2024-05-29, 07:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Jag tror tyvärr att du har rätt om advokatkostnaderna. Fick just den här:

I’m calling on ONE MILLION PATRIOTS to chip in and say, I’LL NEVER GIVE UP ON PRESIDENT TRUMP!
Together, we will DEMOLISH the Radical Left and TAKE BACK THE WHITE HOUSE
But I need you now to help me reach the finish line, Friend.*
Before the most critical End-of-Month deadline of my campaign, I need you to chip in whatever you can and say: I STAND WITH TRUMP! >
Finner dessa "meddelanden" som väldigt fascinerande, för det låter som en galet hungrig människa vid sidan av vägen och vill ha en femma för att kunna köpa mat och klara överleva till nästa dag.
Och detta är samma person som sade hen var så extremt rik att hen kunde betala allt själv och för bli president.

Jaja, du får uppdatera om det kommer något tokigt, eller senare om det bara fortsätter att spammas tiggerier.
(Själv skulle jag bli tokig av alla dessa meddelanden, och vet att D skickar en del dom med.)
Citera
2024-05-29, 07:07
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Det var väldigt vagt och långt från sanningen men lycka till med livet i din alternativa verklighet.

Japp, tydligen väldigt vagt i de svagbegåvades värld. Ett elokvent svar nästan i klass med TDS-psykopaten som har närmare 50.000 inlägg i forumet. Allt jag listade går givetvis att kolla upp. Man kan alltid läsa in sig på t.ex. diverse presidentdekret. Men, vem vet, kanske att några av forumets sekterister plötsligt kommer få en lidnersk knäpp, och inse att man hela tiden har varit ute och cyklat när det gäller Trumps politik.

Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det här är något som du helt enkelt "vet" fast att det finns någonting i listan som du klarar av att vederlägga.

Som du vet vi det här laget så finns det inte mycket som sekteristerna klarar av att vederlägga.
Men det är i varje fall kul hur de hela tiden slår logiska kullerbyttor på sig själva i inlägg efter inlägg.
Det är inte direkt några intellektuella giganter vi har att göra med, dock underhållande.
De är nutidens gycklare.
Citera
2024-05-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är rätt oroande, och extremt intressant.
Så undrar vart pengarna går, misstänker att rätt mycket till advokatkostnader.

Tack för infon.
Självklart går pengarna till Trump som kommer använda pengarna till att köpa sig fri. Den människan har aldrig behövt ta en enda konsekvens av något han gjort eftersom han är (var) rik, det är så det fungerar tyvär.
Citera
2024-05-29, 17:44
Medlem
3N37s avatar
Det är inte särskilt ofta jag är inne och tittar "aktivt" på Truth Social. Men idag så blev det ett kort besök.
Om man jämför med "X" så är det väldigt lite annonser. Den enda som annonserar regelbundet är Mike Lindell känd som "My Pillow Guy". En f.d. narkoman och spelmissbrukare som har blivit rik på att sälja kuddar mm. Han är väldigt Trump trogen och missar inga tillfällen att hylla den bästa presidenten någonsin.
Förutom det så är det annonser av typen "Dream Singles" (Date More Succesfully on Dream Singles. Award Winning).

Men det som jag fann mest intressant var reklam för att köpa MAGA kepsar signerade av DJT.
Han eller en "maskin" skriver namnet på skärmen. Det kostar bara $149 vilket är en besparing på $780. Känns som om jag avstår.
Citera
2024-05-29, 19:17
Medlem
Hängivna Trump supporters utanför NYC Court
https://x.com/ScooterCasterNY/status/1795864632982171923
Citera
2024-05-29, 21:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hängivna Trump supporters utanför NYC Court
https://x.com/ScooterCasterNY/status/1795864632982171923
Ojdå, är de så många, häromdagen var de bara två.
Citera
2024-05-30, 04:26
Medlem
Madagascars avatar
Musk och Trump i samarbete igen:

https://www.theguardian.com/us-news/article/2024/may/29/elon-musk-trump-white-house-role, igår
Citera
2024-05-30, 05:09
Medlem
Är det bara jag som tror att dom försöker få Trump i fängelse bara för att han inte ska kunna bli president?
Citera
2024-05-30, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Är det bara jag som tror att dom försöker få Trump i fängelse bara för att han inte ska kunna bli president?
Inte ens om han är i fängelse kan de förbjuda honom att vara president. Deras plan är snarare att döma Trump till fängelse så att folk skall bli avskräckta från att rösta på honom. Vidare handlar det om att ta ifrån Trump värdefull kampanjtid och de hoppas kunna brytas ta ner honom psykiskt och ekonomiskt också (men detta verkar inte funka). Om strategin kommer att lyckas återstår att se, men en sak är klar, de har på kort tid lyckats förvandla USA till en bananrepublik där regimen godtyckligt fängslar oppositionen.
Senast redigerad av TomSowell 2024-05-30 kl. 05:45.
Citera
2024-05-30, 06:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nä, brott är begångna som nu prövas, för ingen tvingade donalds göra dessa brott.
Eller står donalds över lagen?
Citera
2024-05-30, 08:33
Medlem
Elon Musk köper in sig i Vita Huset

Teslagrundaren och miljardären Elon Musk har diskuterat en potentiell roll som rådgivare till Donald Trump om republikanen vinner höstens presidentval.
https://www.dn.se/varlden/uppgifter-musk-har-diskuterat-radgivarroll-med-trump/
Citera
2024-05-30, 08:48
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Njaa.. Vi snackar om Donald Trump.
inte Nelson Mandela
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in