Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Jag har förstått att det är så här ni i NMR tänker. Anti-vita PK-människor som Greta Thunberg och Zara Larsson är fantastiska, medan intelligenta nationalister som Mira Aksoy är avskyvärda grisjävlar. Ni är så fruktansvärt sjuka att alla förutom woke-transvestiter blir helt chockade av era åsikter. Är den där Palestina-kramande hen-satanisten Bambie Thug också bättre än vad Mira är eller?
Den israeliska Eden Golan var väl en av få artister som i årets Eurovision inte var helt äcklig?
Det här är väldigt anti-PK att skriva till NMR-människorna, men årets Eurovision visade verkligen att det finns ett avgrundsdjup mellan folket och kulturetablissemanget. Folket röstade på Israel och etablissemanget röstade emot Israel. I tretton länder fick Israel av det vanliga folket högst poäng.
Eurovision 2024 har skakat om mitt huvud totalt. Det är någonting som inte stämmer med mina gamla tankar, och det har fått mig att må jättedåligt.
Som framgår av Goldsteins citat så har de här typerna en sinnessjukt korkad världsbild:
Citat:
Varenda jude eller judinna som inte aktivt tagit avstånd från sionismen och ägnat sitt liv åt att bekämpa den samma är kollektivt skyldig.
De tror att alla problem kommer från det magiska energifältet "sionismen", upplöser man bara detta så försvinner problemen också.
De som kritiserar Israel, judar som icke-judar är inte motståndare till det här systemet. Greta Thunbög är för invandring, Roger Waters är för internationella lagar som vi ska lyda under och måste rätta oss efter (såsom migration) osv.
Nationella är verkligen de mest korkade som existerar. Kevin MacDonald och småbögarna tror att deras samhälle ska bli bättre nu när judarna gjort bort sig och visat att de inte lever som de lär:
Citat:
Israels blodbad i Gaza får människor att vakna
Eric Striker och Warren Balogh diskuterade judisk makt med Kevin MacDonald
I avsnittet frågade sig deltagarna bland annat om judisk makt är på nedgång samt om bilden av judar börjar förändras nu när människor ser deras brutala hantering av palestinierna i Gaza.
En anledning till att bilden av judar kan vara på väg att förändras som nämns är att vi har fått lära oss att alltid ta minoriteternas sida, vilket vanligen förespråkas av judar i Europa och USA.
— Människor kan nu själva se hur judar behandlar minoriteter när de själva är majoriteten, säger Eric Striker, som även gästade senaste avsnittet av Radio Nordfront.
Bögarna som läser skiten håller med:
Citat:
Uppfattningen om att judisk makt kommer att ta skada av den judiska terrorn i Gaza delas av Nordfronts läsare. När Nordfront i november förra året ställde frågan ”Kommer Israels slakt av civila leda till ökad medvetenhet om judar och judisk makt?” svarade över 60 procent av läsarna ”ja”.
https://nordfront.se/eric-striker-och-warren-balogh-diskuterade-judisk-makt-med-kevin-macdonald
Vilka fullständigt genomkorkade analyser.
Västvärldens nationella utgör en anti-sionistisk rörelse, inte systemkritisk.
Man har lurats till att fokusera på staten Israel och att bry sig om palestinier.