2024-05-29, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramidbyggaren
Nåja, eftersom ni våp ändå undrar så kan jag bidra med lite riktigt skvaller om Måns:

Måns Zelmerlöw kommer från en välbeställd lundensisk företagarfamilj, hans far har om jag inte missminner mig grundat den halvstora privatvårdskedjan Capio Citykliniken (www.citykliniken.se) och är således en kompetent och nyttig samhällsmedborgare. Måns är enligt rykten väldigt helylle, inga bögporr, knark eller kvinnomisshandelsrykten, tyvärr. Inte ens kola, vilket är direkt dåligt om man börjar bli känd. Han kommer mycket riktigt från en judisk familj men skulle troligtvis inte bekänna sig till judendomen då han, likt de flesta unga, inte är troende. Jag tror inte heller hans föräldrar är att räkna som troende judar.

...och eftersom det återför oss till judefrågan så undrar jag: frågan är om han klarar sig undan från dödslistan nu? Kan ni svara på det, era mongon?

Dummaste jag hört . Varför skulle han inte vara troende????
Citera
2024-05-29, 22:47
Medlem
Och jag som alltid trott att han är bög
Citera
2024-05-29, 23:31
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Just vad jag tänkte skriva. Är det någon man i Sverige som inte behöver betala för sex så är det ju Måns.

Det ni missar är att Måns har ju haft grovt porr & Sexberoende! Det har han själv gått ut med i pressen under sin tid med Marie Serneholt.

När man har haft såna problem så handlar det inte om man får ligga eller inte, det finns andra faktorer!

Tror vare sig Linus Wahlgren eller Paolo Roberto behövde betala för sex men det gjorde dom.

Tror inte Måns gjort det i detta fallet, då skulle han inte gå ut i pressen när han vet att domar är offentliga.

Men alla kvinnor som vart med honom har fått mycket kuk 24/7.
Senast redigerad av TrueDevil 2024-05-29 kl. 23:34.
Citera
2024-05-29, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Just vad jag tänkte skriva. Är det någon man i Sverige som inte behöver betala för sex så är det ju Måns.
Säg det till Hugh Grant som hade en 10-poängare till fru och kunde få vilken kvinna som helst och som ändå åkte ditt när han blev avsugen av en svart, tandlös crackhora i sin bil…
Citera
2024-05-30, 00:52
Medlem
danceclubolofs avatar
Ciara hade fått denna del https://youtu.be/ghtMSdme87k?t=1864 (spola fram till 31:05) översatt till sig och luskade vidare i Måns telefon. Där fann hon både det ena och det andra om hans spermainjektioner i Paow.
Citera
2024-05-30, 07:15
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yERpdJ/mans-zelmerlow-om-falska-ryktet-om-sexkop-det-far-vara-nog-nu

Han dementerar ryktena om sexköp
Citera
2024-05-30, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobukt
Troll. Hon är både röstskådespelare och konstnär. Hon tjänar nog rätt bra på egen hand.

Oj, är hon konstnär?! Ja då lär hon tjäna en jäkla massa pengar……
Citera
2024-05-30, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Det ni missar är att Måns har ju haft grovt porr & Sexberoende! Det har han själv gått ut med i pressen under sin tid med Marie Serneholt.

När man h koar haft såna problem så handlar det inte om man får ligga eller inte, det finns andra faktorer!

Tror vare sig Linus Wahlgren eller Paolo Roberto behövde betala för sex men det gjorde dom.

Tror inte Måns gjort det i detta fallet, då skulle han inte gå ut i pressen när han vet att domar är offentliga.

Linus Wahlgren har aldrig köpt sex
Citera
2024-05-30, 08:01
Medlem
Tror dom tjafsar mycket och det blev för mycket för måns
Citera
2024-05-30, 08:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Tror dom tjafsar mycket och det blev för mycket för måns
Det är väl mer närmre sanningen och han valde dra en T/O och ta barnen till huset i Skåne liksom för att kyla ned situationen, Tror nej dem tjafsa tidigare också och då väljer man dra åt olika håll men dem två efter ett tag så kryper C till korset och sedan är allt bra ånyo mellan MZ & CJZ...
Citera
2024-05-30, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Linus Wahlgren har aldrig köpt sex

Tror han menar Nicklas Wahlgren. Viktigt att skriva rätt namn för att inte skit snacka ner fel folk dock...
Citera
2024-05-30, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil

När man har haft såna problem så handlar det inte om man får ligga eller inte, det finns andra faktorer!

Rättelse: Linus Wahlgren har aldrig köpt sex. Det är Niklas Wahlgren som åkt fast för köp av sexuella tjänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in