Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-28, 18:18
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Tack för ditt svar 👍.
Jo, man får gå in på tv4play om man vill ändra till att slippa betala.. Så det kan vara värt att ta ett break från det nu, och kanske börja uppgradera abonnemanget igen till hösten när nästa Robinson med Petra kommer (om det är något bra vill säga .. ? ) .
Det är faktiskt värt att betala för att slippa reklamen.

Jag tycker Petra är rättså ok. Nu blev jag lite trött på Anders som är som en lekledare som inte kan bli arg. I övrigt så är han glad och lite lurig, medans Petra kan upplevas lite stel som följer ett manus. Hon gjorde det bra som fick Emilio att inte avbryta sin medverkan i förra säsongen.

Så jag tycker det är bra att de ”växlar” programledare.
I ”länken” du angav, så stod det att Robinson hade premiär på SVT 1997 med Anders som programledare, men det var väl Harald Treutiger som var det..? Så ”står det fel” , på nöjeslivets sida..?

Jag hade gärna sökt, men p g a skador så kan jag ej göra det.

Det är roligt när de kan hitta många olika karaktärer som medverkar, och jag tror att de tänker så i ”castingen”.
T ex skall någon vara gay, någon skall ha invandrar eller orten- bakgrund, eller så någon brat från Stockholm, då vi identifierar oss enklast med människor som har en liknande bakgrund som oss själva.
Nog om det.
Jag tror det blev en rättså lång Robinson-tråd ! Denna gången.. och man kan ju undra vad det beror på ? 🤔 ..
Ja det stod fel i länken. På SVT's tid då var Anders programledare 1999 - 2003. Jag har precis tittat klart på säsong 7 år 2003. Ingen skillnad på Anders från då tills idag som programledare.

Det har varit mycket bråk och tjafs i tråden, det som har gjort tråden blivit lång.
Som vanligt finns det folk som kommenterar om folk utseende i tråden, Robinson är ju ingen skönhetstävling.
När det varit kaos i tråden då försvinner vettiga inlägg i mängden. Då har jag och även flera andra undvikit att skriva.

Skönt att säsongen är slut så man kan lämna tråden.
Senast redigerad av Puma006 2024-05-28 kl. 18:21.
2024-05-28, 19:48
Medlem
En konstig sak är att i bilden till Nyhetsmorgon-klippet så syns topp 4 medan bara Olivia medverkar i själva klippet.

Antingen en miss eller så hade de ingen annan bra bild. Alla 4 deltog i ett tidigare klipp.
Senast redigerad av Norkam 2024-05-28 kl. 19:52.
2024-05-28, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
De är långt ifrån naturliga, väldigt tydligt att de är fyllda om man kan sin sak.
Dessutom har hon fillers i kinderna också.
Man får vara väldigt naiv om man låter sig tro något annat.

Vännen det går tyvärr inte att ha botox i läpparna. Olivias läppar är helt naturliga, jag vet det. Det stämmer dock att hon har en liten liten droppe botox i kinderna.

Undvik gärna personangrepp. <3
Senast redigerad av vettjae 2024-05-28 kl. 20:57.
2024-05-28, 23:09
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vettjae
Vännen det går tyvärr inte att ha botox i läpparna. Olivias läppar är helt naturliga, jag vet det. Det stämmer dock att hon har en liten liten droppe botox i kinderna.

"Vännen", jag har inte skrivit att hon har botox i läpparna.
Jag skrev fillers vilket är den allmänna termen för plumpande/volym injektionsbehandlingar och ej för botox. Olivia borde därför ej heller ha botox i kinderna utan annat material så verkar konstigt om det skulle vara botox som du påstår.

Hon kan vara född med naturligt stora läppar men hon har absolut pumpat upp dem. Då får man den där speciella kanten/konturen också som är synlig framförallt på överläppen. Kollar man gamla videos på youtube osv så ser man också viss skillnad jämfört med nu och att storleken varierar (beroende på när hon gjort behandling).
Hon verkar även följa en klinik som håller på med den formen av behandlingar.

Det är inte personangrepp att konstatera det uppenbara. För övrigt så är det ju framförallt Olivia själv som ägnat sig åt personangrepp i sina hatiska utfall mot Ci.

