2024-05-28, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Jag hade kunnat förväxla Anastasia med deras husvagn. Samma utstrålning, pigmentering och passerat bäst-föredatum.
För mig signalerar hon bara deppig och oduschad tjockis men alla har väl sin typ. Vad skulle du säga att "det" består av i Anastasias fall?
"Det" är ju svårt att beskriva i form av fysiska drag, det handlar om personlighet och charm. Som gör att man uppfattar att personen ser bra ut. Om man tilltalas av personens personlighet och charm vill säga, återigen subjektivt. Hon verkar också ha en genomtänkt och personligt inredd lägenhet, till skillnad från flera andra deltagare, vilket påverkar min positiva uppfattning om henne som person.
Citera
2024-05-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Anastasia tog det kanske hårdare än vad han förväntat sig, beroende på vad som sades i detalj mer än att han inte tyckte hon var "fin".

Han insåg då hur han kommer framstå i programmet och försöker rädda upp situationen genom att göra en stor grej utav hur han ångrar sig, vilket han säkert gjorde men det var lite överdriven nivå ändå.

Sen utspelade väl det här samtalet sig samma kväll som de grillat och kanske druckit lite och mer kom fram än vad han kanske hade sagt om han varit helt nykter och inser det nu dagen efter.

Men faktum kvarstår att Torsten blivit satt i en mycket dålig sist av dom som gjort castingen.
Hur i helvete trodde dom att han skulle tända till på henne ?

Sämre matchning har inte sett på år och dar.
Hon är + 20 år yngre än mej och jag skulle backa från en date med henne.
Citera
2024-05-28, 13:06
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Dom allra flesta män gillar inte feta brudar och så är det med den saken man vill inte ha en brud som är större än en själv fetma gör att ansiktsdrag försvinner i ansiktet och sådant. Ser väldigt illa ut på kvinnor. Kan nog länka hur många studier som helst som bevisar min tes. Din girlpower-ideologi är värd vatten och förvillar kvinnor att fortsätta vara tjocka det är inte bra.

"Andras ögon" dom flestas ögon kommer se samma. Så är det bara. Bara män som inte får något eller är löjligt feta själva plus fula som kan tänka sig att kompromissa om sånt.
Men snark... Hur kommer det sig att kvinnor i GVFÖ och liknande program alltid blir påhoppade för eventuell övervikt? Det ska alltid tjatas på flashback om att män minsann avskyr alla med bmi över 23. Men vi kvinnor antas tycka att lönnfeta Jimmi har fin kropp? Eller sparris-magra Torsten? Eller fladdriga Mattias, som faktiskt är ihopparad med en smal kvinna? Ser ingen nämna att Emmy nog inte tänder på hans fladdriga kärlekshandtag? Män intalar sig att kvinnor är så mjuka och snälla så de struntar i vikt men även många kvinnor har preferenser. Själv tycker jag magra män ofta är lite oattraktiva så nej smalhet behöver inte vara drömmen för alla.
Citera
2024-05-28, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Men snark... Hur kommer det sig att kvinnor i GVFÖ och liknande program alltid blir påhoppade för eventuell övervikt? Det ska alltid tjatas på flashback om att män minsann avskyr alla med bmi över 23. Men vi kvinnor antas tycka att lönnfeta Jimmi har fin kropp? Eller sparris-magra Torsten? Eller fladdriga Mattias, som faktiskt är ihopparad med en smal kvinna? Ser ingen nämna att Emmy nog inte tänder på hans fladdriga kärlekshandtag? Män intalar sig att kvinnor är så mjuka och snälla så de struntar i vikt men även många kvinnor har preferenser. Själv tycker jag magra män ofta är lite oattraktiva så nej smalhet behöver inte vara drömmen för alla.
Han är lönnfet den där psykopaten jag håller med dig och kallade faktiskt den där nörden spinkis tidigare i tråden så du har fel med dina synpunkter.
Citera
2024-05-28, 14:00
Medlem
Det är ganska talande hur lite de andra deltagarna och experterna interagerar med det som Jim lägger ut, i jämförelse med alla andras inlägg.

