Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-05-22, 12:08
Medlem
generalminiportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Ja, jag håller med - Colan är verkligen dålig här i Stockholm just nu.
Gäller att du skaffar rätt kontakter. Finns fortfarande bra kola. Men verkar dykt upp många nya lirare nu, så du har säkert en poäng!

Svårt att få tag på riktigt jävla DUNDERkola är det ju. Minns fortfarande för några år sen när en kran hetsade upp sig över den senaste leveransen. Ett streck och hela huvudet domnade bort och total eufori i 30 minuter haha! Fick typ på gränsen till minneslucka. Sanslös kick!
Senast redigerad av generalminiportion 2024-05-22 kl. 12:15.
Citera
2024-05-22, 16:00
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Hur länge varar en At på Kola och hur likt är det en Amfetamin At?

Har bara provat Kola typ 3 gånger innan men bestämde mig för att köpa ett g för några dagar sedan.

Har för flera år sedan varit ganska kraftigt beroende av Amfetamin i ca 1,5 år men fick hjälp av min partner att sluta med det och har märkt att Centralstimulanter typ är det enda jag kan bli beroende av oavsett hur ofta jag tar det.

Använde ca 60 - 65% av Kolan under helgen innan jag märkte att jag fick ganska kraftiga biverkningar i form av hjärtklappning, stickande känsla runt hjärtat och i huvudet. Märkte även att jag verkade kunna bli rätt beroende om jag hade fortsatt. Så jag kom överens med min partner om att aldrig röra det eller någon annan Centralstimulantia förutom kaffe igen i hela mitt liv. Därefter spolades resten ner i toan och då jag och min partner numera dessutom är troende så kommer jag definitivt att hålla vad jag lovat.

Var nu någon timme sedan senaste dosen intogs och har för ca 45 - 60 min sedan intagit 10mg Diazepam, 6mg Bromazepam, 1mg Lorazepam samt 15mg Oxazepam och ligger i sängen och har svårt att ens ligga still och är ganska skakig i kroppen, samt har en väldigt bitter äcklig smak i munnen samt en äcklig doft oavsett vad jag luktar på. Har 2 sånadär såkallade "blåbär" som påstås innehålla Alprazolam vilket jag inte tror på samt ytterligare 6mg Bromazepam, 1mg Lorazepam och 10mg Diazepam vid sängen som jag snart har tänkt att inta för att se om det går att få någon sömn denna natten eller ej.

I fredags samt föregående natt gick det visserligen att somna även om det krävdes rejält med benso.

/Mvh
På bra kokain får man ingen at, det är därför jag tar kokain istället för amfetamin
Citera
2024-05-22, 16:09
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
På bra kokain får man ingen at, det är därför jag tar kokain istället för amfetamin
Det där är nog högst individuellt då jag använt mig av båda men amfetamin har jag använt överlägset mest av.

Tycker det är mycket ångest när jag går av ett kokain-race. Injicerar mitt kokain 9 gånger av 10 och samma med amfetamin.
Citera
2024-05-22, 16:32
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Det där är nog högst individuellt då jag använt mig av båda men amfetamin har jag använt överlägset mest av.

Tycker det är mycket ångest när jag går av ett kokain-race. Injicerar mitt kokain 9 gånger av 10 och samma med amfetamin.
Jag kan inte svara för alla men rent generellt är det så
Citera
2024-05-22, 17:32
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Jag kan inte svara för alla men rent generellt är det så
Fast det gör du genom att skriva ”men rent generellt är det så”
Citera
2024-05-22, 19:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Hur länge varar en At på Kola och hur likt är det en Amfetamin At?

Har bara provat Kola typ 3 gånger innan men bestämde mig för att köpa ett g för några dagar sedan.

Har för flera år sedan varit ganska kraftigt beroende av Amfetamin i ca 1,5 år men fick hjälp av min partner att sluta med det och har märkt att Centralstimulanter typ är det enda jag kan bli beroende av oavsett hur ofta jag tar det.

