Citat:
Ursprungligen postat av
Torch-McFly
Vänstern ser araber som en minoritet och judarna som "vita kolonisatör" trots att både araber och judar är semiter.
Araber har rätt till sitt eget land och det är pga judarnas krig och judiska lobbyorhanisationer som Europa och alla vita länder har översvämmats av araber och negrer
Ja, exakt. Radio Nordfronts favoriter Greta Thunberg och Stina Wollter är pro-palestinska därför att de hatar vita människor. De ser judarna som vita och palestinierna som bruna. Ivar Arpi, Joakim Lamotte, Stefan Torssell, Ingrid Sionistqvist och andra sådana där halvnationalister ser också judarna som vita och palestinierna som bruna, men eftersom de inte hatar sig själva så ställer de sig istället på Israels sida. Trots att Ivar Arpi är helt sjuk med sin Israelkärlek så står han ändå mycket närmare NMR än vad Greta gör.
---
Tilltala mig aldrig någonsin mer på det här forumet, baggebo1. Jag är inte ett dugg elak. Ni var däremot så jävla vidriga mot mig under er Ingrid & Conrad-period att jag försökte ta livet av mig. Pär-Ingrid Öberg tyckte att jag skulle äta medicin för att bli av med mitt hat till den äckliga sionistpodden.
Det var inte staten Israel som jag under Eurovision-finalen satt och tyckte synd om, utan hon som framförde deras bidrag och som blev mobbad av hela den perversa woke-världen.