Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Alex är en cool kille som haft diverse kompisar han knarkat med som också har klippt folk för pengar, och han tar gärna åt sig äran bara genom association med dessa killar. Visst, han fick kanske lite pengar för att sätta pucken på sin kompis bil. Men när det kom till att trycka av fick några andra knarkare göra jobbet. Det var ett riktigt pundigt utfört kontraktsmord där idioterna lämnat fullt med spår, inte lyckats bränna flyktbilen, och som pricken över i:et kört med en bil med dubbdäck mitt i sommaren så bilens framfart märktes klart och tydligt för alla i närheten av den.
Det mesta där är bara skitsnack. Black Ghost var inne i andra tråden och dementerade att han skulle knäppt någon i Vivalla. Han hade enligt honom problem med folk i Vivalla för att han claimar ett mord där, eftersom alla som är insatta vet vilka som ligger bakom vad.
Känns tveksamt att skottet mot bilmekanikern ens var ett mord. Men det är klart att Alex inte skyltar med det. Det är häftigare att ha mördat någon iskallt än att ha råkat bränna av ett vådaskott för att man är en idiot som tycker det är kul att leka med pistoler medan man röker crack.
Vinterdäck mitt i sommaren? Amatörernas afton. Vad är det för jävla klåpare han hänger med?
Nåväl, att Alex är mer pundig än gangster vet vi sedan tidigare, han är bara yta & som dom flesta narcissister är han feg som fan när det kommer till kritan.
Har han gjort något uttalande om åtalet? Tycker han varit ovanligt tyst.
Nu vet jag att inte killar och tjejer sitter ihop men vore ju hysteriskt roligt om Alex & Alva fick samsitta för detta.
Förresten, hur gick det för lillen, är han redan tillbaka i cellen?