2024-05-30, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
GS i Sverige är inte samma som i USA trots att det är samma hjärna. Egentligen brist på hjärna då vi skriver här p g a all deras jävla päck och dödtid.

GS i Sverige använder något som vi kallar Aparatus. Det är rött/svart mot svart/blått där både rött och blått är en glad gubbe i ett kryss. Svart förklarar att gubben är glad för att den är ledsen. Bilder av Aparatus kan alterneras i en begränsad grad med hjälp av vitt/svart.

Aparatus avslutas med Desintegratio och blir klar med Continuum. Det förra är ansiktsnerven vs vagusnerven. Det senare är vitt brus i tarmen som tangent mot tystnad. Därmed är rött/svart ultimat sett en Sniffer och svart/blått en Pruner. Därför behövs Aparatus, det är ett försvar mot sagda livsformer.

Det är inte säkert hur mycket av det här som överensstämmer med människans natur, allra minst hur mycket av det Gud Herren i det gamla ordets och det nya ordets evigt levande Härskare kan ha gått med på. En svår och intressant fråga man inte ställer sig i t ex Vatikanen.

Varför? Man kan inte sluta bl a skita varandra i ansiktet, spy på varandra, spotta åt varandra. Varför? Antagligen bestämmt att det skulle bli så för länge sen.

Hjärnan bakom GS är desto värre. Den är in vitro. Dess livsform är endast relativ mot Piece of shit, påhittad helt säkert av NASA och genomförd med hjälp av CIA och andra tangentiala myndigheter. Alla de någonsin har jobbat med blir totalkontaminerad med vit luft,.även kallat packluft, även kallat "tvål och vatten". Det fungerar som nervgift i parallell med hjärnstrålningen. Så får många knölar, proppar, tumörer och extrema psykiska men.

Varför? Vad vill de? Det är dumma frågor. De gör bara sitt jobb. Många i Sverige behöver helt enkelt GS. Det har alltid varit så. Hjärnan fanns ju i Stockholm redan på 1600-talet helt säkert, men att man troligen ritat också Gamla Stan och planerat alltihop från grunden. Den intressanta frågan är varför. För att kunna plåga folk i dag och få dem att fråga sig varför? Kanske...

Eller så är det så, kanske i hemlighet i och för sig, att det finns ett antal som tokälskar GS varje dag. Helt genuint. Och deras inställning är den som räknas och alla måste rätta sig efter - men av andra skäl än själva GS.

Jag antar att vad de än börjar göra så kan de inte sluta. Kan tänka mig att GS är mångas vardag, uteliv och kompisar... Det är fascinerande att det finns medan de flesta inte ens tror på det. Om man söker i ordet är det värsta straffet det någon inte ens tror på...

Fanns en elev när jag gick i skolan som var lika galen som du och de andra tomtarna. Under behandling mådde personen bra, var social som andra, sen fiskade några andra tomtar in denne och tutade i personen en massa sjuka idéer. Idag har hela släkten tagit avstånd eftersom personen i fråga anklagar hela sin omgivning för allt möjligt. Lever ensam i en folieklädd husvagn mitt i ingenstans och anklagar fortfarande släkten som inte ens vart i närheten av personen.

Så sök hjälp, ta hjälp medans den erbjuds, förstå att ni är sjuka. Det är inte resten av världen som är sjuka utan det är ni som skadar er omgivning.
Citera
2024-05-30, 11:46
Medlem
Citat:
GS i Sverige är inte samma som i USA trots att det är samma hjärna. Egentligen brist på hjärna då vi skriver här p g a all deras jävla päck och dödtid.

GS i Sverige använder något som vi kallar Aparatus. Det är rött/svart mot svart/blått där både rött och blått är en glad gubbe i ett kryss. Svart förklarar att gubben är glad för att den är ledsen. Bilder av Aparatus kan alterneras i en begränsad grad med hjälp av vitt/svart.

Aparatus avslutas med Desintegratio och blir klar med Continuum. Det förra är ansiktsnerven vs vagusnerven. Det senare är vitt brus i tarmen som tangent mot tystnad. Därmed är rött/svart ultimat sett en Sniffer och svart/blått en Pruner. Därför behövs Aparatus, det är ett försvar mot sagda livsformer.

