2024-03-14, 20:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ingen Gulliksen direkt.

Klasskillnad
Billigare och bättre än Azerbaijans Shevchenko och betydligt sexigare än en Hümmet-värvning. Men ja, vår (allegedly) 5 miljonersvärvning är inte lika bra som er största värvning genom tiderna.

Kände du dig smart nu, mikrokuken?
2024-03-14, 22:23
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Se hur stor i truten du är efter söndag Kukräven

Täpp till den småländska nynazistens smutsiga trut på söndag för hela fotbollsforumet.
2024-03-14, 22:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Täpp till den småländska nynazistens smutsiga trut på söndag för hela fotbollsforumet.
Är råttan bättre som enbart hånar honom i alla sina inlägg och skriker hybris?

Tysta alla kaxiga som av någon anledning snackar ner Djurgården istället!
2024-03-14, 22:51
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Är råttan bättre som enbart hånar honom i alla sina inlägg och skriker hybris?

Tysta alla kaxiga som av någon anledning snackar ner Djurgården istället!

Han är stockholmare och genuin AIKare. Den andra trollar för att håna och göra sig lustig på diffen. Säkert bajare utanför Flashback.

DIF har verkligen spottat upp sig och lär garanterat sluta topp 3. Avundsjuka eller folk som är rädda som snackar ner.
2024-03-14, 22:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han är stockholmare och genuin AIKare. Den andra trollar för att håna och göra sig lustig på diffen. Säkert bajare utanför Flashback.

DIF har verkligen spottat upp sig och lär garanterat sluta topp 3. Avundsjuka eller folk som är rädda som snackar ner.
Tycker han bidrar med en del läsvärt och att hans "hybris" är befogad..

Snyggt! Topp tre och guld med lite stolpe in känns rimligt på förhand
2024-03-14, 23:13
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Har du någonsin kommit ut vilket som är ditt lag förresten? Och ja, jag tycker kukräven gör bort sig också.. Rätt jobbig läsning.
2024-03-15, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag har sett en handfull av matcher med honom. Vi kan väl börja med att konstatera att det är en högermittfältare och ingen jävla vänsterback som Expressen fått för sig. Jag skulle nog säga att han är on-par med Mikkelsen, kanske snäppet under, när Mikkelsen fortfarande spelade i Norge. Ganska klart sämre än Gulliksen i mitt tycke dock.

Intressant att man hittat plats till en till norrman, vem är påväg ut må tro? Måste ju vara Modesto?
Nej Modesto kommer vara kvar. Man kommer låna ut Dabo och Sichenje. Tråkigt när du har så dålig koll.
2024-03-15, 14:11
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Nej Modesto kommer vara kvar. Man kommer låna ut Dabo och Sichenje. Tråkigt när du har så dålig koll.
Kommer låta dig grubbla lite över ditt inlägg för dig själv innan jag avfyrar bredsidan i friendly fire.
2024-03-15, 14:42
Avslutad
Citat:
Kommer låta dig grubbla lite över ditt inlägg för dig själv innan jag avfyrar bredsidan i friendly fire.
Skrev bara att du borde ha bättre koll på läget. Inget fel med det 👍 Nu upplyste jag dig att det är dem 2 som kommer lånas ut
2024-03-15, 15:13
Medlem
Teus avatar
Citat:
Skrev bara att du borde ha bättre koll på läget. Inget fel med det 👍 Nu upplyste jag dig att det är dem 2 som kommer lånas ut
9 utländska spelare får du lov att ha med i matchtruppen. Här, varsegod och välj ut 9 och tänk på att Edh inte har svenskt pass.

Martin Ellingsen, Ismaila Coulibaly, Bersant Celina, Benjamin Tiedemann Hansen, Mads Thychosen, Dino Beširović, Budimir Janošević, Lamine Fanne, Ioannis Pittas, Collins Sichenje, Emmanuel Gono, Rui Modesto, Henry Atola.
2024-03-15, 15:21
Avslutad
Citat:
9 utländska spelare får du lov att ha med i matchtruppen. Här, varsegod och välj ut 9 och tänk på att Edh inte har svenskt pass.

Martin Ellingsen, Ismaila Coulibaly, Bersant Celina, Benjamin Tiedemann Hansen, Mads Thychosen, Dino Beširović, Budimir Janošević, Lamine Fanne, Ioannis Pittas, Collins Sichenje, Emmanuel Gono, Rui Modesto, Henry Atola.
Enkelt? Henry (Meja ) Atola, Lamine (Dabo) Fanne, och Sichenje Collins kommer lånas ut. Gono kommer träna med laget först för att kanske lånas ut senare. Man kommer förmodligen bryta Janosevic kontrakt.

Så Edh, Ellingsen,Pittas, Modesto , Coulibaly,Celina, Tiedemann Hansen, Thychosen, Besirovic. 9 st.

Till skillnad från dig så har jag koll på vad som kommer hända. Trevlig helg
2024-03-15, 15:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Enkelt? Henry (Meja ) Atola, Lamine (Dabo) Fanne, och Sichenje Collins kommer lånas ut. Gono kommer träna med laget först för att kanske lånas ut senare. Man kommer förmodligen bryta Janosevic kontrakt.

Så Edh, Ellingsen,Pittas, Modesto , Coulibaly,Celina, Tiedemann Hansen, Thychosen, Besirovic. 9 st.

Till skillnad från dig så har jag koll på vad som kommer hända. Trevlig helg
Nej, den enda skillnaden mellan dig och mig är att du är en arrogant liten horunge som tror att dina spekulationer är någon jävla profetia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in