2024-03-11, 11:30
Medlem
Alldeles för många lakritstomtar i varenda reklam och rasblandande par brukar vara en tämligen vanlig syn.

Bojkotta all Bonnier-media och multinationella företag.

Tänk om svenskar kunde sluta konsumera som idioter så skulle dessa företag inte ha någon makt.
Citera
2024-03-13, 02:57
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Existerar i princip ingen reklam längre med vita par.
Man har i sin wokeism till och med tappat det så att familjer har tre olika etniciteter. Många par är av samma kön och gärna ett barn eller två av annan etnicitet.

Det har gått så långt att det blir uppenbart löjligt hur man anstränger sig för att distansera sig från etnisk homogen heterofamilj.
Reklamen är tusenfalt missvisande mot hur verkligheten ser ut.

Bara jag som blir tvärtom och varken vill se reklamen eller köpa/använda deras produkter? Alltså att reklamen blir kontraproduktiv?
Citera
2024-03-13, 20:59
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Existerar i princip ingen reklam längre med vita par.
Man har i sin wokeism till och med tappat det så att familjer har tre olika etniciteter. Många par är av samma kön och gärna ett barn eller två av annan etnicitet.

Det har gått så långt att det blir uppenbart löjligt hur man anstränger sig för att distansera sig från etnisk homogen heterofamilj.
Reklamen är tusenfalt missvisande mot hur verkligheten ser ut.

Bara jag som blir tvärtom och varken vill se reklamen eller köpa/använda deras produkter? Alltså att reklamen blir kontraproduktiv?

Nej, det är naturligtvis inte bara du. Reklam ska ju gärna syfta till nåt slags identifikation, och det är oerhört svårt att definiera sig med nåt som är så sällsynt (och rentav orimligt) som det du beskriver. I jakten på mångfaldspoäng och ryggdunkar har de tappat riktningen totalt och det lär sluta med en del rejäla dikeskörningar innan de förhoppningsvis kommer på rätt spår igen.
Citera
2024-04-02, 20:36
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiPresso
Otrolig tråd detta, 3300 indignerade inlägg om att "det bara är negrer i svenska reklamfilmer". Säger mer om flashback än om reklamfilmsmakare
Min farbror flyttade till Finland i mitten av 90-talet.

I samband med coronapandemin så började han hålla koll på svenska tevekanaler och reagerade på hur mycket negrer det var överallt i reklamen. Han frågade mig om varför det var på det viset, så jag bad honom ta båten över så skulle jag visa honom varför. Han har inte varit här sedan han flyttade.

Så förra sommaren kom han över och var chockad över hur det ser ut på gatorna. När vi skulle ta bussen en bit och han såg att busschauffören var en negerkvinna i huckle så brast det för honom. Han blev lite tårögd och undrade vart alla svenskar på gatorna tagit vägen.

Jag kunde inte ge honom ett svar. Jag vet faktiskt inte var alla svenskar håller hus om dagarna.
Citera
2024-04-04, 10:41
Medlem
VanDeKamps avatar
Kicks firar muslimska högtider och önskar kunderna "Eid Mubarak"...

https://ibb.co/dW8YRQv
Citera
2024-04-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Min farbror flyttade till Finland i mitten av 90-talet.

I samband med coronapandemin så började han hålla koll på svenska tevekanaler och reagerade på hur mycket negrer det var överallt i reklamen. Han frågade mig om varför det var på det viset, så jag bad honom ta båten över så skulle jag visa honom varför. Han har inte varit här sedan han flyttade.

Så förra sommaren kom han över och var chockad över hur det ser ut på gatorna. När vi skulle ta bussen en bit och han såg att busschauffören var en negerkvinna i huckle så brast det för honom. Han blev lite tårögd och undrade vart alla svenskar på gatorna tagit vägen.

Jag kunde inte ge honom ett svar. Jag vet faktiskt inte var alla svenskar håller hus om dagarna.

Dom är på jobbet
Citera
2024-05-25, 15:18
Medlem
jonte500s avatar
Valmyndigheten: https://www.youtube.com/watch?v=-CBCfPk7pXc

Svensk milf med en *trumvirvel* bamseneger & mixade barn!

Tror jag aldrig sett en dylik kombo i verkliga livet i Sverige, dock.

Tycker det är lite... äckligt att myndigheter kör med dessa hjärntvättningsmetoder också.
Citera
2024-05-27, 22:13
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500

Tycker det är lite... äckligt att myndigheter kör med dessa hjärntvättningsmetoder också.

Det har gått från att tänka på att vara inkluderande och spegla befolkningen till ren propaganda in your face, tyvärr.
Citera
2024-09-20, 07:12
Medlem
Christian IIs avatar
Härligt: https://www.youtube.com/shorts/GS5q5oDX2H0
Citera
2024-10-08, 23:11
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500

Bamseneger den rätta benämningen är kungsneger... de kännetecknas av kraftigt benstomme och stor kroppshydda. Kungsnegrer förekommer i Västafrika, där det finns gott om bananer och andra frukter, bördiga jordar.
Till skillnad från spinkiga negrer i Östafrika.
Etiopien, Eritrea, Somalia, Kenya där finns ett kargt landskap, man går långa att räckor för att hitta vatten och betesmarker till boskap, mestadels getter då de kan leva på vad som helst.
Citera
2024-10-08, 23:15
Medlem
rex144s avatar
Såg precis Apotekets reklam, en svart apotekare och en vimsig svensk familj.
Det kan vara samma neger, kraftig och med ett ansikte som utstrålar efterblivenhet. Han skulle passa bättre i en reklam för Circle K
Citera
2024-10-13, 09:13
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Bamseneger den rätta benämningen är kungsneger... de kännetecknas av kraftigt benstomme och stor kroppshydda. Kungsnegrer förekommer i Västafrika, där det finns gott om bananer och andra frukter, bördiga jordar.
Till skillnad från spinkiga negrer i Östafrika.
Etiopien, Eritrea, Somalia, Kenya där finns ett kargt landskap, man går långa att räckor för att hitta vatten och betesmarker till boskap, mestadels getter då de kan leva på vad som helst.
Ah, sorry!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in