Det är inte säkert hur mycket av det här som överensstämmer med människans natur, allra minst hur mycket av det Gud Herren i det gamla ordets och det nya ordets evigt levande Härskare kan ha gått med på. En svår och intressant fråga man inte ställer sig i t ex Vatikanen.

Varför? Man kan inte sluta bl a skita varandra i ansiktet, spy på varandra, spotta åt varandra. Varför? Antagligen bestämmt att det skulle bli så för länge sen.

Hjärnan bakom GS är desto värre. Den är in vitro. Dess livsform är endast relativ mot Piece of shit, påhittad helt säkert av NASA och genomförd med hjälp av CIA och andra tangentiala myndigheter. Alla de någonsin har jobbat med blir totalkontaminerad med vit luft,.även kallat packluft, även kallat "tvål och vatten". Det fungerar som nervgift i parallell med hjärnstrålningen. Så får många knölar, proppar, tumörer och extrema psykiska men.

Varför? Vad vill de? Det är dumma frågor. De gör bara sitt jobb. Många i Sverige behöver helt enkelt GS. Det har alltid varit så. Hjärnan fanns ju i Stockholm redan på 1600-talet helt säkert, men att man troligen ritat också Gamla Stan och planerat alltihop från grunden. Den intressanta frågan är varför. För att kunna plåga folk i dag och få dem att fråga sig varför? Kanske...

Eller så är det så, kanske i hemlighet i och för sig, att det finns ett antal som tokälskar GS varje dag. Helt genuint. Och deras inställning är den som räknas och alla måste rätta sig efter - men av andra skäl än själva GS.

Jag antar att vad de än börjar göra så kan de inte sluta. Kan tänka mig att GS är mångas vardag, uteliv och kompisar... Det är fascinerande att det finns medan de flesta inte ens tror på det. Om man söker i ordet är det värsta straffet det någon inte ens tror på...

Jo har märkt att gang stalking i USA är lite annorlunda i jämförelse med gang stalking i de nordiska länderna. Men detta tror jag mest har att göra med att USA har andra lagar och samhällssystem dom måste gå betydligt längre för att uppnå samma sak men då har dom ju också betydligt högre budget när dom gang stalkar vilket kan få gang stalkare att gå betydligt längre.

Till exempel den där tjejen som visar sina bröst hade antagligen gått betydligt längre i USA eller åtminstone försökt 🤔

Det är till targeted individuals fördel här i Europa att gang stalkare inte har samma budget som i USA 🤔

Nackdelen är dock att gang stalkare här i Europa använder sig mer av isolerings metoden för då kan dom hålla igång gang stalking utan att det kostar skjortan 🙄
Citera
2024-05-30, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo har märkt att gang stalking i USA är lite annorlunda i jämförelse med gang stalking i de nordiska länderna. Men detta tror jag mest har att göra med att USA har andra lagar och samhällssystem dom måste gå betydligt längre för att uppnå samma sak men då har dom ju också betydligt högre budget när dom gang stalkar vilket kan få gang stalkare att gå betydligt längre.

Till exempel den där tjejen som visar sina bröst hade antagligen gått betydligt längre i USA eller åtminstone försökt 🤔

Det är till targeted individuals fördel här i Europa att gang stalkare inte har samma budget som i USA 🤔

Nackdelen är dock att gang stalkare här i Europa använder sig mer av isolerings metoden för då kan dom hålla igång gang stalking utan att det kostar skjortan 🙄

Att du fantiserar att en kvinna visat brösten för just dig är en indikation att även du behöver söka den vård som erbjuds. Vibbarna man får av ditt stollesnack är förstadie till våldtäkt och det är aldrig bra.
Citera
2024-05-30, 16:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Människor är flockvarelser. Alla som inte rättar sig i ledet blir utfrysta ur flocken. Man får inte sticka ut eller märkas på ett sätt som gör flocken orolig. Man får inte ifrågasätta något som flocken kommit fram till. Man får inte komma med andra teorier än de som flocken kommit fram till.

Det är gangstalking. Med andra ord, vi är dömda till antingen frälsning eller förbannelse. Allt beroende på vad flocken har beslutat sig för. Om flocken bestämt sig för att ta livet av sig så gör den det.

