2024-05-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Är ju inte sant.

Vad andra delen har att göra med det här har jag ingen aning.

Det är visst sant.
Finns flertalet fall med människor som sparkats från olika uppdrag när det framkommit att de röstar SD.
Det du sysslar med är lögn. Troll om du så vill.
Citera
2024-05-28, 22:33
Medlem
canterburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredochFrid
Naturligt att förtroendet minskar efter ett sådant här avslöjande, bevisat svart på vitt att SD använder sig av ohederliga och okonventionella politiska metoder. TV4 har gjort ett bra jobb med sin granskande journalistik, jag och många med mig är tacksamma.

Hur menar du att "vänsterslöddret på TV4 lyckats med sin kupp"? Det är väl SD som själva skjutit sig i benen genom att bedriva organiserad trollverksamhet?? Trots hemlighetsmakeriet blir till råga på allt tagna på bar gärning med det, uselt jobbat av SD.

En annan trolleri verksamhet är ju sossarna som mörkar brottslighet siffror och kostnader för invandrare. I maskopi med svt tv4 aftonbladet osv. Fram med sanningen så inte de vinner igen....
Citera
2024-05-28, 22:40
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Det är visst sant.
Finns flertalet fall med människor som sparkats från olika uppdrag när det framkommit att de röstar SD.
Det du sysslar med är lögn. Troll om du så vill.

Nej jag väljer också att syna den. Aldrig hört talas om det heller och kan aldrig tänka mig att det stämmer.

Tror inte arbetsgivare kan kicka någon för att du har Sd-sympatier och ännu mindre bli utslängd från facket. Facket kommer däremot hjälpa dig om har en galen arbetsgivare.

Med det sagt, berätta inte för folk på jobbet att du röstar SD (om du inte är på en byggarbetsplats).

Ont: sjukt att 7% av Sveriges befolkning som tidigare hade förtroende för Åkesson inte längre har det. Vilket jävla genomslag denna soppan fick.
Senast redigerad av greta75 2024-05-28 kl. 22:42.
Citera
2024-05-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Nej jag väljer också att syna den. Aldrig hört talas om det heller och kan aldrig tänka mig att det stämmer.

Tror inte arbetsgivare kan kicka någon för att du har Sd-sympatier och ännu mindre bli utslängd från facket. Facket kommer däremot hjälpa dig om har en galen arbetsgivare.

Med det sagt, berätta inte för folk på jobbet att du röstar SD (om du inte är på en byggarbetsplats).

Ont: sjukt att 7% av Sveriges befolkning som tidigare hade förtroende för Åkesson inte längre har det. Vilket jävla genomslag denna soppan fick.

Du kan ju googla själv.
Transport uteslöt en medlem för han var Sverigedemokrat.
Hovrätten fastslog att Transport hade gjort fel.
Så du kan lita på att det skett.
Citera
2024-05-28, 22:46
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
Jag förstår att både sosse och indoktrinerad träffade där det skulle men försök hålla dig till ämnet som är förtrodendet för JÅ. Att du anmält mitt inlägg framställer väl enbart dig som barnunge, barnunge.

Här är hela mitt inlägg som du valde att svara på och bryta ut första meningen från:

"
Du försöker argumentera genom att skälla på fina S som inte ens är inblandade. Det är Trump-metoden jag varnade för, inte många går på det.

Tråden handlar om SD's trollskandal och hur det har påverkat Åkessons och SD's förtroende hos allmänheten.

Sd-anhängare har varit så stolta för att Åkesson kämpat sig upp i förtroendemätningarna genom åren och denna skandalen, och tror jag, hur Sd har hanterat densamma, har tyvärr fått Sd att rasa med 7%.

Sen kan man diskutera om det är speciellt viktigt om folk som inte röstar på Sd har förtroende för Åkesson. Men tro mig, skandalen har INTE varit nyttig för förtroendet.
"
Citera
2024-05-28, 22:47
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Du kan ju googla själv.
Transport uteslöt en medlem för han var Sverigedemokrat.
Hovrätten fastslog att Transport hade gjort fel.
Så du kan lita på att det skett.

Du säger ju det själv, de gjorde fel, och snubben fick rätt av vårt fina samhälle.
Citera
2024-05-28, 22:50
Medlem
Citat:
Du säger ju det själv, de gjorde fel, och snubben fick rätt av vårt fina samhälle.

Ja han fick sparken ur facket just som jag sa.
Det visar ju hur snett det är. Att er dessutom visade sig vara fel gör det ju bara ännu värre att facket sparkar SD trots de inte får.
Citera
2024-05-28, 22:55
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ja han fick sparken ur facket just som jag sa.
Det visar ju hur snett det är. Att er dessutom visade sig vara fel gör det ju bara ännu värre att facket sparkar SD trots de inte får.

Jag fattar inte hur du tänker. Det hade vart snett om man fick göra så eller ändå gjorde så i stor omfattning.

Men nu får man inte det och då är det ju inte snett.
Citera
2024-05-28, 22:57
Medlem
LiquidTensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Fortsätter trenden med folk som fattar hur mycket bluff hans offerkoftevändningar är så kommer Nooshi att gå förbi honom i nästa mätning. Hon är på väg uppåt och han är på väg nedåt och det skiljer bara 1 procent.

Källa på dessa 1 procent?
Citera
2024-05-28, 22:58
Medlem
Citat:
Jag fattar inte hur du tänker. Det hade vart snett om man fick göra så eller ändå gjorde så i stor omfattning.

Men nu får man inte det och då är det ju inte snett.

Facket sparkade olovligen en person för hans val av parti. Det är vad vi talar om.
Att en opolitisk domstol fastslår det är fel visar ju bara att facket gjort just fel.
Men då är skadan skedd.

Eller menar du att inget fel begåtts om en krog säger nej till svarta besökare vilket domstolen sedan dömer att krogen gjort fel.
Inga problem då heller antar jag?
Citera
2024-05-28, 23:02
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Facket sparkade olovligen en person för hans val av parti. Det är vad vi talar om.
Att en opolitisk domstol fastslår det är fel visar ju bara att facket gjort just fel.
Men då är skadan skedd.

Eller menar du att inget fel begåtts om en krog säger nej till svarta besökare vilket domstolen sedan dömer att krogen gjort fel.
Inga problem då heller antar jag?

Det är ju enskilda personers fel i dessa fall.

Du kan ju inte skylla på Sverige för här får man inte göra så. Och systemet skyddar dig.

Du har gått på grund min vän.
Citera
2024-05-28, 23:03
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Testa skapa ett fejkkonto och kritisera SD och se vad som händer.

Åter igen, jag betvivlar inte att folk som kritiserar SD kan få skit på nätet. Vad jag säger är däremot att det får även många som är öppet positiva till SD. Att du menar att du själv inte har sådana erfarenheter kanske stämmer men det är samtidigt anekdotiskt och det finns en uppsjö av kända exempel på personer som på ett eller annat råkat illa ut just för att de visat stöd för SD. Så tråkigheter förekommer på nätet ja, men det är utbrett och kommer från alla möjliga håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in