2024-05-28, 21:01
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Därför att det är ytterst få transor som löper linan ut och demolerar sin kuk till förmån för att få ett varläckande "hål" med könshår växandes inuti. Speciellt inte prostituerade som säljer sig som shemales då det är hela lockelsen för smygbögarna

Men visst kan jag ha fel, då hade dock transan med största sannolikhet marknadsfört sig själv som "kvinna" och därmed förlorat sin edge över riktiga kvinnor, vilket är vad 99% av sexköpare föredrar.

Ja transvestism och transexualism är ju samma sak. Det har du såklart rätt i.
Citera
2024-05-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
det är en myt..
Såklart det inte är en myt, vad tror du?
Citera
2024-05-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Som jag sa tidigare, bara en känsla baserat på beskrivningen.

Fast du kan ha rätt i att jag skall skämmas över mina funderingar.

Du kan verkligen skämmas
Citera
2024-05-28, 21:04
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Ja transvestism och transexualism är ju samma sak. Det har du såklart rätt i.

Det ena leder till det andra.

Alla transsexuella börjar som transvestiter. Det är bara olika uttryck för samma fetish

Sen ska du inte märka ord för att försöka vara märkvärdig. Transa som transa, du är fullständigt medveten om vilken typ av transa det refereras till givet sammanhanget.
Citera
2024-05-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Popkändisar har inte tid för dejting appar. Det behöver gå snabbt och smidigt och fritt från stalkers. Då blir det bordell. Samma grej som med Niklas Wahlgren.

Då får vi se man väljer att sopa detta under mattan eller gör en medial grej av det. Dubbestandard i Sverige är regel numera.
Kan Niclas köpa sex, så kan helt säkert Benjamin också köpa sex
Citera
2024-05-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Kör en ctrl f på pop
https://sv.wikipedia.org/wiki/Markoolio

Såklart inte Markoolio är en popstjärna, det är inte markoolio utan benjamin ingrosso
Citera
2024-05-28, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nej fan. Det handlar helt och hållet om praktikalitet. Mycket snabbare och smidigare för en poppis stjärna att hinna med ett snabbt köp, och ett clean break. Har inget med makt att göra.
Så du tror att Benjamin Ingrosso köpt sex för han inte får ligga och det är smidigare att köpa sex?
Citera
2024-05-28, 21:10
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Det ena leder till det andra.

Alla transsexuella börjar som transvestiter. Det är bara olika uttryck för samma fetish

Sen ska du inte märka ord för att försöka vara märkvärdig. Transa som transa, du är fullständigt medveten om vilken typ av transa det refereras till givet sammanhanget.

Om det är en thaimassagesalong så kan det vara en av det tredje könet, en ladyboy... i så fall kan jag delvis förstå hur du tänker.
Citera
2024-05-28, 21:13
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Om det är en thaimassagesalong så kan det vara en av det tredje könet, en ladyboy... i så fall kan jag delvis förstå hur du tänker.

Tredje könet?

Du menar en man med silikonbröst som käkar östrogen?
Citera
2024-05-28, 21:15
Avslutad
Varför bara 80talare eller 90talist i gissningarna. Finns väl många medelålders och äldre med lång och gedigen karriär att gissa på? "skäms som en hund" låter lite som Lasse Holm. Fast det tror jag inte- på riktigt.
Citera
2024-05-28, 21:19
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Så du tror att Benjamin Ingrosso köpt sex för han inte får ligga och det är smidigare att köpa sex?

Tror du att Bingrosso inte får ligga? Är du hög

Jag tror att vem denna "popstjärna" än är så har han handlat på bordell för att det går snabbt och smidigt.
Citera
2024-05-28, 21:20
Medlem
Så många idioter i tråden som härjar om att en kändis som Benjamin aldrig behöver köpa sex.

Fungerar inte era hjärnor alls ??

En kändis har ännu större problem än en vanlig dödlig att hitta sina fetischer och leva ut dem.

Enda sättet att göra det diskret är just genom detta.

Hade en som Benjamin gett sig ut på nattklubbar för att leta en transa att gå hem med hade det varit bilder överallt inom 10min att han ens pratar med en transa.

Denna tråd visar mest hur många efterblivna människor det finns i Sverige.
De rapar bara floskler om prostitution som Aftonbladet skrivit.

Man förstår varför ni är så korkade att ni fortsätter rösta Vänsterextremt fast hela verkligheten skriker er i ansiktet att det är det värsta skit som hänt Sverige.

Önskar man kunde muta användare här på FB. Många man aldrig kommer höra något intelligent ifrån alls. De är i vägen för alla andra som vill resonera och diskutera verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in