2024-05-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vnster? Jag r varken vnster, hger eller mittemellan. Som boende utomlands har jag inte ens rstat p mnga, mnga r.
Jag gjorde bara en neutral bedmning av en person jag fick utifrn ett TV-program jag sg. Duktig? P vilket stt r han duktig? Klla p det tack.

Utgr frn att du bara tittat p Kalla Fakta och inte p Riks, visst han har sin stil men det har andra journalister ocks tex SVT:s Karolina Skoglund som utifn sitt slngande med huvudet p sned och stt att prata inte verkar helt normal.

Hur en person uppfr sig kan sjlvklart pverka oss tittare i tex frtoende som ven kan gra att budskapet missas. Men alla r vi olika.
Citera
2024-05-09, 23:28
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Utgr frn att du bara tittat p Kalla Fakta och inte p Riks, visst han har sin stil men det har andra journalister ocks tex SVT:s Karolina Skoglund som utifn sitt slngande med huvudet p sned och stt att prata inte verkar helt normal.

Hur en person uppfr sig kan sjlvklart pverka oss tittare i tex frtoende som ven kan gra att budskapet missas. Men alla r vi olika.

Jag bor utomlands p andra sidan Atlanten. Kollade p Kalla Fakta och inget annat Riks eller ngot snt trams. Kalla Fakta och Uppdrag Granskning r det jag brukar se p via vpn och en slktings abonnemang fr att hnga med vad som hnder hemma och vilket elnde det brjar bli i Sverige. Tacksam fr att jag lmnade elndet fr mnga r sedan nu. Sg bara en snubbe nu som verkade lite efterbliven, lite bakom fltet som man sa frr och att hissen inte verkade g hela vgen upp p honom och reagerade p det.
Citera
2024-05-21, 17:42
https://www.youtube.com/shorts/rszOsHOhmgo
Den hr dren verkar dock vara osker p vilket kn hen har. Stackars RIKS att behva handskas med sna idioter.
Citera
2024-05-22, 19:02
Medlem
Crapmagics avatar
Hr sitter han omgiven av 3 kvinnor
https://www.youtube.com/watch?v=n0OcqnIMEpA
Isabelle visar sina grova ben, det tackar vi fr, vi har ftt ett tillskott i ngon som
heter Linn Hgg, som allts r kristdemokrat och osminkad varfr gubbarna nog inte kan f sin styvelse,
eller tm r Linn en fd kristdemokrat, hon r den frsta av sin sort? p Riks
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-22 kl. 19:09.
Citera
2024-05-23, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hr sitter han omgiven av 3 kvinnor
https://www.youtube.com/watch?v=n0OcqnIMEpA
Isabelle visar sina grova ben, det tackar vi fr, vi har ftt ett tillskott i ngon som
heter Linn Hgg, som allts r kristdemokrat och osminkad varfr gubbarna nog inte kan f sin styvelse,
eller tm r Linn en fd kristdemokrat, hon r den frsta av sin sort? p Riks
Ja Linn verkar vara en fd kristdemokrat. Hon har tydligen arbetat i Bryssel (Europaparlamentet).
Citera
2024-05-23, 09:14
Medlem
Lite frn trollgate..

Allard gr igenom: Hr r lgnerna TV4 matar dig med
https://www.youtube.com/watch?v=4NoBB_kGs0k

Alexander Bard sgar TV4
https://www.youtube.com/watch?v=xvXtK0sFnns
Citera
2024-05-23, 18:32
Medlem
Grievers avatar
Jag r beredd att omvrdera min tidigare sikt om att tjejerna r mer eller mindre blsta, nu nr Linn brjade. Linn och Daniella r bde vettiga och fina att titta p. Finns det bild-gongodis p dem s emottages detta tacksamt.
Citera
2024-05-27, 23:07
Jag skulle faktiskt inte bli ett dugg frvnad om RIKS kommer att stngas ned lagom innan nsta val p samma stt som Swebb-TV. Fast det vore kanske p tiden, fr d kanske deras fljare ntligen kan f hjlp med blodtrycket. Med tanke p alla nyhetsinslag om hur hemskt Sverige har blivit.
Senast redigerad av Grus-Olle 2024-05-27 kl. 23:11.
Citera
2024-05-28, 11:43
Hlften av de som kommenterar p RIKS r sllan intresserade av att frbttra situationen i landet, utan r mer bengna av att smutskasta Sverige. Dr har vi svensk kultur i ett ntskal.

De som kommer med kommenterar som bara i Sverige kan ju sllan m bra.
Citera
2024-05-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Hlften av de som kommenterar p RIKS r sllan intresserade av att frbttra situationen i landet, utan r mer bengna av att smutskasta Sverige. Dr har vi svensk kultur i ett ntskal.

De som kommer med kommenterar som bara i Sverige kan ju sllan m bra.

Du har en "point" dr. en dito kanal borde faktiskt ven ta upp lite positiva saker som sker. Exempelvis hur aktiva och faktiskt framgngsrika polisen r inom vissa omrden nr det gller kriminaltiet.
Men det finns ven andra, lite mer etablerade kanaler som oftas gnller om vad som sker i Sverige; Tidningen Nringslivet. De har mnga vldigt bra inlgg, men om man tnker efter s verkar de oftast fokusera p det de tycker r fel. Exempelvis skattesystemet, i nedan lnk.
"96 procent av alla skatteintkter pverkar beslut i fel riktning. Det visar en ny rapport av nationalekonomen Jacob Lundberg. Sm skattefrndringar kan f stor pverkan p tillvxten, sger han och pekar ut de mest skadliga skatterna."

https://www.tn.se/naringsliv/37364/k...-MK-2024-05-24

Med det sagt ror jag inte att vare sig Riks eller Tideningen Nringslivet har fel, men de borde kanske gra en del kosmetiska justeringar.
Citera
2024-05-28, 16:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Jag r beredd att omvrdera min tidigare sikt om att tjejerna r mer eller mindre blsta, nu nr Linn brjade. Linn och Daniella r bde vettiga och fina att titta p. Finns det bild-gongodis p dem s emottages detta tacksamt.
Danielle r verkligen inte fin att titta p Linn verkar smartare och nnu mer sarkastisk och framfr egna sikter, visserligen har hon silikonpattar men nd!

Vi mste f reda p om hon r medlem i KD samtidigt som hon jobbar fr riks!
Citera
2024-05-28, 18:17
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Du har en "point" dr. en dito kanal borde faktiskt ven ta upp lite positiva saker som sker. Exempelvis hur aktiva och faktiskt framgngsrika polisen r inom vissa omrden nr det gller kriminaltiet.

Det gr ju Riks. Det kommer ju nstan varje dag klipp dr om kriminella som utvisas, och intervjuer med SD som saker som regeringen frbttrar. Senast idag var ett ett inslag p Riks om att det nu kommer bli lttre att utvisa kriminella som inte ens r dmda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in