Det är ju tveklöst att alla som vet något mer om vad som hänt, dvs deltagarna och experterna, väljer att aktivt inte interagera med Jim. Detta borde vara talande för alla här på flashback som dunkar Jim på ryggen.
Citera
2024-05-28, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Torstens åsikt om hennes utseende är subjektiv, i någon annans ögon kan hon vara snygg. Han har rätt till sin åsikt, men det är ingen mänsklig rättighet att yttra negativa åsikter till någon, det är ohyfsat och oförskämt.
Anastasia har "det" enligt mig, oavsett hur hennes kropp ser ut.
Anastasia är de facto konstant ofräsch med flottigt hår, utsmetat smink och kraftigt överviktig. Jag tror att de flesta ser långt botom detta egentligen MEN, hennes eviga malande om sin övervikt, sitt utseende, sitt missnöje med sig själv leder tillslut till att omgivningen kan börja uppmärksamma sånt och att hon då omedvetet får sina tankar om sig själv bekräftade...och vem vill egentligen höra en framtvingad halvsanning om sig själv? "Där fick jag rätt till slut". "Det visste jag väl!" Hennes självhat tvingar så småningom omgivningen att ge henne rätt och då blir hon både förbannad och elak. Överlag för unga deltagare i år, för unga och inte rustade för verkligheten riktigt än. Jag undrar om dom testas psykologiskt? Har man ännu lite väl svag självkänsla så ska man inte delta i ett sånt här experiment! För övrigt är jag 100% övertygad om att sexologen har valt att avsluta sin medverkan efter denna säsong pga urvalet av individer och hur onaturligt forcera allt är.
Citera
2024-05-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrottningVictoria
Det är ganska talande hur lite de andra deltagarna och experterna interagerar med det som Jim lägger ut, i jämförelse med alla andras inlägg.

Det är ju tveklöst att alla som vet något mer om vad som hänt, dvs deltagarna och experterna, väljer att aktivt inte interagera med Jim. Detta borde vara talande för alla här på flashback som dunkar Jim på ryggen.

Speciellt med tanke på hur tjejerna reagerade på parträffen. De såg direkt att något inte stämde med henne.
Citera
2024-05-28, 14:07
Medlem
DrComforts avatar
Helt sinnessjuka kvinnor och män detta förutom Anastasia, hon kanske inte har en sund kropp men sund knopp och ödmjuk.

Linnea pallar inte fysisk beröring. Varför ge sig i något sådant här då och dessutom locka in Jimmy till det först? Människor tenderar att vilja vara nära, speciellt i början av relation. Omöjligt att knyta an annars. Hon är lika mycket ”våldtäktare” på sitt inverterade sätt. Hon har något sjukt i blicken som säger att jag är ute efter att förgöra dig passivt och i tystnad. Hade Jimmy bett henne dra åt helvete när hon stängde kiosken hade hon löpt efter som en missil, men än en gång för att senare ladda om sin passivt aggressiva arsenal

Och hon från Kalmar. Hon ser ju bra ut och väntade sig så klart en riktig hunk. Kan förstå det på ett sätt. Vad jag dock inte kan förstå är hennes gnäll på ”Svensson-liv”. Åter igen, varför ge sig in något sådant här då? Vad hennes stackars ”make” menar med det är att han vill ha just det ett äktenskap! Inte en omogen hora som som ska fortsätta leva det liv hon levde innan. Ja, så tänker han stackarn. Säger det gör han ju dock inte.

Det här med att prata känslor stup i kvarten när ingen av dem egentligen får bladet från munnen är fan sorgligt.
Citera
2024-05-28, 14:13
Medlem
Emmy och Mattias, vilka jävla legender!

Scenen under trädet gjorde hela min dag. Blev så genuint glad!
Citera
2024-05-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi

Har det varit nån överviktig kille med?

Hade det varit en kille på 160cm så hade det definitivt varit nåt det snackats om iaf.
Citera
2024-05-28, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Emmy och Mattias, vilka jävla legender!

Scenen under trädet gjorde hela min dag. Blev så genuint glad!

Legendarer möjligen, inte legender. Lär dig skillnaden.
Citera
2024-05-28, 14:41
Medlem
J och A skulle kanske varit en bra matchning. T och L hade nog varit en sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in