2024-05-28, 18:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Samtidigt har du åsikter om Q med familj är nöjda med Universal? Fiskmåsen är förolämpad av att liknas med dig.
Vad babblar du om? Är inte Quaison i Universals stall? Och vad fan har det att göra med Bajens afrikaspår?

Svara inte för du hade inget att säga från början. Nu är det ignore på dig till du höjer dig.
2024-05-28, 18:09
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Vad babblar du om? Är inte Quaison i Universals stall? Och vad fan har det att göra med Bajens afrikaspår?

Svara inte för du hade inget att säga från början. Nu är det ignore på dig till du höjer dig.

8 av 10 förstår. En av tio är lite osäker. Sista tian är du.

”Svara inte”… haha nej. Vore kanske mest rimligt.
2024-05-28, 18:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
8 av 10 förstår. En av tio är lite osäker. Sista tian är du.

”Svara inte”… haha nej. Vore kanske mest rimligt.
Kan du inte komma med lite fakta istället för att komma med "smarta" uttryck. Teu startade diskussionen med mig när jag postade om att vi skulle värva från Elfenbenskusten. Att likna det med solnalagets förhållande med Universal haltar betänkligt. Det är du och din tvillingkompis som sitter på bevisbördan här kring ASEC Mimosa.
2024-05-28, 18:33
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Kan du inte komma med lite fakta istället för att komma med "smarta" uttryck. Teu startade diskussionen med mig när jag postade om att vi skulle värva från Elfenbenskusten. Att likna det med solnalagets förhållande med Universal haltar betänkligt. Det är du och din tvillingkompis som sitter på bevisbördan här kring ASEC Mimosa.
Här har vi den som är lite osäker också tydligen..
2024-05-28, 18:41
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Här har vi den som är lite osäker också tydligen..
Du ska få ett uttryck som din tvillingpolare hade gillat

Tomma tunnor skramlar mest!
2024-05-28, 19:03
Medlem
Londons avatar
Citat:

Vad är det du undrar över? Kom med lite fakta på att Universal är en dålig agentur för sina spelare? Det är på den nivån vi befinner oss.

Universal suger balle om du frågar mig. Än mer de element som de ryktas till.

Detsamma gäller de som fick betalt för att Odilon skulle studsa i Bajen. Var hamnade de pengarna? Är de i bättre händer än universals smutsiga?
2024-05-28, 19:13
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Vad är det du undrar över? Kom med lite fakta på att Universal är en dålig agentur för sina spelare? Det är på den nivån vi befinner oss.

Universal suger balle om du frågar mig. Än mer de element som de ryktas till.

Detsamma gäller de som fick betalt för att Odilon skulle studsa i Bajen. Var hamnade de pengarna? Är de i bättre händer än universals smutsiga?
Det är det fetstilta som påstås utan belägg, kom med belägg så kan vi ha en vettig diskussion.
2024-05-28, 19:17
Medlem
Londons avatar
Citat:
Det är det fetstilta som påstås utan belägg, kom med belägg så kan vi ha en vettig diskussion.

Och på en annan sida sägs; kom med belägg för att Universal skulle vara dåliga.

Landar du detta kan vi ha konversationen.
2024-05-28, 19:20
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han måste skilja sig från Universial, och det hade hsn ingen lust till ,det var Aik krav,för någravmånader sedan iallafall.
Då hade han ju kontrakt i Saudi och frågan om RQ till AIK var mer hypotetisk. Nu går kontraktet ut och det är läge för honom att leta ny klubb. Säger inte att han tänker bryta eller om AIK borde gå för honom men nu är det läge påriktigt och inte hypotetiskt som förut.
2024-05-28, 19:22
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Och på en annan sida sägs; kom med belägg för att Universal skulle vara dåliga.

Landar du detta kan vi ha konversationen.
Varsågod!
2024-05-28, 19:49
Medlem
Londons avatar
Citat:
Varsågod!

Tack?

Vad i den länken bevisar att Universal begått något fel? Juridiskt då, vilket verkar vara din och den andres förväntansbild för diskussionen? Att förstå att både Universal och afrikaspåret omgärdas av smuts är tydligen helt obegripligt för er två att förstå. I alla fall om affären berör Bajen.

#Bajen.
2024-05-28, 20:14
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Tack?

Vad i den länken bevisar att Universal begått något fel? Juridiskt då, vilket verkar vara din och den andres förväntansbild för diskussionen? Att förstå att både Universal och afrikaspåret omgärdas av smuts är tydligen helt obegripligt för er två att förstå. I alla fall om affären berör Bajen.

#Bajen.

Seriöst, du är inte dum i huvudet. Universal är på en helt annan nivå när det kommer till svensk fotboll, det gäller inte bara i deras affärer med aik utan i det mesta man sysslar med, framför allt när det kommer till unga svenska fotbollsspelare och hur man använt pengar från kriminella nätverk för att signa dessa. Det finns hur mycket som helst att läsa om detta, och hade det varit prioriterat från rättsväsendet hade vi haft domar med inte bara för skattebrott som idag.

Afrikaspåret är inte en enda sak, herregud vi scoutar inte ens i bara ett land. Har du något någorlunda konkret att komma med som är problematiskt är det bra om det kommer upp, men att bara döma ut alla affärer med afrikanska spelare som smutsiga enbart för att spelarna är afrikaner, ja det håller inte.

Tar gärna en seriös diskussion om detta, men denna tråd kanske inte är rätt plats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in