Flocken har ett IQ på 100. De är chanslösa mot professionella och psykopatiska lögnare och manipulatörer som använder religion och annat för att komma undan med de facto olagliga aktiviteter och statlig psykologisk krigföring.

Däremot har jag fortfarande avsky till mina "handlers" som koordinerar det här på en ockult basis - alltså öppet men hemligt som bara de som är medvetna om deras ockult kan ens uppfatta den. Det handlar med andra om att kunna läsa deras "kod". Eller hur Agent.Smith?
Citera
2024-05-30, 17:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Trots en varningstext, "troendes sjukdomar" och med patetiskt tomma anklagelser vågar jag säga...

Du är en fitta och jag har samma situation som Riktig. Visste inte vem min familj var förrän de blev utnyttjade till att förfölja mig.

I grund och botten är det nästan ingen som har några anhöriga. Dessutom behöver man inte det och detta är inget man håller hemligt. Samhällets uppdrag är att normal emancipiera alla medborgare.

Därför förstår jag inte mycket mer av ditt fula inlägg än att du är en fitta. Paranoid? Du vet väl inte ens vad det betyder om du är så dum så att du inte fattar att de första man vänder mot GS är de närmaste betydelsefulla personerna en person man jobbar med har.

Kom ihåg vad vi plågas av. Vi är med på det själva. Vi hittar på allting. Egentligen vill vi bara vara med och veta mer. Vi är 300 % villig att göra allting exakt likadant som våra plågoandar. Anhöriga är någon utanför den gemensamhet de hittar på åt oss och om de kan använda dem så kan du glömma dem oavsett din GS.

Du personligen är inte kvalificerad genom att du är en fitta. Du förväxlar dig därför med GS och det var antagligen därför du blev intresserad. En fitta är i princip någon som gillar kuk mer än vad jag gör, så nu vet du det.

Jag fick veta till slut att all min familj är fitta. Pseudo GS, gränsfall, gråzon, tangent... De är dessutom:

Död i köttet.
Död i den delade tron.
Död i kristus. Dömd att dö sin död i helvetet. Därmed evigt död.
Borttagen.

Dessutom är de totalt främmande och har aldrig funnits ens från början. Det är den enda förklaringen för att kringgå såna pissfittiga anklagelser som riktas bl a men mycket typiskt i ditt inlägg. Därmed finns bara jag, men inte de. Det ena har uteslutit det andra p g a rationell nödvändighet. Man har effektivt lyckats förklara bort hela min familj.

Detaljkunskaper om alla deras hemligheter bar man ut i svart/blått och sen gav man dem ett allmänt ansikte i rött/svart. Jag trodde att jag kände dem tills de var ourskiljliga från GS särvimpel rött/svart (behöver jag säga mer?). Alla deras handlingar spelar sedan i händerna på ett allmänt Sverige narrativ där medborgarna inte kan ta hand om sig utan GS.

Det är alltså ett konkurrensorienterat upplägg där folk är helt främmande tills de tävlar om samma sak - tillhöra GS och påstå sig jobba med det. Medborgarna å ena sidan "finns inte" (på samma sätt som anhöriga) och å andra sidan går in för att komma så nära att dräpa varandra som möjligt. GS är enda försvaret, men då måste man jobba.

Jobba är bl a när man tar bort fitta. Fitta är när man skiter med pitten. Eller att vara du. Man tar bort fitta med enkla kväve/väte reaktioner, bl a när man skiter med skiten i stället för pitten eller egentligen helt allmänt.

Och en värdelös jävla fitta, vilket det finns många av i den här tråden, är i princip en sopa. Sen att en fitta ofta är mer än två personer är bara till starkare förtätning av ditt intresse.

Det är en av deras många psykologisk krigföring-metoder att attackera vår självkänsla genom att förlöjliga varje ord, påstående och fråga vi har. Anmärk att de attackerar oss även om vi ignorerar dem and deras inlägg mot oss. Det här sker offline också i den mån de kan nå oss i det offentliga och utom våra bostäder.

Därför ska du ignorera dem. De följer order/skript/protokoll mot oss och arbetar utifrån en felaktig underlag om vilka vi är som de fått "information" om.

