• 4
  • 5
2024-05-24, 07:15
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Läs på om HPPD den höga dosen ecstasy kan ha orsakat det möjligt. Tjack är inte heller bra för hjärnan gå flera dygn i streck sliter på hjärnan.

Ja, det är förmodligen så. Gått några år nu och väggar och objekt fortsätter att ”andas” och vrider på sig.

Har lärt mig leva med det men det blev så väldigt mycket starkare utan sömn. Det blir också 10 gånger värre och jag stirrar på något ett tag. Då kan det ändra form till vad fan som helst utan sömn, med sömn. Hatar det.

Skulle aldrig våga ta LSD igen. Jag är i princip fast i en svag tripp konstant. Borde jag prata med min läkare om detta? Kan dom ens göra något? Det är lite därför jag inte sagt något. Känns inte som dom kan göra något ändå.
Senast redigerad av emmuut 2024-05-24 kl. 07:19.
Citera
2024-05-24, 07:21
Medlem
emmuuts avatar
Inatt fick jag sova 7 timmar!! Natten innan det 0.. jag måste vara vaken ett helt dygn för att få sova nästa.

Det är dock framsteg, tycker jag. Dom första dagarna kunde jag inte sova även fast jag varit vaken i FLERA dygn. Hoppas det vänder snart. Att jag får sova i alla fall 5 timmar varje natt. Hellre det än ingen sömn alls ena natten.

Aldrig varit med om att det har varit såhär svårt med sömnen oavsett hur länge jag gått på opiater.
Citera
2024-06-16, 11:40
Medlem
emmuuts avatar
Tror jag lider av en utvecklingsstörning, annars även ofta kallat beroendeproblematik

Suget efter opiaterna blev för starkt och jag körde ett race på 1,5 vecka ungefär och nu sitter jag här igen, inne på 52 timmar vaken.

Då börjar vi om då antar jag.. i slutet förra gången kunde jag i alla fall sova varannan natt men lär ju få stå ut ett par dagar utan någon sömn överhuvudtaget ännu en gång. Saker andas och rör redan på sig, MYCKET. Extrema overklighetskänslor.

Som alla andra lovade jag mig själv att aldrig röra opiater igen men tro fan man gör det varje gång igen ändå. Hopplös.. måste få någon riktigt hjälp.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in