2024-05-30, 19:09
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
I eftermiddag har MSM varit tokiga med att kabla ut nyheter om Benjamin Ingrossos "nya flickvän"
Försöker man dra på ett fett dragplåster och rökridåer här eller?

Nästan garanterat
Citera
2024-05-30, 19:20
Medlem
flashmaners avatar
Ja, då SP har skickat väldigt tydliga signaler om vilken person detta handlar om, så måste jag ju säga att det är ett enormt stort skämt vem som blev "Årets hetero" på gaygalan 2022. Snacka om att den galan har spelat ut sig själv.

Skall bli intressant att se om denna "helylle" "årets hetero" "popstjärna" till bög någonsin kommer ut ur sin garderob och berättar om detta. Tveksamt. Det gäller att hålla den extremt falska "helyllefasaden" så högt som möjligt. Värsta hyckleriet.
Citera
2024-05-30, 19:20
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
Här läste jag att det inte blev något släpvagnsköp, artisten ångrade sig

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnan-pakommen-med-ny-transa/

En färdig ursäkt är en händig grej att ha tillhands... men visst han måste antagligen fått transan att gå med på att ge tillbaka pengarna också. Kanske gör de upp senare i något annat sammanhang
Citera
2024-05-30, 19:24
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birchtree
Men att köpa sex är ju en annan grej, hoppas inte han köper sex. Av transa eller ej.

Om de nu är han, vilket inte är bevisat, så har han sannolikt försökt att köpa sex, vilket i sig också kan vara straffbart, men jag tror inte de kommer att kunna juridiskt bevisa det, och jag tror inte de vill heller, så han lär gå fri
Citera
2024-05-30, 19:25
Medlem
Kan det va han i alcatzar
Citera
2024-05-30, 19:25
Medlem
AussieRedMans avatar
Vem är transan?
Kan tänka mig C Lindarw men är han verkligen ute i svängarna nuförtiden?
Citera
2024-05-30, 19:26
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Köp av släp är ju enbart en efterhandskonstruktion att kunna förklara uttaget av 6000 vilket Transan lär ha kostat. Givetvis har morbror NW varit behjälplig i Benjamins krishantering, det fiktiva köpet av släpvagnen blev ju givetvis heller aldrig av.

Pusselbitarna i sig passar ihop, men vi får se om det kommer någon officiel bekräftelse. Antagligen inte
Citera
2024-05-30, 19:27
Medlem
Vanligt hederligt bögeri duger inte längre, nej nu ska det vara transor!

Jag anser att det är Internetporren som är orsaken till detta.
Citera
2024-05-30, 19:33
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Mannen och den transsexuella kvinnan ser varandra på krogen och blir blixtförälskade. Dom bestämmer sig gemensamt för att bege sig till en våning där ingen av dom bor (?) för att ligga. På vägen tar dom svängen förbi bankomaten där mannen tar ut 6000 kr kontant för handpenning till ett begagnat släp. Ja, du gör helt rätt i att tvivla.

Ja inofficiellt tycks det inte råda några tvivel. Men officiellt och juridiskt kommer det säkert inte att ha hänt.
Citera
2024-05-30, 19:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
En färdig ursäkt är en händig grej att ha tillhands... men visst han måste antagligen fått transan att gå med på att ge tillbaka pengarna också. Kanske gör de upp senare i något annat sammanhang
Tror morbror Niclas kan sånt där efter att ha lärt sig. Goda råd är dyra.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-30 kl. 20:13.
Citera
2024-05-30, 19:38
Medlem
fnskls avatar
Orkar inte läsa genom hela tråden. Är alla överens om att det är den kroniska onanisten Ingrosso det handlar om eller hur går det?
Citera
2024-05-30, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnskl
Orkar inte läsa genom hela tråden. Är alla överens om att det är den kroniska onanisten Ingrosso det handlar om eller hur går det?

Enligt Unibet är han favorit för tillfället med Måns tätt bakom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in