Jag skrattar dem rakt i ansiktet!
Citera
2024-05-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är en av deras många psykologisk krigföring-metoder att attackera vår självkänsla genom att förlöjliga varje ord, påstående och fråga vi har. Anmärk att de attackerar oss även om vi ignorerar dem and deras inlägg mot oss. Det här sker offline också i den mån de kan nå oss i det offentliga och utom våra bostäder.

Därför ska du ignorera dem. De följer order/skript/protokoll mot oss och arbetar utifrån en felaktig underlag om vilka vi är som de fått "information" om.

Jag skrattar dem rakt i ansiktet!

Det verkar som att du är övertygad av om att jag och andra på forumet som inte håller med dig är "gang stakare" som har fått en uppgift från Illuminati att förlöjliga dig och andra "TI" på forumet. Man skulle nästan kunna tro att du är lite paranoid och ser "stakare" överallt.

Och du, du fattar det säkert inte men det behövs inga andra för att förlöjliga er. Ni ger ett utmärkt jobb själva med ert yrande om vita bilar, street theater, Illuminati och astralresor.

Citat:
...De följer order/skript/protokoll mot oss och arbetar utifrån en felaktig underlag om vilka vi är som de fått "information" om.

Nopp, det är bara något du har fått för dig. Har varken fått några order eller något är underlag om dig. Har faktiskt ingen aning om vem du är.

Och varför i hela världen tror du att någon skulle kunna ge mig order? Vad tror du Illuminati har för hållhake på mig? Jag tror ju inte ens på allt ert trams om Illuminati, religion, Antikrist, satan och annat skit ni yrar om.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-05-30 kl. 18:19.
Citera
2024-05-30, 18:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det verkar som att du är övertygad av om att jag och andra på forumet som inte håller med dig är "gang stakare" som har fått en uppgift från Illuminati att förlöjliga dig och andra "TI" på forumet. Man skulle nästan kunna tro att du är lite paranoid.

Nopp, det är bara något du har fått för dig. Har varken fått några order eller något är underlag om dig. Har faktiskt ingen aning om vem du är.

Och varför i hela världen tror du att någon skulle kunna ge mig order? Vad tror du Illuminati har för hållhake på mig? Jag tror ju inte ens på allt ert trams om Illuminati, religion, Antikrist, satan och annat skit ni yrar om.

Att du attackerar vår självkänsla betyder att du är del av problemet oavsett om du är "rekryterad" eller inte, eller om du tror på den narrativ och självmant adopterad strategi som en GS:are.

Så fort alla läser om "Gang Stalking" blir de delaktiga eftersom det hela är en informationsoperation och en psykologioperation online och offline. Lägg märke till hur ni agerar i denna domän. Informationsdomän kring GS är mer avsiktligt konstruerad av de ansvariga än du kan ana eller ens föreställa dig.

Därför är det del av problemet oavsett dina motivering. Dina handlingar avslöjar "vem" du är. En clown alltså
Citera
2024-05-30, 18:22
Medlem
Citat:
Att du attackerar vår självkänsla betyder att du är del av problemet oavsett om du är "rekryterad" eller inte, eller om du tror på den narrativ och självmant adopterad strategi som en GS:are.

Så fort alla läser om "Gang Stalking" blir de delaktiga eftersom det hela är en informationsoperation och en psykologioperation online och offline. Lägg märke till hur ni agerar i denna domän. Informationsdomän kring GS är mer avsiktligt konstruerad av de ansvariga än du kan ana eller ens föreställa dig.

Därför är det del av problemet oavsett dina motivering. Dina handlingar avslöjar "vem" du är. En clown alltså

Det är inte din självkänsla det är fel på. Du tror ju för fan att de tror du är Antikrist och en av de utvalda.

Citat:

Nej. Det är du och ingen annan som är problemet. Enda lösningen på problemet är att du inser det.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-05-30 kl. 18:25.
Citera
2024-05-30, 18:49
Medlem
Citat:
Flocken har ett IQ på 100. De är chanslösa mot professionella och psykopatiska lögnare och manipulatörer som använder religion och annat för att komma undan med de facto olagliga aktiviteter och statlig psykologisk krigföring.