Använde ca 60 - 65% av Kolan under helgen innan jag märkte att jag fick ganska kraftiga biverkningar i form av hjärtklappning, stickande känsla runt hjärtat och i huvudet. Märkte även att jag verkade kunna bli rätt beroende om jag hade fortsatt. Så jag kom överens med min partner om att aldrig röra det eller någon annan Centralstimulantia förutom kaffe igen i hela mitt liv. Därefter spolades resten ner i toan och då jag och min partner numera dessutom är troende så kommer jag definitivt att hålla vad jag lovat.

Var nu någon timme sedan senaste dosen intogs och har för ca 45 - 60 min sedan intagit 10mg Diazepam, 6mg Bromazepam, 1mg Lorazepam samt 15mg Oxazepam och ligger i sängen och har svårt att ens ligga still och är ganska skakig i kroppen, samt har en väldigt bitter äcklig smak i munnen samt en äcklig doft oavsett vad jag luktar på. Har 2 sånadär såkallade "blåbär" som påstås innehålla Alprazolam vilket jag inte tror på samt ytterligare 6mg Bromazepam, 1mg Lorazepam och 10mg Diazepam vid sängen som jag snart har tänkt att inta för att se om det går att få någon sömn denna natten eller ej.

I fredags samt föregående natt gick det visserligen att somna även om det krävdes rejält med benso.

/Mvh

Wow. Verkar vara mer drag på de troende idag än vad det var förr.
Citera
2024-05-22, 19:54
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Fast det gör du genom att skriva ”men rent generellt är det så”
Nej det är inte samma sak
Citera
2024-05-23, 12:12
Medlem
Citat:

Man får ju mer biverkningar när man tar det IV eller röker det.
Citera
2024-05-23, 12:16
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Man får ju mer biverkningar när man tar det IV eller röker det.
Jag får mycket mindre biverkningar av att ta droger IV en om jag skulle ta det nasalt eller oralt.
Citera
2024-05-24, 15:01
Medlem
riktigt skit snyter fortfarande blodkråkor 2 veckor efter
Citera
2024-05-25, 05:57
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Man blir lite Avis.. Här i Stockholm suger det.. Krigen mellan alla nätverk dränerar kassorna så de får banka sönder de till piss o inget med rc o allt de kan få tag på.

Ja jag fattar inte hur den här generationen gängkriminella inte kan sköta sitt race, alla tjänar från sina hörn mindre, inga skjutningar , konflikter.. eller iaf som förr i tiden.. juggemaffian tex. De tog med sig människan till någon lokal och gör köttfärs av han i någon sunkig stängd lokal och man får Aldrig reda på något… nu är allt så fruktansvärt öppet och allt tyder på att en icke fullutvecklad hjärna redan får i sig droger och grabbar hakar på. För många gäng helt enkelt för att Laddet ska vara bra vilket betyder för många mellanhänder, bankande och allt skit.. nej fyfan. Som sagt, när jag läser detta så blir jag ledsen för din skull. Speciellt när min kran plockar av bitar från kakor…Inget pulver.
Jag är på 48 h bröllop ursäkta stavfel
Hoppas det löser sig farsanbaloo
Citera
2024-05-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalminiportion
Gäller att du skaffar rätt kontakter. Finns fortfarande bra kola. Men verkar dykt upp många nya lirare nu, så du har säkert en poäng!

Svårt att få tag på riktigt jävla DUNDERkola är det ju. Minns fortfarande för några år sen när en kran hetsade upp sig över den senaste leveransen. Ett streck och hela huvudet domnade bort och total eufori i 30 minuter haha! Fick typ på gränsen till minneslucka. Sanslös kick!

Varje gång ja varit i Sthlm så har min polare fixat riktigt bra, tillåmed varit förvånad! Men e nog som du säger man ska ha rätt kran. Och inte heller vara blyg för att klaga. Tkr man de är dåligt så säger man de. Dom vill sällan tappa en bra kund och varje gång ja påpekat de har de har ja fått bra nästa gång. Sen handlar de ju lite om hur man uttrycker sig osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in