2024-05-11, 09:42
Administrator
admins avatar
Under den senaste månaden så har det postats 113 inlägg i denna tråd.
Av dessa har 98 inlägg (87 procent) raderats då inläggen bryter mot trådens riktlinjer. Endast 15 inlägg har fått vara kvar.
Det postas i genomsnitt 3-4 inlägg per dygn i tråden, men bara ett inlägg varannan dag får vara kvar. Resten av inläggen bryter mot trådens riktlinjer. Tråden har nu fått ett nytt moderatormeddelande:
Viktigt! Läs trådens riktlinjer innan du postar i tråden!

I denna tråd postas förfrågningar om domar och förundersökningsprotokoll. Inga diskussioner sker här. Länkarna till dessa får endast postas i tråden dokumentet handlar om, inte i denna tråd. Här får bara postas länk till inlägget. Exempel på hur detta kan se ut finns här.

Denna tråd kompletterar ämnestrådarna, och här finns möjligheten att ställa frågor till fler än just de som läser i de aktuella trådarna. OBS! En förfrågan ska alltid innehålla en länk till till den aktuella tråden på Flashback där ämnet diskuteras. Om tråd saknas, så behöver en tråd om ämnet startas innan förfrågan kan göras.
Eftersom det är lätt hänt att man ibland missar dessa moderatormeddelanden, så har jag valt att stänga tråden tills vidare. Ge meddelandet lite eftertanke, och låta informationen sjunka in.

Jag kommer vid tillfälle öppna tråden igen, och hoppas då att det fungerar bättre än innan. Ser jag ingen skillnad, så stänger jag tråden igen. Men denna skulle avstängningen isf bli permanent. Ifall trådens riktlinjer inte går att följa, så har den inte längre någon funktion. Trist, då jag vet att den uppskattas av många. Nu är det upp till er användare att avgöra ifall den ska vara kvar.

admin
2024-05-20, 07:45
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Under den senaste månaden så har det postats 113 inlägg i denna tråd.
Av dessa har 98 inlägg (87 procent) raderats då inläggen bryter mot trådens riktlinjer. Endast 15 inlägg har fått vara kvar.
Det postas i genomsnitt 3-4 inlägg per dygn i tråden, men bara ett inlägg varannan dag får vara kvar. Resten av inläggen bryter mot trådens riktlinjer. Tråden har nu fått ett nytt moderatormeddelande:
Viktigt! Läs trådens riktlinjer innan du postar i tråden!

I denna tråd postas förfrågningar om domar och förundersökningsprotokoll. Inga diskussioner sker här. Länkarna till dessa får endast postas i tråden dokumentet handlar om, inte i denna tråd. Här får bara postas länk till inlägget. Exempel på hur detta kan se ut finns här.

Denna tråd kompletterar ämnestrådarna, och här finns möjligheten att ställa frågor till fler än just de som läser i de aktuella trådarna. OBS! En förfrågan ska alltid innehålla en länk till till den aktuella tråden på Flashback där ämnet diskuteras. Om tråd saknas, så behöver en tråd om ämnet startas innan förfrågan kan göras.
Eftersom det är lätt hänt att man ibland missar dessa moderatormeddelanden, så har jag valt att stänga tråden tills vidare. Ge meddelandet lite eftertanke, och låta informationen sjunka in.

Jag kommer vid tillfälle öppna tråden igen, och hoppas då att det fungerar bättre än innan. Ser jag ingen skillnad, så stänger jag tråden igen. Men denna skulle avstängningen isf bli permanent. Ifall trådens riktlinjer inte går att följa, så har den inte längre någon funktion. Trist, då jag vet att den uppskattas av många. Nu är det upp till er användare att avgöra ifall den ska vara kvar.

admin

Jag öppnar nu denna tråd, så får vi se hur det funkar.
Spårar det ut igen, så stängs den permanent.

Har för enkelhetens skull, för att förhindra mer onödigt missbruk, ändrat rättigheterna i tråden så att enbart de med PM-status kan posta. Förhoppningsvis så kan de som varit här lite längre läsa trådens riktlinjer innan de postar.

Jag har sagt till moderatorerna att dela ut en varning för varje övertramp som postas i denna tråd. Detta kan tyckas hårt, då jag normalt tycker att vi ska vara försiktiga med varningar. Men i denna tråden har vi inget val. Funkar det ändå inte, och det fortsätter postas inlägg som bryter mot trådens riktlinjer, så stänger jag tråden igen, och denna gången permanent. Funkar det inte att följa riktlinjerna i denna tråd, så får diskussionerna i framtiden fortsätta i forumets övriga trådar.

admin
2024-05-20, 09:31
Medlem
(FB) Två skjutna i Solna, en avliden (2023-05-30)

Två skjutna i Solna, en avliden (2023-05-30)

Någon med FUP till denna?
2024-05-20, 09:37
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LidaChastain
(FB) Två skjutna i Solna, en avliden (2023-05-30)

Två skjutna i Solna, en avliden (2023-05-30)

Någon med FUP till denna?
FUP: (FB) Två skjutna i Solna, en avliden (2023-05-30)
2024-05-23, 08:35
Medlem
DeppJohnnys avatar
Hej,
Någon som har fup på Simon Öst, nu Ji Gustafsson?

(FB) Flickor utnyttjade av 24-årig nätpedofil – åtal Nacka tingsrätt nov -14

(FB) Ji Gustafsson
Senast redigerad av DeppJohnny 2024-05-23 kl. 08:40.
2024-05-24, 07:48
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Någon som har FUP angående mordet på Tove Sehlin i Umeå?

(FB) Kvinna ihjälskjuten Umeå Centralstation (2013-07-20)
2024-05-24, 08:48
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Någon som har FUP angående mordet på Tove Sehlin i Umeå?

(FB) Kvinna ihjälskjuten Umeå Centralstation (2013-07-20)
Jag fick den av Sloppy. Länk: (FB) Kvinna ihjälskjuten Umeå Centralstation (2013-07-20)
2024-05-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4202
Söker DOM och FUP angående (FB) Man i Jönköping dömd för grovt bedrägeri 20240405

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...till-fangelse/

DOM: B 5249-23

(FB) Man i Jönköping dömd för grovt bedrägeri 20240405
2024-05-24, 23:01
Medlem
domarklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4202
Söker FUP där det finns bild på GHOST Jon*el Ar*ya *a? Finns tydligen bild från någon FUP enligt SVT Avsnitt 4. Free Ghost: https://www.svtplay.se/video/eQrdpJ6...442&id=KPB9DbM 24:08 / 28:48 visas MASKAD bild på honom från någon annan utredning?

(FB) Nätverket Foxtrot (Kurdiska Räven)

Citat:
Ursprungligen postat av domarklubba
FUP:ar

DOM B 2041-23

2024-05-28, 17:23
Medlem
domarklubbas avatar
DOM & FUP "Den Svenska Tinderbedragaren" Dömd i Falu Tingsrätt.

(FB) Vem är ”Den Svenska Tinderbedragaren”?
2024-06-01, 14:09
Medlem
Marchionesss avatar
Någon som har dom och fup till mordet på Clara Hermelin?

(FB) Kvinna svårt knivskuren (nu avliden /Mod) i Botkyrka
2024-06-02, 20:43
Medlem
Någon vänlig själ som kan ordna FUP på denna?

(FB) Man skjuten (avliden) på Mälarhöjdens IP i Fruängen i södra Stockholm (2023-09-27)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in