Citat:
Ursprungligen postat av
Banankontrakt
Jag undrar om du förstår hur avslöjande det här inlägget är om ditt sätt att arbeta. Du har helt enkelt mycket svårt att släppa något som du har bestämt dig för ska vara med i ett scenario som du har byggt upp utifrån ett antal iakttagelser och konkreta fynd. Men om du skulle inse att något av det du har använt för att bygga ditt scenario inte hör dit, då öppnar sig också möjligheten för andra scenarier.
Jag går på det som jag ser som mest sannolikt. För att det skall kunna anses sannolikt måste det vara förankrat med något som kan hålla detta i verkligheten.
Om jag skulle inse att något inte hörde dit så kan möjligheten för andra scenarier öppna sig, helt riktigt.
Men det beror ju på vad för något som inte hör dit, om det är ett helt bärande och centralt vittnesmål som inte hör dit och då helt omkullkastar ett tänkt scenario, ja. Det är så här jag har arbetat hela tiden och det är därför jag har just avverkat oräkneliga namn samt spår i tråden. Skall jag vara ärlig har jag vänt på varje sten. Vissa har problem med detta, varför vet jag ej då man på detta sätt kan banta ner antal namn och möjligheter våldsamt. Jag erkänner när jag har fel. Självklart är detta så mycket lättare att göra på Flashback än som offentlig
expert i TV-rutan som alla förstår...
Det är detta som Flashback är till för, där teorier kan testas och dryftas med andra och allting går så mycket snabbare på detta sätt "in your face" för bemötande och att man till slut kan om möjligt komma fram till rätt GM. För övrigt, som jag har sagt tidigare är jag klar med den danska laguppställningen och den ändrar
jag inte på mer. KM, ja han är fast uppe i Kohagen fortsatt, tyvärr.