2024-05-30, 13:27
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har du några som helst belägg, eller drog du bara upp namnet ur arslet? D.S förekommer alltså i utredningen av Kokainkungen?

Hursomhelst, av de 3-4 namn som cirkulerar i tråden, så känns han trots allt som den mest troliga att köpa en släpkärra via Blocket. Då han bor i en villa i skogsmiljö strax utanför Stockholm.

Jaså, gör han det? Han är i alla fall skriven i en bostadsrätt på Stora Essingen. Nog för att det finns ett träd eller tre på tomten, men någon skogsmiljö är det inte. Det är i alla fall ett boende som inte direkt påkallar köp av släpkärra. Om det nu verkligen köpts någon släpkärra. Det har jag ju tvivlat på från början.
Citera
2024-05-30, 13:27
Medlem
BlachDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passito
Det är väl egentligen många män som har utseendet till sin fördel som ändå väljer att köpa sexuella tjänster. Men att man som ”kändis” vågar förstår jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Min första tanke var Benjamin Ingrosso. Den filuren vägrar komma ut ur garderoben och verkar i övrigt asexuell. Jag skulle inte förvåna mig ett dugg och om han går i morbror Niclas fotspår. Måns skulle det kunna vara också om han tröttnat på familjelivet.

Vad har jag missat om Niclas?
Citera
2024-05-30, 13:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Jaså, gör han det? Han är i alla fall skriven i en bostadsrätt på Stora Essingen. Nog för att det finns ett träd eller tre på tomten, men någon skogsmiljö är det inte. Det är i alla fall ett boende som inte direkt påkallar köp av släpkärra. Om det nu verkligen köpts någon släpkärra. Det har jag ju tvivlat på från början.
"Släpkärra" kan ju vara nåt homofilikodord att man vill ta den i baken? Ungefär som att köra tåget.
Citera
2024-05-30, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlachDahlia
Vad har jag missat om Niclas?

Åkte fast för sexköp
Citera
2024-05-30, 13:37
Medlem
Vore ju roligt om det vore terrorkramaren Sade. Då kommer de infödda och importerade araberna att stena honom.
Citera
2024-05-30, 13:38
Medlem
snooper123s avatar
Vi kommer aldrig få reda på vem det är...
Citera
2024-05-30, 13:38
Medlem
flashmaners avatar
Här är ännu en artikel från SP i ämnet, i den framgår det att det inte blev något släpkärreköp. Surprise surprise.

I den artikeln framgår det också att det som var en "engångsgrej" visade sig vara minst en "tvågångsgrej". Håhåjaja.

Nej, den där släpkärran är helt klart ett villospår för polisen, som de svalde med hull och hår. Korkade poliser.

Follow the money! Vart tog de sextusen kronorna vägen!?
Citera
2024-05-30, 13:41
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
"Släpkärra" kan ju vara nåt homofilikodord att man vill ta den i baken? Ungefär som att köra tåget.

Ja visst, och den här släpkärreförsäljaren kan vara en "bulvan" som är riggad sedan länge just för att använda som "ursäkt" om någon skulle åka dit, och polisen plötsligt ringer.

- Jag skulle köpa en släpkärra, ring säljaren och kolla får ni se
ring ring....
- Ja det stämmer jag skulle sälja en släpkärra

Hur uppgjort som helst.

Men vart tog pengarna vägen?
Citera
2024-05-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalkin
Vore ju roligt om det vore terrorkramaren Sade. Då kommer de infödda och importerade araberna att stena honom.

Sade kommer från Nigeria.
Citera
2024-05-30, 13:46
Medlem
Är rädd för att det inte finns så mycket fakta kring detta
Citera
2024-05-30, 13:48
Medlem
Denna kanske redan har delats men sprang på den nyss

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yERpdJ/mans-zelmerlow-om-falska-ryktet-om-sexkop-det-far-vara-nog-nu?utm_medium=SocialEchobox&utm_source=Facebook&fb clid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3GXd_B6PicoPqFKAKCxgovRDE EwV73aQ-dlFvipL40-4tgldEiOGzs3RU_aem_AY23TzE1qLC wJJ8ExQwEgq7YmkVbU-zGz7aIfeG9BK3Is9ENPGzXLw33eEXfVXTEKtXQFpOCdxDdWUXg l7WWi3Ay#Echobox=1716998458

Citat:
Måns Zelmerlöws fru Ciara Janson har avföljt honom på Instagram.
För Aftonbladet bekräftar den folkkära artisten att paret har det kämpigt – och slår tillbaka mot falska rykten som sprids om honom på nätet.
– Jag har aldrig köpt sex, säger han
Citera
2024-05-30, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Var läste du detta?

Här läste jag att det inte blev något släpvagnsköp, artisten ångrade sig

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnan-pakommen-med-ny-transa/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera