2024-05-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandy7
Har läst hela tråden. Och en uppenbar trådsanning är att ironi inte funkar. Ditt psykiska mående verkar inte på topp. Mår du bättre av att vräka ur dig elakheter till nån du inte vet ett skit om på grund av ett menlöst inlägg; så varsågod. Det bjuder jag på.
Man har inte psykiska problem bara för att man påpekar att det är helt värdelöst med inlägg av din typ.
Lasse Holm är inte en popstjärna!
Citera
2024-05-28, 21:52
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Så många idioter i tråden som härjar om att en kändis som Benjamin aldrig behöver köpa sex.

Fungerar inte era hjärnor alls ??

En kändis har ännu större problem än en vanlig dödlig att hitta sina fetischer och leva ut dem.

Enda sättet att göra det diskret är just genom detta.

Hade en som Benjamin gett sig ut på nattklubbar för att leta en transa att gå hem med hade det varit bilder överallt inom 10min att han ens pratar med en transa.

Denna tråd visar mest hur många efterblivna människor det finns i Sverige.
De rapar bara floskler om prostitution som Aftonbladet skrivit.

Man förstår varför ni är så korkade att ni fortsätter rösta Vänsterextremt fast hela verkligheten skriker er i ansiktet att det är det värsta skit som hänt Sverige.

Önskar man kunde muta användare här på FB. Många man aldrig kommer höra något intelligent ifrån alls. De är i vägen för alla andra som vill resonera och diskutera verkligheten.
Tack för att du förklarar
Nu ska vi se till att vi rättar in oss i ledet
Citera
2024-05-28, 22:08
Medlem
”Stjärnan är en av Sveriges mest populära artister och förekommer flitigt i tv, han har en framtoning som ”helylle” och om han döms för sexköp kan det bli förödande för karriären.”

Det kan ju inte vara jättemånga som stämmer in på det här
Benjamin Ingrosso
Måns Zelmerlöv?
Saade men han är väl inte helylle o förekommer inte på tv så ofta
Vilka mer?
Citera
2024-05-28, 22:12
Medlem
MrsEjPKs avatar
Fan så.sjukt om det är Benjamin.Iofs Bianca har ju pratat om hans porr missbruk men att ligga med en trans ....trodde inte det om.han OM det nu stämmer ....
Citera
2024-05-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Eller så kommer Vänsterextrema skydda honom då han "bara ville vara med en transa, vilket är jättefint att en så stor artist visar sitt stöd för dem".

Det är ett stört land vi lever i där vänsterextrema lever med helt andra lagar och regler i samhället än oss andra.
Tur att vi har högerextrema som gråter då.
Citera
2024-05-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Fan så.sjukt om det är Benjamin.Iofs Bianca har ju pratat om hans porr missbruk men att ligga med en trans ....trodde inte det om.han OM det nu stämmer ....
hans syster har köpt sex och hans morbror så varför skulle inte han göra det?
Citera
2024-05-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Alla bevis tyder på att det handlar om Benjamin Ingrosso. Stoppa pressarna är en säker källa!
Det tror jag och skrev det tidigare idag. Den människan är så skum och den där Linnea tror jag bara var nåt kamouflage när det begav sig. Hela familjen Wahlgren/Ingorsso verkar ha problem och är lika sextokiga.
Citera
2024-05-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Tror ni verkligen att Benjamin vill dejta transsexuella öppet?
Nej, det tror jag inte därför har han köpt sex av transsexuell
Citera
2024-05-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStation
”Stjärnan är en av Sveriges mest populära artister och förekommer flitigt i tv, han har en framtoning som ”helylle” och om han döms för sexköp kan det bli förödande för karriären.”

Det kan ju inte vara jättemånga som stämmer in på det här
Benjamin Ingrosso
Måns Zelmerlöv?
Saade men han är väl inte helylle o förekommer inte på tv så ofta
Vilka mer?

Måns Zelmerlöw är inte med i utredningen kopplat till kokainkungen och hans musik har inte gjort med stråkorkester. Dessa två bevis tyder på att det är Benjamin Ingrosso
Citera
2024-05-28, 22:21
Medlem
fredricomartins avatar
Det här är fan bland det sjukaste jag har läst.
Nu måste namnet på denna sodomit fram omedelbums.
Citera
2024-05-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Han har sexmissbruk att onanera 16 gånger per dag och ligga med flera kvinnor samtidigt. Hans morbror Niclas Wahlgren blev dömd för sexköp förra året, så inte man är inte förvånad!
Citera
2024-05-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
hans syster har köpt sex och hans morbror så varför skulle inte han göra det?
Precis, varför skulle inte Benjamin göra samma sak! Jag är 95 % säker på att han är den misstänkta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in