2024-05-28, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandy7
Varför bara 80talare eller 90talist i gissningarna. Finns väl många medelålders och äldre med lång och gedigen karriär att gissa på? "skäms som en hund" låter lite som Lasse Holm. Fast det tror jag inte- på riktigt.

Så Lasse Holm är en popstjärna som frekvent är på tv och uppträder ?

Du är ännu en som bara dyker ner i trådar utan att läsa ett skit sen tror du att du vet bättre än alla andra med en störd vild gissning.

Du måste vara en Feminist då ingen annan är så uppblåst och tror sig vara smartare än alla.
Citera
2024-05-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Om det är en thaimassagesalong så kan det vara en av det tredje könet, en ladyboy... i så fall kan jag delvis förstå hur du tänker.

Ok, räknas ladyboys som det tredje könet. Kände en utåt sett heterosexuell man som samlade på bilder med snyggt sminkade, välfriserade personer med fina bröst med erigerade penisar filmade i samlagssituationer.
Citera
2024-05-28, 21:24
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Tredje könet?

Du menar en man med silikonbröst som käkar östrogen?

Kathoey kallar dom sig. Dom ses i Thailändsk kultur som ett tredje kön.

Vi ska nog inte fortsätta detta mer men du ska få en kort förklaring till att ett tredje juridiskt kön finns på riktigt. Tyskland införde 2014 ett tredje juridiskt kön. Australien, Indien, Nepal, Pakistan, Nya Zeeland och Sydafrika är andra länder som på olika sätt ger möjlighet att registrera ett tredje juridiskt kön.

Sen om den här personen som sålt sex är en transa, transexuell eller en kathoey eller annan tredje könare, det vet jag inget om.

Inte heller vem popstjärnan är.. trådens gissningar är rätt intressanta.

Som det är idag så kan det lika väl vara en one hit wonder. Särskilt som det hela kommer från stoppa pressarna.

Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ok, räknas ladyboys som det tredje könet. Kände en utåt sett heterosexuell man som samlade på bilder med snyggt sminkade, välfriserade personer med fina bröst med erigerade penisar filmade i samlagssituationer.

Se ovan.
Citera
2024-05-28, 21:27
Medlem
dwgs avatar
En som gillar knulla pojkar med bröst
Citera
2024-05-28, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeypikey
Det här är fan första gången jag är såhär nyfiken på kändisskvaller
Samma här, men jag är nästan helt säker på att det är benjamin ingrosso
Citera
2024-05-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandy7
Varför bara 80talare eller 90talist i gissningarna. Finns väl många medelålders och äldre med lång och gedigen karriär att gissa på? "skäms som en hund" låter lite som Lasse Holm. Fast det tror jag inte- på riktigt.

För att det står popstjärna, det är Benjamin Ingrosso. Alla bevis tyder på honom!
Citera
2024-05-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Tror du att Bingrosso inte får ligga? Är du hög

Jag tror att vem denna "popstjärna" än är så har han handlat på bordell för att det går snabbt och smidigt.

Okej, det går alltså snabbare för benjamin ingrosso att handla på bordell än att få till ett ligg på laglig väg?
Citera
2024-05-28, 21:35
Medlem
Strodes avatar
Vilket datum skedde brott resp gripande?
Om man ska jämföra det med när personer avföljt sina män på insta, varit inaktiva på sociala medier osv.
Citera
2024-05-28, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Så många idioter i tråden som härjar om att en kändis som Benjamin aldrig behöver köpa sex.

Fungerar inte era hjärnor alls ??

En kändis har ännu större problem än en vanlig dödlig att hitta sina fetischer och leva ut dem.

Enda sättet att göra det diskret är just genom detta.

Hade en som Benjamin gett sig ut på nattklubbar för att leta en transa att gå hem med hade det varit bilder överallt inom 10min att han ens pratar med en transa.

Denna tråd visar mest hur många efterblivna människor det finns i Sverige.
De rapar bara floskler om prostitution som Aftonbladet skrivit.

Man förstår varför ni är så korkade att ni fortsätter rösta Vänsterextremt fast hela verkligheten skriker er i ansiktet att det är det värsta skit som hänt Sverige.

Önskar man kunde muta användare här på FB. Många man aldrig kommer höra något intelligent ifrån alls. De är i vägen för alla andra som vill resonera och diskutera verkligheten.
Så bra skrivet, många fattar ingenting i denna tråden. Såklart Benjamin Ingrosso kan behöva köpa sex!
Citera
2024-05-28, 21:38
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Okej, det går alltså snabbare för benjamin ingrosso att handla på bordell än att få till ett ligg på laglig väg?

Vem det är vet vi inte ännu, men handlar det om en kändis så är det garanterat mycket snabbar, enklare och smidigare, när man har ont om tid, att vika innaför ett professionellt glädjehus. Särskilt om det stämmer att det rör sig om en transsexuell. De är inte särskilt vanliga.
Citera
2024-05-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Kathoey kallar dom sig. Dom ses i Thailändsk kultur som ett tredje kön.

Vi ska nog inte fortsätta detta mer men du ska få en kort förklaring till att ett tredje juridiskt kön finns på riktigt. Tyskland införde 2014 ett tredje juridiskt kön. Australien, Indien, Nepal, Pakistan, Nya Zeeland och Sydafrika är andra länder som på olika sätt ger möjlighet att registrera ett tredje juridiskt kön.

Sen om den här personen som sålt sex är en transa, transexuell eller en kathoey eller annan tredje könare, det vet jag inget om.

Inte heller vem popstjärnan är.. trådens gissningar är rätt intressanta.

Som det är idag så kan det lika väl vara en one hit wonder. Särskilt som det hela kommer från stoppa pressarna.

Se ovan.
Alla bevis tyder på att det handlar om Benjamin Ingrosso. Stoppa pressarna är en säker källa!
Citera
2024-05-28, 21:39
Medlem
Tror ni verkligen att Benjamin vill dejta transsexuella öppet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in