Citat:
Ursprungligen postat av
vettjae
Vännen det går tyvärr inte att ha botox i läpparna. Olivias läppar är helt naturliga, jag vet det. Det stämmer dock att hon har en liten liten droppe botox i kinderna.
Undvik gärna personangrepp. <3
"Vännen", jag har inte skrivit att hon har botox i läpparna.
Jag skrev fillers vilket är den allmänna termen för plumpande/volym injektionsbehandlingar och ej för botox. Olivia borde därför ej heller ha botox i kinderna utan annat material så verkar konstigt om det skulle vara botox som du påstår.
Hon kan vara född med naturligt stora läppar men hon har absolut pumpat upp dem. Då får man den där speciella kanten/konturen också som är synlig framförallt på överläppen. Kollar man gamla videos på youtube osv så ser man också viss skillnad jämfört med nu och att storleken varierar (beroende på när hon gjort behandling).
Hon verkar även följa en klinik som håller på med den formen av behandlingar.
Det är inte personangrepp att konstatera det uppenbara. För övrigt så är det ju framförallt Olivia själv som ägnat sig åt personangrepp i sina hatiska utfall mot Ci.
Det är tragiskt att unga tjejer tycker att detta är snyggt och att även män finner det attraktivt men det är tyvärr trenden idag. Det onormala och extrema normaliseras.
Att ha läppar uppsvällda som av bistick och kinder uppumpade som en fullproppad ekorre är inte snyggt.