2024-05-30, 00:39
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjitjitji
Ett sexköp eller sex med transa utan betalning skulle knappast sabba herr Bards karriär. Alla vet att han bögar! Så snarare en fjäder i hatten för Bard.

Dessutom om det varit Bard hade vi inte behövt läsa om det i StoppaPressarna, då hade det varit över förstasidorna på MSM.
Citera
2024-05-30, 00:41
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Dessutom om det varit Bard hade vi inte behövt läsa om det i StoppaPressarna, då hade det varit över förstasidorna på MSM.

Mest sannolikt i hans nyhetsbrev..
Citera
2024-05-30, 00:48
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Nu har utredarna kommit fram till att popstjärnan inte betalat transan några pengar – det ska ha handlat om en ”omedelbar attraktion” som uppstod när sångaren och transan träffades på en klubb nära Stureplan i Stockholm.

– Man fick bråttom och tog sig till våning på Östermalm som används av prostituerade men transan har inte tagit betalt, eventuellt har hon arbetat en del som prostituerad tidigare men inte i det här fallet, utredarna hade aldrig varit med om en likande vändning, berättar en uppgiftslämnare.

Det som ställt till det för popstjärnan är att han tagit ut en större summa pengar i samband med att han och transan lämnade klubben. Artisten ska dock ha lämnat en förklaring till kontantuttaget.

Se där. Jag kännde på mig att de skulle låta honom komma undan. Svenska sexköpslagen är bara en godtycklig charad.

Om det var B.I. har han kanske fått tips från Morbror om att ha en färdig ursäkt för pengauttaget.
Citera
2024-05-30, 00:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Nu när nu Mpns gått ut och sagt att det inte är han och att det tids nog lär komma fram vem.det är blir jag mer säker på.Benjamin.Symfoniorkester .Just saying.
Benjamin vet säkert att han står som potentiell transvestitköpare och borde dementera ifall det inte är han precis som Måns gjort. Dom där Wahlgren brukar ju synas och höras dagligen så varför inte nu? Tror den klanen är flitiga läsare på flashback då dom älskar att få uppmärksamhet i alla dess former. En dag utan Wahlgren/Ingrossa i fokus gör att man tror dom avlidit.
Citera
2024-05-30, 00:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Se där. Jag kännde på mig att de skulle låta honom komma undan. Svenska sexköpslagen är bara en godtycklig charad.

Om det var B.I. har han kanske fått tips från Morbror om att ha en färdig ursäkt för pengauttaget.
Precis, Så tänker jag också. Vem går omkring med 6000 i kontanter när det är swich som gäller. Det är väl bara prostituerade och annat löst folk som sysslar med sedlar. En transvestit kan nog kosta 6000 då det är en upplevelse utöver det vanliga och att få allt i ett.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-30 kl. 01:07.
Citera
2024-05-30, 01:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Hans farfar gick nyligen bort, kanske blivit rörigt med familjen efter det 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Vad vet egentligen stoppa pressarna, har dom 100% stenkoll och aldrig fel?
Ibland skriver dom kryptiskt och överdriver. Men när det gäller så brukar det finnas underlag som i Federleys fall t.ex. Tror inte dom kan skriva hur mycket skit som helts utan att det finns någon sanning. Tycker det har funnits flera ledtrådar och det gör att jag står fast vid Benjamin till 99,9% . Speciellt varför människan håller sig undan och vägrar yttra sig om misstankarna. Jag hade blivit skogstokig och dementerat hej vilt i hans situation om det skulle vara någon annan.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-30 kl. 01:05.
Citera
2024-05-30, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Precis, Så tänker jag också. Vem går omkring med 6000 i kontanter när det är swich som gäller. Det är väl bara prostituerade och annat löst folk som sysslar med sedlar. En transvestit kan nog kosta 6000 då det är en upplevelse utöver det vanliga att få allti i ett.
Men vem kommer på en sån dum lr konstig ursäkt att man ska köpa en släpvagn från blocket dagen efter?
Låter för dumt för att det ska vara påhittat, men antar att polisen kollat upp det 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Citera
2024-05-30, 01:08
Medlem
Inkommers avatar
Inte läst hela tråden men en misstänkt jag kom på nyss är Robert Wells. Han ger ett bögigt intryck, är folkkär och håller på med orkester.
Citera
2024-05-30, 01:09
Medlem
Inhale82s avatar
I eftermiddag har MSM varit tokiga med att kabla ut nyheter om Benjamin Ingrossos "nya flickvän"
Försöker man dra på ett fett dragplåster och rökridåer här eller?
Citera
2024-05-30, 01:10
Medlem
Allt är lögn tills det dementeras. Måns dementerade.
Citera
2024-05-30, 01:14
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ibland skriver dom kryptiskt och överdriver. Men när det gäller så brukar det finnas underlag som i Federleys fall t.ex. Tror inte dom kan skriva hur mycket skit som helts utan att det finns någon sanning. Tycker det har funnits flera ledtrådar och det gör att jag står fast vid Benjamin till 99,9% . Speciellt varför människan håller sig undan och vägrar yttra sig om misstankarna. Jag hade blivit skogstokig och dementerat hej vilt i hans situation om det skulle vara någon annan.
Fast det här är annorlunda jämfört med Federley.

Om SP har tänkt igenom detta lite innan publicering kan det vara en helt påhittad tidningsanka.

1. Hitta på något smaskigt; Popstjärna + Transa + Sexköp.
2. Påstå i uppföljande artikel att det inte var sexköp och polisen lagt ned ärendet.
3. Massa läsare av artikeln utan att det går att bevisa vare sig bu eller bä.
Citera
2024-05-30, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Fast det här är annorlunda jämfört med Federley.

Om SP har tänkt igenom detta lite innan publicering kan det vara en helt påhittad tidningsanka.

1. Hitta på något smaskigt; Popstjärna + Transa + Sexköp.
2. Påstå i uppföljande artikel att det inte var sexköp och polisen lagt ned ärendet.
3. Massa läsare av artikeln utan att det går att bevisa vare sig bu eller bä.

Du sammanfattar svensk mainstream media på ett briljant sätt.
Bra gjort av dej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in