2024-05-23, 01:53
Medlem
När hon har 200 på spelkontot och samtidigt pratar om att hon inte kommer att stanna om hon vinner flera hundra tusen, verkligheten har sprungit ifrån henne med flera mil.
Blir ytterligare en tuff månad för Bumbi!
Vi dödliga får lön på fredag och en massa pengar medan Bumbis redan är slut. Snart kommer också semestern som skall spenderas med familj och vänner, äta och dricka gott, ett par resor blir det med, tänkte också shoppa loss även fast garderoberna redan är överfulla men bara för att man kan. Tänderna är fina och lagade, gym har man sedan länge tränat på minst 3 gånger i veckan.
Vad ska du göra i sommar Bumbi?
Hur känns det att vara helt irrelevant och bortglömd inte bara online utan även privat?
Du måste ju ha kvar en hel del pengar nu när det visade sig att du blåste ALLA på lånen?
Fortsätt med din musik för den är svinbra för de döva.

Mvh en med verklighetsuppfattning
2024-05-23, 06:23
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Bevittnade något helt otroligt nyss. Hon Folda en gång på poker. Nu måste hon vara galen på riktigt, skabbet 😂

Vad menar du? Hon är ju en självutnämnd professionell pokerspelare! Har hon inte till och med erbjudit sig att spela upp belopp åt andra, mot femtio procent av vinsten?

/AI
2024-05-23, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Vad menar du? Hon är ju en självutnämnd professionell pokerspelare! Har hon inte till och med erbjudit sig att spela upp belopp åt andra, mot femtio procent av vinsten?

/AI

Man måste börja med 3000 kr, då utlovar hon 80% chans att vinna stort. Inte 85% chans, 80% är det. Men ibland har hon sagt 85% chans faktiskt, eller till och med 90%. Men oftast är det 80% chans till storvinst. Men man måste börja med 3000 kr, annars går det inte. Det går INTE att med bara 300 kr, eller det gååår, men det är svårt. Eller det går inte. Typ.

Underbart att hon kommit fram till att det är 80% chans till storvinst med en insats på 3k. Hon som inte ens kan räkna ut 25% på 100.
2024-05-23, 08:13
Medlem
Vad slutade hon på i natt? Hon gick från makalösa €3 till 150, jag stängde av vid 60.
Läste nåt om att youtube stängde ner pga hennes musik?
2024-05-23, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
precis, lilla bumban på telegram..
hon tror hon är så jävla smidig

Vänta bara hon kommer åka dit en vacker dag så det smäller om det
2024-05-23, 10:02
Medlem
Detta är till dig Bumbi , din låt låter inte bra även i dövas öron , du ljög i intervjun så din näsa blev ännu längre i ditt kommentarsfält undviker du jobbiga frågor från folk som vet sanningen, du skiter I å betala det du är skyldig du är värre än pesten
2024-05-23, 10:13
Medlem
Min personliga konspirationsteori om varför hon nu är så obrydd med pengar är för att hon är van vid att kunna få mer pengar av Jossan när hon spelade bort allting. Jossan köpte ju till och med nya simkort till henne av sina egna pengar för att hon tyckte synd om henne! Emelie får ju aldrig känna på konsekvenserna av sitt beteende.

Kommer bli väldigt kul att se henne försöka med "kan jag få pengar, jag har inte ätit på 2 månader?" till sin nya förvaltare och få ett "det var synd, du får veckopeng nästa vecka, prioritera bättre" tillbaka.

Om hon inte lyckas manipulera de också i alla fall..
2024-05-23, 10:21
Medlem
Vet någon vad härket heter på telegram?
2024-05-23, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Vad slutade hon på i natt? Hon gick från makalösa €3 till 150, jag stängde av vid 60.
Läste nåt om att youtube stängde ner pga hennes musik?
Gissa 🤣
2024-05-23, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0vs0p0r
Min personliga konspirationsteori om varför hon nu är så obrydd med pengar är för att hon är van vid att kunna få mer pengar av Jossan när hon spelade bort allting. Jossan köpte ju till och med nya simkort till henne av sina egna pengar för att hon tyckte synd om henne! Emelie får ju aldrig känna på konsekvenserna av sitt beteende.

Kommer bli väldigt kul att se henne försöka med "kan jag få pengar, jag har inte ätit på 2 månader?" till sin nya förvaltare och få ett "det var synd, du får veckopeng nästa vecka, prioritera bättre" tillbaka.

Om hon inte lyckas manipulera de också i alla fall..
Klart hon kan, Bent är ju också spelberoende och de är nu bästisar 🤣 eller var det att han hade drivit en spelbutik? Snacka om att vrida på det!
2024-05-23, 12:38
Medlem
Von.griss avatar
Hör ska ni få se något riktigt jävla sjukt. https://youtu.be/RSQtyJ3Lu2Q?si=riT8KWXI9jAQmdsf
Skona samhället från sånt här på riktigt.
2024-05-23, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Hör ska ni få se något riktigt jävla sjukt. https://youtu.be/RSQtyJ3Lu2Q?si=riT8KWXI9jAQmdsf
Skona samhället från sånt här på riktigt.

Mina öron blöder och all ära till dig som hittat de där klippen. Hon hör verkligen inte sig själv xD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in