2024-05-24, 09:29
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Take a break, du är besatt.

Nej hon är inte ett unikum, hon har säkert en diagnos (-er) , men fungerar i allt väsentligt i samhället.

Bent borde dock steppa upp som förvaltare.

I know I know, är heller inget jag har stuckit under stolen med..
”Det får stå för mig”

Hon funkar i allt väsentligt i samhället ? Var du ironisk eller kan du fördjupa dig lite där?
Och ja Bent borde verkligen ta denna ”kunden” på större allvar än var det verkar göras.

Bästa Bent.
Senast redigerad av Von.gris 2024-05-24 kl. 09:38.
2024-05-24, 09:36
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Klart han är besatt. Tror han andas och tänker bumbi 24/7.

Återigen vill du ha en medalj för att du bekräftar det jag själv erkänner och berättar?
Samma vassa input från dig som i alla trådar du kommenterar i. 👍

Jag hade velat se dig och bumbi diskutera över en kopp te och ett parti schack.
Hade varit underbart att se två personer med så pass högt IQ (enligt tester online.)
Att slå sina huvuden ihop och ”pick eachothers minds.”
Tror bumbi hade gett dig en jävla omgång om jag ska vara helt ärlig emot dig.

Bumbi kan ju även lära dig att öppna länkar på internet?
2024-05-24, 09:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Återigen vill du ha en medalj för att du bekräftar det jag själv erkänner och berättar?
Samma vassa input från dig som i alla trådar du kommenterar i. 👍

Jag hade velat se dig och bumbi diskutera över en kopp te och ett parti schack.
Hade varit underbart att se två personer med så pass högt IQ (enligt tester online.)
Att slå sina huvuden ihop och ”pick eachothers minds.”
Tror bumbi hade gett dig en jävla omgång om jag ska vara helt ärlig emot dig.

Bumbi kan ju även lära dig att öppna länkar på internet?

Dina inlägg är så ”off”, handlar mer om dig än Emelie.

Du är inte rolig!

On topic: ser fram emot den stora sångkarriären. Och nej, hon är inte arbetsför.
2024-05-24, 10:09
Medlem
Citat:
Skiter totalt i om du tycker jag är rolig eller inte ska du ha klart för dig jag underhåller mig och minst 1 till, det räcker gott och väl för mig. 😂👍
Och vilken underbar fördjupning du gjorde..

Hon är arbetsför och ser inte du det så borde man kanske ställa den frågan gentemot dig med.

Du har mig som fan! Hehe
2024-05-24, 10:56
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Han som leker hobbyproducent till Bumbi:
https://www.instagram.com/andreasblecknos?igsh=c2xxbGF3bmRkd2t5
Är det han som är hennes anonyma välgörare?
"En Svensk Stor Jätte känd duktig artist/producent/TV profil som har 30 års erfarenhet inom branschen"
BBBB?
(Blåsta Bumbi Blev Blåst)

Från hennes insta:
https://ibb.co/Y7zVGhc
https://ibb.co/86f5L6D
Senast redigerad av Mercede 2024-05-24 kl. 10:59.
2024-05-24, 10:58
Medlem
Citat:
Bockar och tackar ödmjukast, undrar hur lång tid det tar för hennes ”producent” att droppa nästa hitlåt?
Tragiskt att hon inte har någon så pass nära som kan stoppa henne, eller som hon litar på så pass mycket att hon lyssnar när någon säger: NEJ DUMBI FY SÅ FÅR MAN INTE GÖRA!
Antar det är svårt att för egen del ha några djupare relationer när man är så pass oärlig själv.

Om man nu hade varit en sådan känd producent hade han inte gjort en sådan värdelös låt. Är ju en appskapad låt hör ju även en döv.
2024-05-24, 11:06
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Om man nu hade varit en sådan känd producent hade han inte gjort en sådan värdelös låt. Är ju en appskapad låt hör ju även en döv.

Verkligen och man såg i den senaste intervjun (skit tråkig för övrigt.) med den där motvikt när han påpekade särskrivningen hur skyldig hon var direkt 😂👍

Hon kan ju börja kalla sig för en enmans orkester nu framöver.
2024-05-24, 11:43
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
"En Svensk Stor Jätte känd duktig artist/producent/TV profil som har 30 års erfarenhet inom branschen"
BBBB?

Från hennes insta:

Haha, hon verkar inte ha alla pronomen hemma.

/AI
2024-05-24, 13:30
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
BBBB?

Från hennes insta:

Vi får väl se när musiken laddas upp på Spotify eftersom det krävs distributör för det. Då kanske personen som med som producent.

Personen ifråga vill väl ha betalt antar jag. Sitter och gör musik på Sono eller Udio åt bumbi och spelar allan ballan.

Men det är rätt roande måste jag medge.

Men vi kan räkna lite på det, 30 års erfarenhet kanske med musik tidigt i livet, så vi har i alla fall en som är minst 45 år. Många började plinka med musik i tonåren så det kanske räknas med här.

Höftar vi högre så är det 50+ och följer garanterat henne på OF.
Senast redigerad av T2Frank 2024-05-24 kl. 13:33.
2024-05-24, 13:34
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Bockar och tackar ödmjukast, undrar hur lång tid det tar för hennes ”producent” att droppa nästa hitlåt?
Tragiskt att hon inte har någon så pass nära som kan stoppa henne, eller som hon litar på så pass mycket att hon lyssnar när någon säger: NEJ DUMBI FY SÅ FÅR MAN INTE GÖRA!
Antar det är svårt att för egen del ha några djupare relationer när man är så pass oärlig själv.

Det där med att Bumbi skulle spela schack vet i fan hon skulle säkert ta med egen tärning. Men jag håller med dig i det mesta.
2024-05-24, 13:37
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Vi får väl se när musiken laddas upp på Spotify eftersom det krävs distributör för det. Då kanske personen som med som producent.

Personen ifråga vill väl ha betalt antar jag. Sitter och gör musik på Sono eller Udio åt bumbi och spelar allan ballan.

Men det är rätt roande måste jag medge.

Men vi kan räkna lite på det, 30 års erfarenhet kanske med musik tidigt i livet, så vi har i alla fall en som är minst 45 år. Många började plinka med musik i tonåren så det kanske räknas med här.

Höftar vi högre så är det 50+ och följer garanterat henne på OF.

Den är uppe på Spotify redan. Och nä, det står ingen annan som producent än fröken själv.
2024-05-24, 14:39
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Jag kollade in den där "producenten" och insåg att han särskriver värre än Bumbi på en dålig dag. Jag skulle inte bli förvånad om han haft ett finger med i den där "EN SOMMAR DAG"-katastrofen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in