2024-01-15, 18:37
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Utveckla gärna? Varför tror du det?
Hennes destruktiva leverne. Åker bil med påtända snubbar, knarkar, umgås med nätverks pojkar osv

Tragiskt!
Citera
2024-01-15, 18:57
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Hennes destruktiva leverne. Åker bil med påtända snubbar, knarkar, umgås med nätverks pojkar osv

Tragiskt!

Tjejer brukar leva rätt så länge i den svängen om dom inte börjar med heroin eller någon annan opiat. Hon är ju rätt ung fortfarande och verkar ägna sig mest åt alkohol och tjack. Tror inte hon är nära döden. Det finns betydligt risigare exemplar som lever tills dom är 50-60.. Hon lever dock i misär sedan ett år tillbaka och verkar inte ha det minsta intresset till att lägga av och skärpa till sig.
Citera
2024-01-18, 09:34
Medlem
KentWasHeres avatar
Alex ska idag göra en vlogg på instastory. Haha helt otroligt hur grandios detta rövhål är.
Citera
2024-05-02, 23:27
Medlem
knark-kungens avatar
Vad gör han nu på dagarna sedan muck?

Tycker det händer lite på youtube. Eller har han deppat ihop efter uppbrottet?
Citera
2024-05-07, 02:17
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad gör han nu på dagarna sedan muck?

Tycker det händer lite på youtube. Eller har han deppat ihop efter uppbrottet?

Han ör i Mekka 😂👍
Fy fan vad uppe under blå han var när han fick den jävla knäppen.
Och för att inte glömma hans ex ”fru” som hon såg ut under sin tid som ”praktiserande muslim”.

Nä men se på fan hittade henne i mappen för mänskliga katastrofer att icke förglömma.

‼️💯VARNING💯 ‼️
https://imgur.com/a/r90FXkC
(Klassiker.)

När får vi se Alex plocka fram vapenarsenalen igen då? Två välformade pistolformade händer som drar blixtsnabbt och tvekar inte att använda dom.
Benzo kryssad med mössan käckt på sned, när får vi se den Alex? Det senaste har varit som att kolla på en bög med hans tjejpolare som vloggar och gör stan osäker.

Känns lite som han har blivit mer bögig än innan, var kanske inte bara tjackludret på hemmet som fick smaka på ”100kg Gaaambia” (neger-röst.)

Blir kanske så när hans pungkulor i form av 2 skramlande benzoburkar inte är där och fyller ut påsen.😂
Btw undra vad som hände med getingen och ”Alexias” beef dom hade? Är getingen ute? Kanske Alex(ia) fick betala i natura. Följde han på TikTok ett tag men har avlägsnat mig själv från den hjärndöda appen.
Citera
2024-05-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad är det för bedrägeri hon håller på med nu? Uthängd på clueneews, och jag som tyckte min dag var dålig.

https://bilddump.se/bilder/202309262...:55bd:d732.jpg

https://bilddump.se/bilder/202309262...:55bd:d732.jpg

Lyckas inte se bilderna, vet du vad det var för bedrägeri? Går det att hitta målnummer?
Citera
2024-05-22, 23:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulligtDjur
Lyckas inte se bilderna, vet du vad det var för bedrägeri? Går det att hitta målnummer?
Vilket av dom?

Bedrägerierna är flera men ingenting har gått till åtal än vad jag vet men det är bara en tidsfråga med tanke på hur luffig hon blivit.
Citera
2024-05-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vilket av dom?

Bedrägerierna är flera men ingenting har gått till åtal än vad jag vet men det är bara en tidsfråga med tanke på hur luffig hon blivit.

Oj jag vet inte, ALva ska ha blivit anmäld för bedrägeri nyligen. Känner du till?
Citera
2024-05-23, 14:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulligtDjur
Oj jag vet inte, ALva ska ha blivit anmäld för bedrägeri nyligen. Känner du till?
Som sagt så är det flera brott. Skulle kunna vara det här

https://www.instagram.com/p/C6y-_0fs...uTFBBOChmhf80/

Skulle också kunna gälla cd skivorna som aldrig skickades eller någon hyra hon inte betalt, hon är mer eller mindre hemlös om jag förstått saken rätt.
Citera
2024-05-25, 17:09
Avstängd
Ligger Alex musik i linje med hans förändring till en positiv religiös man?

"Skickade masser, hegge och kassen, har två liv på min nacke"

Man flexar med guns och hackar upp linor i videon.

Inte nog med att musiken går helt stick i stäv med ett andligt förhållningssätt till världen. Den är även dålig, och inte minst är det förbannat jävla TÖNTIGT, snubben är 33 år gammal men beter sig som en liten snorvalp fortfarande.

Det är nog inte långt kvar innan han är på knarket igen. Han romantiserar det alldeles för mycket för att vara klar med det. Ser också att han och Alva är misstänkta för ett narkotikabrott som polisen nystat upp nu. I sommar kommer vi bevittna haveriet!
Citera
2024-05-25, 20:13
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Ingen passar väl så bra in på Hjalmar Söderbergs citat som gemene "gangster"rappare

"Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad"
Citera
2024-05-26, 16:34
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ligger Alex musik i linje med hans förändring till en positiv religiös man?

"Skickade masser, hegge och kassen, har två liv på min nacke"

Man flexar med guns och hackar upp linor i videon.

Inte nog med att musiken går helt stick i stäv med ett andligt förhållningssätt till världen. Den är även dålig, och inte minst är det förbannat jävla TÖNTIGT, snubben är 33 år gammal men beter sig som en liten snorvalp fortfarande.

Det är nog inte långt kvar innan han är på knarket igen. Han romantiserar det alldeles för mycket för att vara klar med det. Ser också att han och Alva är misstänkta för ett narkotikabrott som polisen nystat upp nu. I sommar kommer vi bevittna haveriet!
https://youtu.be/DCijtnoD2Gg?si=vKtsJrdwmS05nC1z ”8:22 , dom låtarna jag gjorde förr handlade bara om att smattra folk i fejan, jag smattrar inte folk i fejan NOWADAYS”! Där har polisen han erkände svart på vitt, men inget händer , han strosar runt och chillar på youtube 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in