy är ju otroligt charmig och rolig och Mattias detsamma, han lyckas väldig bra med få henne och känna sig trygg och skratta. De här kan bli livspartners, utan tvekan!
Senast redigerad av Cameltotem 2024-05-28 kl. 20:05.
Citera
2024-05-28, 20:12
Medlem
terreces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zepar
Haha sicket avsnitt.

Skrattmegafonen Torbjörn har kallat Anastasia för ful, kändes dock som hon hade murar uppe. Att han fann henne "elak" är nog närmare sanningen.

Linnea och Jimmy, ja var ska man börja. Han kunde inte hålla fingrarna i styr. Det kanske behövdes en kuddmur "a la" Märta för att hålla honom borta. Jag tror som flera varit inne på att hade det rört sig om ett regelrätt ofredande/våldtäkt så skulle SVT gått in och avbrutit.

HR paret: Kul att de är lika fyrkantiga båda två.

Blondinbellorna: Kul att båda blev kära innan experimentet var slut.
Det är ju det här som är pudelns absoluta kärna och jag är ledsen men just med tanke på hur uselt skött detta är av SVT så är ju konsekvensen nu att alla MÅSTE få veta. Var det finger med penetration? Vad är egentligen penetration i sammanhanget? OM det penetrerades av Jimmi (tvåar den som någon skrev, vem fan döper någon till Jimmi?) t.ex. analt kan jag förstå Linnéa och att hon uttrycker sig som, hon gör att förtroendet är förbrukat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in