Citat:
Ursprungligen postat av
svensson1970
1000 tack att du delar med dig. Läst din rapport och några sista frågor dök upp. Tänkte fråga dig om:
mamma som fanns där med försvann snabbt, hajen som också fanns där men försvann snabbt , mannen också och även klasskompisarna.
1. Kunde du prata med de som i det vanliga livet ?
2. Kunde du känna på de också?
3. Om du glodde mot den märkliga/läskiga mannen i rummet, vad skulle hända? (i sverige händer det inte så mycket om du glor mot någon men i USA skulle jag aldriga våga göra det pågrund av skjutvapen där).
4. Du nämner att saker andas! menar du då att de rör sig så att det liknar att de andas?
5. Är det på amfetamin dessa saker har dykt upp för din del? eller andra substanser?
6. Tyckte du om din gymnasieklass, eftersom du hallocinnerade om de? eller vad var orsaken till att de dök upp om du går efter "vad du själv känner"
Tusen tack för att du läste!!
1. Jag kunde prata med dom som i vanliga livet och jag hade många konversationer med dom.
2. Det testade jag aldrig faktiskt.
3. Han sa inget eller pratade inte men han såg väldigt läskig ut vilket gjorde mig rädd. Stirrade jag så stirrade han tillbaka.
4. Precis!
5. Det började dyka upp efter psykosen, aldrig innan på bara amfetamin. Sen har jag levt med det både nykter och påverkad.
6. Jag hatade faktiskt min klass haha! Så jag vet inte varför jag hallucinerade fram dom. Vi hade mycket grupparbeten i skolan under den tiden så kanske därför?