Däremot har jag fortfarande avsky till mina "handlers" som koordinerar det här på en ockult basis - alltså öppet men hemligt som bara de som är medvetna om deras ockult kan ens uppfatta den. Det handlar med andra om att kunna läsa deras "kod". Eller hur Agent.Smith?

För att något ska kunna vara olagligt så måste det först och främst existera, vilket vi vet att dina fantasier inte gör. De existerar bara i ett djupt sjukt sinne och inget annat.
Citera
2024-05-30, 19:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är inte din självkänsla det är fel på. Du tror ju för fan att de tror du är Antikrist och en av de utvalda.

Nej. Det är du och ingen annan som är problemet. Enda lösningen på problemet är att du inser det.

Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
För att något ska kunna vara olagligt så måste det först och främst existera, vilket vi vet att dina fantasier inte gör. De existerar bara i ett djupt sjukt sinne och inget annat.

Ska jag ta åt mig med en sådant användarnamn som innehåller "homo" och "evil"?

Några av mina vänner genom åren har refererat till de som "stalkar" mig för "psykopater" vilka ofta beskrivs av många som ren ondska."Gang Stalking" är för komplicerat för era cirkusclowner! Återgå till det cirkus ni kommer ifrån.

Ni måste skaffa ett liv istället för att slösa tid på FB och uppmana folk till självmord genom att attackera deras självkänsla och trycka ner deras självförtroende. Ni är en del av problemet eftersom den realitet eller övertygelse som de ansvariga vill intala oss utsatta är att "ondska" arbetar mot oss i alla former och att det är hopplöst.

Efter 11 år av det här i det öppna kan jag skratta dem alla i ansikte eftersom de haft nästan 4000 dagar på sig att ta livet av mig eller uppnå deras "mål" med mig. Vilka inkompetenta jävla clowner alltså. Ge upp
Citera
2024-05-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ska jag ta åt mig med en sådant användarnamn som innehåller "homo" och "evil"?

Några av mina vänner genom åren har refererat till de som "stalkar" mig för "psykopater" vilka ofta beskrivs av många som ren ondska."Gang Stalking" är för komplicerat för era cirkusclowner! Återgå till det cirkus ni kommer ifrån.

Ni måste skaffa ett liv istället för att slösa tid på FB och uppmana folk till självmord genom att attackera deras självkänsla och trycka ner deras självförtroende. Ni är en del av problemet eftersom den realitet eller övertygelse som de ansvariga vill intala oss utsatta är att "ondska" arbetar mot oss i alla former och att det är hopplöst.

Efter 11 år av det här i det öppna kan jag skratta dem alla i ansikte eftersom de haft nästan 4000 dagar på sig att ta livet av mig eller uppnå deras "mål" med mig. Vilka inkompetenta jävla clowner alltså. Ge upp

Att du är klent begåvad är inget tvivel, homo betyder människa. Du får inte låta din fobi för homosexuella ta lika stor överhand över ditt liv som dina extremt sjuka idéer.
Du behöver inse att du är sjuk, riktigt sjuk, först då kommer du kunna slippa spela idiot på internet och tro du är så viktig att någon ens orkar bry sig om dig.
Tvivlar på att någon vill ta livet av dig heller, man ska behandla även de med grova psykiska sjukdomar humant.
Citera
2024-05-30, 20:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Att du är klent begåvad är inget tvivel, homo betyder människa. Du får inte låta din fobi för homosexuella ta lika stor överhand över ditt liv som dina extremt sjuka idéer.
Du behöver inse att du är sjuk, riktigt sjuk, först då kommer du kunna slippa spela idiot på internet och tro du är så viktig att någon ens orkar bry sig om dig.
Tvivlar på att någon vill ta livet av dig heller, man ska behandla även de med grova psykiska sjukdomar humant.

Homo=människa + Evil=ondska = ond människa? Nu har du minsann avslöjat dig din clown

Det enda du kan komma med är låg-IQ förolämpningar baserat på din åsikt om att alla som skriver här är "sjuka" fastän att forumregel är att inte diskutera "troendes sjukdomar". Du kan ju inte ens lyda en enkel regel så jag beklagar att du är en dum clown

Som sagt är "Gang Stalking" för komplext för din nivå av förståelse och du verkar vara empatistörd också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in