2024-05-22, 16:24
Medlem
För att vara sjukpensionär så är hon väldigt aktiv må jag säga 👏🏻
2024-05-22, 17:08
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Man får ge att hon är envis.

En annan hade ju lagt ner karriären direkt efter att ha blivit utskrattad av en idoljury.
2024-05-22, 17:35
Medlem
Crabby88s avatar
Musik gjord i NRJ music på ps1 med röstförvrängning som jag saknat ord för .

Har tösen slagit sitt hela huvud i en handgranater ?
2024-05-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon är inte det minsta brydd över att ev pengar kan ta slut och hon tigger inte och tar inte emot erbjudna "pengagåvor".

Jag tror att cashen inte är ifrån förvaltaren utan de verkar komma från någon annanstans eller så har hon mer undanstoppat.

Har hon betalat tillbaka en enda krona till någon än?

Nåt lurt är det.

Så är det nog absolut, att hon har något annat på sidan av som ger henne pengar. Gissar att det är något som inte är helt lagligt. Pengatvätt kanske. Kanske lite hemligt OF-konto. Något är det i alla fall med tanke på hur obrydd hon är angående pengar sedan nån månad tillbaka. Hon tigger inte Swish. Vaaar kommer pengarna ifrån?! Bidraget hon fick i måndags är väl refan slut, men på något sätt så verksr hon inte alls orolig kring vad hon ska leva på till den 19:e juni. Iofs kommer hon ju spela bort de pe gärna också samma dag. 😂
2024-05-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Nix, inte en krona har hon betalt tillbaka.

Är det vad jag misstänker så garatanerat 10 på den skalan.
Jag tror hon har nappat på det erbjudandet hon fick förra sommaren när hon lånade pengar.
Sen om det är av samma person eller ej vetifan.

Ja, så är det nog. Och vad var det där hon fifflade med på Telegram? Jag menar, det är väl knappast lagliga grejer man diskuterar om man väljer att kommunicera via den tjänsten 😂 Så ja, Dumbo är målvakt för något eller tvättar pengar på något sätt. Hon är alldeles för obrydd kring pengar just nu och verkar ju hela tiden ha cäshi för att ta sig till Helsingborg, käka på Donken etc etc.
2024-05-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Hennes senaste reel på instagram är oroväckande. Nu har hon lyckats få tag på pengar att sätta in för att vinna till Anjo. Detta göder ju ju hennes spelmissbruk kopiöst. Anjo borde genast dra sig ur det förslaget för hon kommer inte ge sig. Jag vet inte vart hon får alla sina pengar ifrån men lurt är det och någon anonym person ger henne massor senaste tiden.

Anjo är ju också en pajsare som lever på sitt internetskvaller och jagar visningar på YT. Anjo, Brumbi, Chrippa da idiot, Simon etc, alla är bara överflödiga internetpajsare.
2024-05-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
För att vara sjukpensionär så är hon väldigt aktiv må jag säga 👏🏻

Eller hur. När det gäller spel och grejer då orkar hon hur mycket som helst. Inga som helst problem att åka i skytteltrafik till Helsingborg för att sätta in pengar som hon sedan förlorar på ”poker” så fort hon kommer hem. Hon orkar göra musikvideos etc etc. I höstas gjorde ju faktiskt Försäkringskassan bedömningen att hennes lajvande och spelande var att jämföra med kontorsarbete och att hon minsann var arbetsför och de satte stopp för bidraget. Som hon sedan fick tillbaka. Alla här vet det va? Hon fick även tillbaka typ 65k retroaktivt, som hon spelade bort på en dag så fort hon fick tillgång till de pengarna.

Mupp alltså.
2024-05-22, 20:00
Medlem
Crabby88s avatar
Hon är riktigt jävla iq-befriad på alla plan . Inte ettända rätt…

Intervjun med tönten Motvikt är pinsam så in i helvete att jag vet inte vad det liknar.
2024-05-22, 21:54
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hon är riktigt jävla iq-befriad på alla plan . Inte ettända rätt…

Intervjun med tönten Motvikt är pinsam så in i helvete att jag vet inte vad det liknar.

har duktigt svårt för den mannen jag med, är det värt att kolla på skiten? jag gillar ju ''cringefest'' klipp..
2024-05-22, 22:39
Medlem
Bevittnade något helt otroligt nyss. Hon Folda en gång på poker. Nu måste hon vara galen på riktigt, skabbet 😂
2024-05-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Bevittnade något helt otroligt nyss. Hon Folda en gång på poker. Nu måste hon vara galen på riktigt, skabbet 😂

Ja hon gör det typ en gång på tusen giv 😂
2024-05-23, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon gjorde det tom två gånger varav en av gångerna när hon hade öppet stegdrag 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in