Det är tragiskt att unga tjejer tycker att detta är snyggt och att även män finner det attraktivt men det är tyvärr trenden idag. Det onormala och extrema normaliseras.
Att ha läppar uppsvällda som av bistick och kinder uppumpade som en fullproppad ekorre är inte snyggt.
2024-05-29, 00:01
Medlem
Citat:

Men något skit har hon o läpparna. 200% säker, kanske fillers. Ser fördjävligt ur, punkt slut!
2024-05-29, 00:09
Bannlyst
Citat:
"Vännen", jag har inte skrivit att hon har botox i läpparna.
Jag skrev fillers vilket är den allmänna termen för plumpande/volym injektionsbehandlingar och ej för botox. Olivia borde därför ej heller ha botox i kinderna utan annat material så verkar konstigt om det skulle vara botox som du påstår.

Hon kan vara född med naturligt stora läppar men hon har absolut pumpat upp dem. Då får man den där speciella kanten/konturen också som är synlig framförallt på överläppen. Kollar man gamla videos på youtube osv så ser man också viss skillnad jämfört med nu och att storleken varierar (beroende på när hon gjort behandling).
Hon verkar även följa en klinik som håller på med den formen av behandlingar.

Det är inte personangrepp att konstatera det uppenbara. För övrigt så är det ju framförallt Olivia själv som ägnat sig åt personangrepp i sina hatiska utfall mot Ci.

Det är tragiskt att unga tjejer tycker att detta är snyggt och att även män finner det attraktivt men det är tyvärr trenden idag. Det onormala och extrema normaliseras.
Att ha läppar uppsvällda som av bistick och kinder uppumpade som en fullproppad ekorre är inte snyggt.

Olivia har inga fillers och hon har mig veterligen aldrig "pumpat upp" dom heller, så du kan sluta skarva. Den karakteristiska kanten på överläppen som du nämner har alltid varit hennes signum och den är supernaturlig.

Sen darling så undrar jag varför du tycker att det är "tragiskt" med fillers? Läppar med fillers kan vara otroligt attraktivt.
2024-05-29, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Men något skit har hon o läpparna. 200% säker, kanske fillers. Ser fördjävligt ur, punkt slut!

Blir så trött på den svenska avundsjukan. Fråga henne själv om du inte tror mig eller så tar ni bara in att hon är jättenaturlig.
2024-05-29, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja det stod fel i länken. På SVT's tid då var Anders programledare 1999 - 2003. Jag har precis tittat klart på säsong 7 år 2003. Ingen skillnad på Anders från då tills idag som programledare.

Det har varit mycket bråk och tjafs i tråden, det som har gjort tråden blivit lång.
Som vanligt finns det folk som kommenterar om folk utseende i tråden, Robinson är ju ingen skönhetstävling.
När det varit kaos i tråden då försvinner vettiga inlägg i mängden. Då har jag och även flera andra undvikit att skriva.

Skönt att säsongen är slut så man kan lämna tråden.

Får man fråga var du hittar så pass gamla säsonger? Skulle gärna se de gamla säsongerna, men har inte lyckats hitta några utöver de som finns på TV4 Play.
2024-05-29, 13:22
Medlem
Citat:

Finns det män som tycker att det är attraktivt? Förutom här på flashback, så har jag aldrig mött någon som tycker anknäbbar är snyggt. Tvärtom, så avskyr alla det.
2024-05-29, 15:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Blir så trött på den svenska avundsjukan. Fråga henne själv om du inte tror mig eller så tar ni bara in att hon är jättenaturlig.
Hittade den här gamla bilden på henne från 2012(?). Hon verkade faktiskt ha enormt stora läppar redan då https://x.com/oliviaduvetvem/photo
2024-05-29, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hittade den här gamla bilden på henne från 2012(?). Hon verkade faktiskt ha enormt stora läppar redan då https://x.com/oliviaduvetvem/photo

Exakt, nu har vi bildbevis också. Hon är precis lika naturlig nu som då.
2024-05-29, 18:35
Medlem
va de inte prat om att lägga ner robinson

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in