Citat:
Hela tråden handlar fram till låsningen om autism och jag lämnar i TS öppet för diskussioner om andra funktionsnedsättningar/sjukdomar i den mån de har bäring på autism.
Den andra tråden saknar fokus på autism och är upphackad i ett antal vitt spridda diskussioner om vitt spridda företeelser med liten eller ingen koppling till den sjukdomen.
Men visst, jag startar gärna en ny tråd med rubriken:
Återkommer i så fall med en ny tråd.
Den andra tråden saknar fokus på autism och är upphackad i ett antal vitt spridda diskussioner om vitt spridda företeelser med liten eller ingen koppling till den sjukdomen.
Men visst, jag startar gärna en ny tråd med rubriken:
Orsakar barnvacciner autism?Om jag först får en garanti om att de studier som genomförs av ansvariga på ett barnvaccin innan och efter ett godkännande får diskuteras utan att moderator då låser tråden.
Återkommer i så fall med en ny tråd.
Du vill alltså ha särbehandling för att våga presentera bevis som kommer ge dig Nobelpriset?
Då känns det inte som att du faktiskt har den fakta och rigor som krävs för bevis.
Det du vill älta åter igen är inte ens ett led inom vaccin är farliga eller ej men du kan ju vara tydlig i trådstarten att du tänker älta detta med att minsann inte X testats mot äkta placebo i 14 sidor innan du sen säger dig vilja presentera bevis.
Ditt problem är att du i alla trådar du hänger i är högst ovillig att lägga fram bevis, du vill helst av allt älta saker som inte leder i bevis.
För faktum är att det spelar ingen roll för dig om man testat X mot äkta placebo eller ej, du anser oavsett detta att du har rätt och att du sitter på information som ingen forskare har.
När det passar dig hänvisar du till vetenskap, när den pekar mot dig hänvisar du till källarforskare som du tycker är mer trovärdig än hela världens samlade forskarkår.
Så starta du en ny tråd och lägg fram din bevisning direkt så kan vi bemöta din bevisning helt enkelt.
Ännu ett löjligt icke-svar. Alternativt försöker du nu komma med en efterhandskonstruktion och påstå att det är ett annat regelbrott än det som inlägget de facto fälldes för. Ännu ett exempel på dessa löjliga bortförklaringar vi ser så ofta när subjektiv moderering skett.